Arkadaşlar bu bölüm biraz kisa oldu maalesef.
Ben : Vaaaoow gerçektende güzel yemek yapıyorsun. dedim ağzımda ki yemeği yerken.
Baekhyun : Boğazına kaçacak .Konuşmada ye yemeğini .
Yemegi yedik gec olmuştu. Odama çıktık ve yatağıma uzandik.Kollariyla bana sarildi bende başımı onun omzuna koydum ve yattik. Ertesi gün Baekhyun'un provalari olduğu için erken çıkıp gitti . Evde kaldım bende .Zaman geçirecek seyler yaptım çünkü canım gerçekten de çok sıkılmıştı.En sonunda araştırma odevimi yaptım. Bitirince kütüphaneye gidip aradığım kitabi buldum ve eve gelinece de kendime yemek yaptım. Yemeği tam koyuyordum ki kapı sesini duydum.Babam gelmişti. Hizla ona koştum ve sarildim. Oturduk ve yemek yedik.Kapi çaldı.Icimden Baekhyun gelmemiştir umarim dedim.Kapiyi açınca bana.
Baekhyun : Umarım gelmemişim mi.dedi ve beni öptü. Onu geri çekince.
Ben : Evet Baekhyun bak babam geldi.dedim ve bize şaşkın gozlerle bakan babami gösterdim. Baekhyun utanmis bir ifadeyle kafasini kasidi.
Baekhyun : Seyy Lee amca nasılsın.
Babam : Ben iyiyimde siz...
En sonunda dayanamadim ve Baekhyun'un elini tuttum.
Ben : Şeyy baba biz Baek'le çıkıyoruz. Ayrica ben bir kurt adamim.
dedimve bütün herseyi babama anlattım. Babam sadece şaşkınlıkla beni dinliyordu.Konusmam bitince bana bakti ve sarıldı .
Babam : Ahh benim prensesimin başına neler gelmiş. Tatlim bunu bana daha erken soylemeliydin.
Ben : Nee yani kizmadin yada benden korkmadin mi.
Babam : Tabiki de hayir.Sen brnim kızımsin ayrica zaten bu 12 kurtu biliyordum o yüzden hiç korkmuyorum.
Ben : Saol baba.
Babam : Yalniz senin şu Baekhyun'la çıkma işine gelicek olursak... neyse onu daha sonra konuşuruz. Baekhyun : Neyse o zaman ben gideyim sizin daha konuscak bir sürü seyiniz vardır. dedi ve kapiya yöneldi. Ona el sallayarak kapıyı kapattim.
Gece boyunca babamla konuştuk. Babam Baekhyun'la aramizdaki ilişkiye karismayacagini sadece benim mutlu olmami istiyormuş.Boylelikle gece yattim.Sabah kalktigimda babam bana kahvaltı hazırlamış beni bekliyordu.
Babam : Günaydın tatlım. Iyi uyudun mu.
Ben : Eve babacığım.
Oturduk ve beraber kahvaltı yaptık. Pazar gününü babamla beraber gecirecegim diye Baekhyun'a mesaj attım . Bütün gün boyunca babamla eğlenceli bir sürü şey yaptık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a Wolf
FanfictionExo-L olanların okumasını tavsiye ederim Aşırı acemice yazılmış bir fan fictir