Bölüm 3

3K 242 5
                                    

İmla hataları düzeltilmiştir

Seijin'in ağzından

Çocukların yanından ayrılıp kızların yanına gittim.

''Eee nasıl geçti okulu iyice gezdirdi mi Baekhyun?''diye sordu Ha Ni

''Evet.Hatta diğer üyelerle de tanıştım.''diye sevinçle söyledim.

''Oha gerçekten mi çok şanslısın.''dedi Gyu Won.

''Bir gün babamın iş yerine gelin orda istediginiz herkesi görebilirsiniz.''

''Sen bir tanesin Seijin.''dedi Ha Ni ve bana sarıldı. Tam o sırada içeri Baekhyun'un girdi.Bende gittim ve onun yanına oturdum.

''Arkadaşların çok iyiye benziyorlar.''dedim Baekhyun'a.

''Evet öyledirler ama çok yakın olma onlara,bana da.''

''Aaa niyeymiş yaa gayet iyi birilerine benziyorlardı.''

''Sen benim dediğimi yap.''diye diretti.

''Sen sanki benim dediklerimi yapıyorsun.''diye sitem ettim.

''Benden daha bir şey yapmamı istemedin.''

''Tamam o zaman beni bugün eve bırakır mısın?''Oldukça sevimli bir biçimde sordum.Hayır deme ihitmalı yoktu.

''Niye senin ayakların yok mu da ben bırakıyorum.''Fazla mı odun?

''Aishh gercektende sinir bozucusun. Evin yolunu bilmiyorum ayrıca okuldan geç çıkıcam o yüzden tek başıma gitmeye korkuyorum.Eger sen gelmezsen Luhan'a sorucam.''dediğimde hemen yüz ifadesi değişti.

''Tamam yaa gelicem kaçta çıkıcaksın okuldan?''

'' Okul zaten 3'te bitiyo.Biraz dans alıştırması yapmam lazım. Dans odasında olurum ben.''

''İyi ben gelirim oraya ama fazla geç kalma işim var.''

''Tamam be ne kadar gıcıksın!''

Neyse dersler böylece geçti. Okul bitince bende dans pratiği yapmak icin dans odasına gittim. Kimse yoktu üstüme rahat bir şeyler giydim. Müziği açtım ve kendi hazırladığım kareografiyi yapmaya başladım. Sonra kendim başka bir kareografi oluşturmak için  1 saat boyunca çalıştım. En sonunda kareografiyi oluşturmuştum. Son olarak baştan sona hazırladığım kareografiyi yaptım. Baekhyun'un dışardan bana baktığını fark edememiştim

Baekhyun'un ağzından

Gerçekten de  çok güzel dans ediyordu. Aklım acayip karışmıştı. Bu kıza karşı bir şeyler mi hissediyordum  yoksa?Yok daha neler ben hiç bir şey hissetemezdim ki.

I'm a WolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin