Bölüm 20

1.8K 174 5
                                    

Derse girdigimde Öğretmenin yaninda bir kiz vardi.Tanrim benim kadar güzeldi . Bütün erkekler ona bakiyordu hatta Baekhyun bile.Koluna sertce vurdu.

Baekhyun : Yaa ne vuruyorsun.

Ben : Ben vurmasam kızın içine dusuceksin.

Baekhyun : Ben hiç senden baskasina bakarmiyim canimm.

Ben : Bakmazsan iyi edersin yoksa seni gebertirim !!

Öğretmen : Evet çocuklar bu yeni transfer öğrencimiz Geum Jandi . Baekhyun ona okulu gezdir. Boş bir yere otur sende.

Kiz tam Baekhyun'un önüne oturdu ve arkasini bize döndü.

Jandi :Merhaba ben Geum Jandi ama bana Jandi derler.Sende Baekhyun'sun galiba.

Baekhyun : Evet tanistigimiza memnun oldum.

Ben : Bende Seijin.

Jandi :Evet herneyse. dedi ve Baekhyun'la konuşmaya başladı . Öğretmen derse başlayınca önüne döndü bende kitaba bakiyordum.Baekhyun bana bir şeyler dedi ama onu duymadım. En sonunda kolumu durttu.

Baekhyun : Iyi misin? .

Ben : Hiihiii.

Zil çaldı Jandi hemen Baekhyun'un yanina gitti.

Jandi : Bana okulu gezdirmen lazım.

Baekhyun : Tamam.

Bende bizim kızlarla sinirlenip dışarı çıktım.Bahceye çıktık. Exo hersamanki yerinde duruyordu.O sirada Baekhyun ve Jandi geldi.Konusmaya başladılar. Gülüyorlardi en sonunda Jandi Baekhyun'un koluna girdi ve gülmeye başladı.Tamam bu kadar yeterdi bu fazla oldu. Sinirle onlarin yanlarina gittim ve elimle Jandi'inin kolunu Baekhyundan çektim.

Jandi : Yaa ne yapiyorsun be sürtük.

Ben : Asil sen ne yapiyorsun.dedim ve elimle Baekhyun'un elini tutarak oradan uzaklastik.Herkes arkamizdan bize bakiyordu.Luhan'in "bunlar çıkıyor mu yoksa"dedigini duydum . Baekhyun'u bir köşeye sikistirdim ve omzuna vurdum.

Ben : Yaaa sen canına mı susadın.

Baekhyun : Ne yaptım gene.

Ben : Aishh bide bilmiyormus gibi yapiyorsun off geberticem seni.

dedim ve bir kere daha vurdum.

Baekhyun : Ahhh yeter yahu aciyor.

Ben : Acisin ben seni o SÜRTÜKLE gördüğümden beri kalbim acıyor.

I'm a WolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin