Baekhyun bana sarıldı.
Baekhyun : Bebeğim ben sana asla bunu yapmam.Ama beni kiskanman hoşuma gitti.
Ben : Yaaa sırf senin hoşuna gitsin diye ben niye aci çekiyo-.
Baekhyun lafımı bitirmeme izin vermeden kendi dudaklarini hemen benimkilerle birleştirdi. Bu sefer ben onun belini tutuyordum o da iki eliyle benim yüzümü tutup beni öpüyordu.Nefes almak için geri çekildiğinde.
Baekhyun : Seni seviyorum.Sakin beni başka bir kadınla düşünme.Ben seninim çünkü.
Ona gülerek sarildim. El ele tutusarak bizimkilerin yanina gittik.Jandi orda yoktu . Çocuklar bizi el ele tutusurken görünce VAOOW demeye başladılar.
Chanyeol : Şimdi siz çıkıyor musunuz. Ben : Evet ama sakın babama söylemeyin daha ona anlatmadik.
Baekhyun : Evet sakın söylemeyin.
Okul çıkışı Baekhyun'la lunaparka gittik.Atli karincaya bindik,Pamuk helva yedik,Korku tüneline girdik.Cok eğlendik en sonunda yourlduk ve Baekhyun'un evine gittik. Kendimi yatağa attım Baekhyun da yanıma uzandı.
Baekhyun : Bu gün çok eğlendim.
Ben : Bende.
Baekhyun bana yaklaştı ve dudagima bir öpücük kondurdu.
Baekhyun : Bu gece burda kal.
Tamam der gibi başımı salladim ve yatarken başımı Baekhyun'un omzuna koydum.O kadar yorulmustuk ki hemen uyuduk.Gece biz yatarken eve diğerleri geldi ve bizi yatarken gördüler. Sabah gozlerimi açtığımda Baekhyun beni izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a Wolf
FanfictionExo-L olanların okumasını tavsiye ederim Aşırı acemice yazılmış bir fan fictir