Arkadan biri beni takip ediyordu.Kacmaya başladım adamda beni kovalamaya başladı. Koşarken bir el beni yakaladi ve dar bir sokağa çekti. Kimin eliydi bu.Baekhyundu bu.Onun olduğunu fark edince onu vurdum.
Ben : Yaaa korkuttun beni.
Dar bir sokakta duruyorduk ben bir duvara yaslanoyordum Baekhyun da obur duvara. Aramizda en fazla 5-10 santim vardı . Baekhyun adamlarin gittiğini duyunca dışarı çıkardı beni.
Baekhyun : Gel seni evine götüriyim.
Eve girdim ve odama girdik.Yatagimin üstüne oturdum . Baekhyun da yanima oturdu.
Ben : Onlarda kimdi
Baekhyun : Bizim Peşimize düşen adamlar yakinda seni rahat birakirlar merak etme.
Ben : Bu nedense beni hiç teselli etmedi.Bana sarilirsan belki kendimi daha iyi hissedebilirim.
Bana sarıldı .Geri çekildiğinde tam dudaklarini benimkilere doğru yaklastiriyordu ki asagidan babamin sesi geldi.Panikle Baekhyun'u ittim.
Ben : Gitmen lazım. Eğer babam seni burda görürse öldürür.
Baekhyun : Tamam gidiyorum.
Camdan atladi ve gitti.Bende babmin yanina gittim.
Babam : Prenses bir kaç gün sonra doğum günün nasıl kutlasak.
Ben : Seyyy baba Exo'yla beraber kutlasak olur mu.
Babam : Tabi hayatım sen nasıl istersen.
Ben : Saol baba sen bir tanesin.
dedim ve onu öperek odama çıktım.
Sabah Exo'yu görmeye gittim.
Ben : Cocuklar yarin benim doğum günüm bende babama söyledim. Belki sizinle kutlarim diye düşündüm.
Chanyeol : Tabikide kutlariz saçmalama Seijin.
Baekhyun : Evet
dedi ve güldü.
Ben : Tamam o zaman yarın görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a Wolf
FanfictionExo-L olanların okumasını tavsiye ederim Aşırı acemice yazılmış bir fan fictir