Baekhyun : Baban evde mi.
Ben : Hayır iş gezisine çıktı yarın gelicek neden ki.
Baekhyun : Tamam bekle.
Ben : Neyi bekliyim.
der demez Baekhyun camdan hemen odama girdi.Ona gülümsedim.Bana doğru yaklaştı . Yüzümü elleriyle tuttu ve dudaklarimdan öptü beni.Sirtimi duvara yasladim ve Baekhyun'nun belini ellerimle sardi . Çok iyi öpüsuyordu.Nefes almak için geri cekildi.
Baekhyun : Bugün yanina gelmediğim için çok kötü hissettim kendimi.
Ben : Bende uzakta sana bakmak ama dokunamamak çok koydu.
der demez hemen dudaklarina yapıstım.Uzun ve derin bir öpüşmenin ardindan Baekhyun bana sarıldı.
Baekhyun : Seni özledim.
Ben : Bende seni özledim.
Birlikte yatağıma yattik ve odamdaki televizyondan film izledik.Basimi Baekhyun'un omzuna koydum.El ele tutuşyorduk.Cok mutluydum taaki Chanyeol Baekhyun'u arayana kadar.Panikle filmi durdurdum ve sessiz oldum. Baekhyun telefonda Chanyeol'la konustu.Konusmasi bitince uzgun bir ifadeyle bana baktı.
Ben : Yaaa ne istiyor Chanyeol.
Baekhyun : Eve çağırıyor isimiz varmış.
Ben : Off gitmesen olmaz mi.
Baekhyun : Gitmem lazım bebeğim.
Ben : Offf tamam.Dur bir dakka sen bana az önce bebeğim mi dedin.
Baekhyun : Aishh niye hoşuna gitmedi mi.Hosuna gider diye düşünm-.
Lafını bitirmesine izin vermeden onu öptüm.
Baekhyun : Bunu hoşuna gitmiş olarak kabul ediyorum.Neyse benim gitmem lazım.
Mizmizlanarak onu kapıya kadar götürdüm. Dudagina küçük ve masum bir öpücük kondurdum.Baekhyun bana gülümsedi ve gitti.Bende duş almak için banyoya girdim.Dusumu aldiktan sonra giyindim ve Gyu Won ve Ha Ni'yi aradım.Kizlarla birlikte içmeye gitmistik.Gece yarisina kadar içtik ve eğlendik ama ben sapitinca Gyu Won Baekhyun'u aradi .Baekhyun hemen geldi ve beni eve götürmeye çalıştı.Beni sirtina almıştı.
Sirtindayken kendi kendime şarkı söyledim.
Baekhyun : Sarhoşken bile çok tatlisin.
Arkadaşlar bölümleri yazarken bir bölümü atlamışım o yüzden isimler kaydı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a Wolf
FanfictionExo-L olanların okumasını tavsiye ederim Aşırı acemice yazılmış bir fan fictir