Bölüm 27 FINAL

2.3K 157 14
                                    

1 sene sonra

Sabah kalktım ve dus aldim. Aşağı inip baktim ama babam evde yoktu.Ise gitmiştir herhalde diye düşündüm.

Telefonumla Baekhyun'u aradım ama bana işi olduğunu söyledi .Sonra Ha Ni ve Gyu Won'u aradim onlarda bana işi olduklarını söylediler.Ne oluyor yahu herkesin işi var. Bende dışarı cikiyimda biraz geziyim dedim içimden. Dışarı çıktım ve en c

sevdiğim mağazaya gittim.Iceri girdim ve birkaç elbise baktim kendime.Evet şu saks mavisi elbise gerçekten de çok güzeldi. Ten rengime de güzel gider diye düşünüp elbiseyi denedik . Gercektende çok güzel olmuştu. Aynadan kendime baktim.Daha sonra dışarıya dogru döndüğünde Chanyeol'un elinde bir sürü güllerle oradan uzaklastigini gördüm . Çok tuhafti çünkü onun kız arkadaşı falan yoktu. Herhalde yeni bir tane buldu diye düşünüp elbiseyi satim aldım.Daha sonra arabamla biraz etrafta dolaştım.Ormanlik bir alana geldim ve arabamin tepe kismini açtım (önceki bolumlerde arabanin markasini vermistim bilmiyorum tepesinin açıldığını yani ben öyle hayal ediyorum. ) Müziğin sesini açtım ve kendimi müziğe bıraktım. Müzik bitince nedense birinin beni izledigi hissine kapildim.Off gene mi takip ediliyorum.Hemen arabayi calistirip ordan uzaklastim.Eve geldiğimde oturup televizyon izledim.Kendimi oyaliyacak bir seyler bulmaya calistim. Hatta örgü bile örmeyi denedim. Aksam oldu hava karardi ve Baekhyun bana bir mesaj attı.

Baekhyun : Prenses o mavi elbiseyi giyip benimle sahilde buluş.

yazmıştı. Bu ne şimdi mavi elbiseti nerden biliyordu.Fazla düşünmeden elbiseyi giydim ve tabikide çok guzel bir ayakkabi ve üstüme bir şal tarzı bir şey aldım. Sahile doğru arabayla gittim.Oraya varinca arabadan indim ama burasi karanlikti.Hoc bir şey yoktu ve hiç bir şey goremiyordum.Denize doğru gitmeye başladım. Birden isiklar açıldı ve ister istemez gozlerim kamastigi için gozlerimi kapattım. Gozlerimi açtığımda karşımda Baekhyun vardı.

Baekhyun : Vaoow prenses bu ne güzellik.

Ben : Her zamanki halim canım.

Baekhyun : Seni seviyorum bebeğim.

Ben : Bende seni .

dedim ve Baekhyun beni öptü ve biraz sonra havada havaifisekler patlamaya başladı. Geri çekilerek şaşkın bir biçimde elimle agzimi kapatarak havaifiseklere baktım. Baekhyun'a döndüğümde diz çökmüş bana bakıyordu.Elimle ağzımi tekrar kapattim ve gozlerimi iyice büyük tüm . Baekhyun elini ceketinin iç cebine götürdü ve bir kutu çıkardı ve kutuyu yavaşça açtı . İçinde bir tek taş yüzük vardı.

Baekhyun : Aşkım

Ben : Evet !

Baekhyun : Benimle

Ben : Evet !

Baekhyun : Evlenirmisin

Ben : Evet !! dedim Baekhyun ayaga kalkti ve hemen onu öptüm. Geri çekildiğinde bana yüzüğü taktı. O sirada bit müzik çaldı ve Exo çıktı ortaya. Çocuklar Wolf'un şarkısını söyleyip dansıni yaptilar tabikide Baekhyun da onlarla beraber yaptı. Şarkı bittiginde herkse gelip bizi tebrik etti ve ordan babam ve annem çıktı. Koşarak onlara sarıldı . Baekhyun bana bir sürü gül yaptırmıştı hepsini kafamdan aşağı döktüler.Oturup hazırladıkları masada yemek yedik.Daha sonra diğerleri gitti ve biz Baekhyun'la yalnız kaldık.El ele tutsarak sahil boyunca yürüdük.

2 sene sonra

Ben : Yaaa Cocuklar evin içinde kosturmayin.Bak anneanneniz dedeniz ve Exo amcalariniz gelicek yemeğe.

(Bu arada söyliyim bir kiz bir erkek çocukları oluyor.)

Çocuklar : Tamam anne.

Baekhyun merdivenlerden aşağı inerek yanıma geldi.

Baekhyun : Yemekleri hazirladin mi birtanem.

Ben : Nerdeyse bitmek üzere.Hadi sende masayi kur.

Baekhyun masayi kurduktan sonra kapı çaldı. Annem ve babam gelmişti. (annesiyle babası tekrar birleştiler)

Hemen çocuklar onlara sarıldı lar. Bizde Baekhyun'la onlara merhaba deyip öptük.Onlarin ardından

Exo geldi ve hep bir ağızdan : Herkese merhaba.dediler

Ben : Evettt herkes burda hadi masaya oturun da yemek yiyelim.

Çocuklar : Afiyetle yiyeceğiz anneciğim.

I'm a WolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin