Arkadaşlar inşallah yazdıklarımı begeniyorsunuzdur.Bu bölümü biraz uzun yazdım.Herkese bol Exo'lu günler Auuu :))
Ayağa kalktim ve Baekhyun'un elinden tutarak yürümeye başladık.
Baekhyun : Bugün süperdi . Hepsini nasıl yere serdin ama . Gerçekten de inanilmazsin.dedi ve beni öptü.Sırtımi ağaca verdim ve Baekhyun'u karşıma aldım.Baekhyun'un eli saçlarımdan aşağı kayiyordu.Benim ellerimde onun boynuna dolanmisti. Uzun ve derin bir öpüşmenin ardindan ayrildik . Baekhyun beni eve bıraktı. Eve girdim ve televizyon izledim.Sonra babam geldi ve birlikte yemek yedik.Odama çıktım ve kendimi yatağıma attım. Sürekli Baekhyun'u düşündüyordum.Onu gördüğümde sanki kalbimde kelebekler uçuyor gibi hissediyordum. Öpüştüğümüzde ise nasıl tarif edebilirim bilmiyorum ama kendimi bulutlarin üstündeymişim gibi hissediyorum. Yanimda olmadığı zaman kalbimde kocaman bir boşluk varmış gibi oluyor. Telefonla annemi aradim ve bu hissettiklerimi ona anlattım.
Annem : Ayyy benim biricik kızım yoksa aşık mı olmuş.
Ben : Ben mi.
Annem :Evet tatlım sen.
Annemle biraz daha konuştuktan sonra telefonu kappatim.Asik mi olmuştum. Yanaklarim kizarmisti.Hemen gözlerimi kapattim ve yattim.
Sabah uyandım bugün cumartesiydi.Asagi indim ve babamla kahvaltı yaptık.
Babam : Tatlim benim Paris'te bir toplantım var hafta sonu orda olucam simdi de uçağa yetismem lazım. dedi kalkti ve alnimdan beni öptü.
Ben : Tamam babacığım.
Babam evden valizleriyle çıktı bende onu uğurladım.Kapidaki taksiye binip gitti.Arkasindan el salladiktan sonra içeri girdim.Odamin kapısını açar açmaz çığlık attım.
Ben : Yaaa Baekhyun korkuttun beni.Ne işin var burda.
Baekhyun : Ne yani sevgilimi görmeyede mi gelemem.
Ben : Tabi gelebilirsin ama böyle bir anda odamda belirmelerle olmaz . Çok korktum hırsız falan girdi sandım.
Baekhyun bana yaklaştı ve sarıldı. Neyseki ona sarilmak sinirlerimi yerine getiriyordu.
Baekhyun : Benimde sinirlerimi yerine getiriyor.
Baekhyun'a dönerek.
Ben : Seni seviyorum.
Baekhyun : Bende seni prenses.dedi ve burunlarimizi birbirine degdirdi.
Ben : Kahvaltı yaptın mı?
Baekhyun : Hayir sen?
Ben : Ben yaptım ama sevgilime şöyle güzel bir kahvaltı hazirlayabilirim.
dedim ve aşağı indik.Baekhyun'a çok güzel bir kahvalti hazirladim.Onu yerken izliyordum.Gercektende çok sevimliydi Ayni yavru bir köpek gibiydi. Baekhyun bana dik dik bakmaya başladı.
Baekhyun : Yaa ben mi yavru köpeğim.
Ben : Aigoo tabi sensin sevimli köpeğim benim.dedim ve iki elimle yanaklarını sıktım.
Baekhyun : Sevimli kısmı doğru. dedi ve gülmeye başladık. :D
Baekhyun kahvaltısını bitirdi bende üstüme bir şeyler giyip dışarı çıktık.
Ben : Sinemaya gidelim mi.
Baekhyun : Güzel fikir.Boylelikle 2 saat boyunca seni aralıksız izleyebilirim.
Ben : Yaaa Baekhyun (utangaç bir şekilde söylüyor bunu ve Baekhyun'un koluna giriyor)
Sinemaya geldik.Bizim girebilecegimiz sadece bir seans vardi bu saatte o da kurt adam filmiydi.Komedi resmen kurt adamsın ve kurt adam filmine giriyosun.Baska çare yoktu en azından ekşınlı bir film mis.Ben salona girdim ve kotluklarimiza oturdum.Yeni fark ediyordum bunlar cift koltuklariydi.Tam o sirada Baekhyun elinde patlamış misirlar ve colalarla geldi.
Ben : Yaa hemen fırsatı değerlendirip çift koltuğu almışsin bakiyorum.
Baekhyun : Sen bana fırsatları değerlendir dememiş miydin bebeğim. Bende öyle yapiyorum işte. Hadi otur.
Koltuklara oturduk.Patlamis misirlari ve colalari koltuğun kollarina koyar koymaz Baekhyun tek eliyle bana sarıldı.
Baekhyun : Iste bunun için aldım çift koltuğunu.
yüzüne baktim ve gulumseyerek dudaklarina bir öpücük kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a Wolf
FanfictionExo-L olanların okumasını tavsiye ederim Aşırı acemice yazılmış bir fan fictir