Bölüm 25

4.9K 167 4
                                    

Film boyunca beni izlemişti.Aslinda beni izlemesi hoşuma gitmişti. Birbirimize sarılıp filmi izliyorduk.Ben filmi izliyordum doğrusu Baekhyun beni ama arada filme baktığı oluyor ve kulağıma.

Baekhyun : Bak işte kurt adamlar böyle şeyler yapmaz.

Falan diyordu bende ona gülüyordum.Film bittince dışarı çıktık. Baekhyun Exo'yla provalari olduğunu söylemişti ama akşam yanima gelicekmis.Beni yanagimdan öptü ve yanimadan ayrıldı. Bende bizim kızları arayıp gelmelerini söyledim.10 dk içinde geldiler ve beraber mağazaları gezdik.Magzalarda beğendiğimiz kiyafetleri denedik.Aynalarda birbirimize baktık. Güldük ve çok eğlendik. Sonra bizim eve geldiler.

Ha Ni:Vaoow eviniz gerçekten çok büyükmüş.

Ben : Evet. dedim gülerek.

Odama çıktık ve kız kiza konuştuk. Genelde benim Baekhyun'la olan ilişkimiz hakkında konuştuk.  Yatağa uzandim kizlarda koltuklara oturdular.

Ben : Onu görünce böyle kalbimde bir şeyler kipirdaniyor gibi oluyorum böyle acayip mutlu oluyorum.Onun kollarının arasindayken kendimi huzurlu hissediyorum.Beni koruyor sicak kollariyla diye düşünüyorum. Öpüştüğümüzde ise elim ayağım birbirine dolaniyor kendimi kaybediyorum.Sanki bulutlarin üstündeymişim gibi hissediyorum.

Ikisidr aynı anda : Yaa bizi kiskandirma :))

dediler ve bana yastik firlatmaya basladilar.Boylelikle yastık savaşı yaptık . Gercektende çok eğlendim bugün diye düşündüm içimden. Asagi indigimizde birden kapi çaldı . Kaliyi açınca karsimda Baekhyun'u gördüm bana siritiyordu.Icimden dediğim her şeyi duydun demi dedim.Bana sarildi ve kulağıma "EVET" dedi.

Baekhyun : Kızlar nasılsınız . Bugün benim sevgilime göz kulak oldugunuz için teşekkür ederim ikinizdende.

Gyu Won : Bir sey değil Baekhyun.

Ha Ni : Neyse biz gidelim.

dedi ve ikiside beni öperek evden çıktılar.

Baekhyun : Demek öpüştüğümüzde elin ayağın bir birine dolaniyor ha.

Ben : Yaaa git başımdan.dedim ve elimi kapatarak odama hızlıca çıktım . Baekhyun arkadan beni takip ediyordu.

Ben : Beni takip etme.dedim hala elimle yüzümü kaptiyordum.Odama girince kendimi yüz üstü yatağa firlattim.Kalktigimde Baekhyun bana gülüyordu.

Ben : Yaaa gülme.dedim ve suratına bir yastik attım .

Yastığı hemen tuttu ve yataga doğru geldi . Yatağa çıktı ve bana doğru yaklaştı. Aramızda en fazla bir iki santim kalmıştı. Ben : Ya Baekhyun dalga geçm-

beni öpmeye başladı. O sıcak hissi tekrar hissettim.Baslarda ne yapacağımı bilemiyordum ama artık alıştım. Baekhyun geri çekilerek.

Baekhyun : Alışman için seni daha fazla öpmem lazım demek ki.

Lafını bitirir bitirmez hemen onu öpmeye devam ettim.Elimi boynuna dolamistim.Benim ustumdeydi.Dudaklarimdan ayrilinca boynumu öpmeye başladı. Kikirdamaya başladım. Baekhyun yüzümü net gorebilmek için geri cekildi.

Baekhyun : Neden gülüyorsun?

Ben : Gidiklandim şapşal.

Baekhyun : Himmm tamam o zaman seni gidiklamaya devam.

Şimdi hem boynumu öpüyor hemdr elleriyle belimi gidikliyordu.Boylece beni gidiklamasi bitince öpüşmemize kaldığı yerden devam ettik.

Burasi çok sicak olmuştu gidip duş aldım. Bornozumu üstüme giymistim.Tam odama gidiyordum ki burnuma enfes bir koku geldi. Hemen mutfaga indim . Baekhyun bana yemek yapiyordu.Yada en azindan calisiyordu.Arkadan ona doğru yaklastim ve arkadan sarildim.

Baekhyun : Bak görüyor musun şu halimi sana yemek yapmaya çalışıyorum. Komik de mi?

Ben : Aradığım kelime komik değil aslında romantik olucak . Çok tatlisin bence.

Baekhyun : Biliyorum. Hadi çabuk yukarı çık üstüne bir şeyler giy.Usutuceksin yoksa.

dedigini yaptim hemen yukari cikip üstüme bir şeyler giydim.Sonra aşağı inip Baekhyun'un bana yaptığı yemeği yedik.

I'm a WolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin