İmla hataları düzeltilmiştir
Seijin'in ağzından
Tam dansın en son kısmında tam tur dönüyordum ki Baekhyun'un dışarıdan bana baktığını gördüm ve dengem bozularak düştüm. Baekhyun hemen yanıma geldi.
''İyi misin?''diye sordu.
''Ahhhh bileğim çok acıyor.Hepsi senin yüzünden ne diye izliyorsun beni sanki bak bileğime ne oldu Ahhh.''Acılar içinde söyledim.
''Offf tamam be ben mi dedim dengeni kaybet diye.''
''Benim hatam mı oldu simdi seni görünce bir anda dengemi kaybet-''Hemen sustum Baekhyun'da gülümsedi.İlk defa gülümsediğini görüyordum.Oldukça hoştu aslında.
''Hadi ayağa kalkta gidelim artık.''
''Soğuk Baekhyun geri döndü.''diye mırıldandım.Ayağa kalkmaya çalıştım ama olmad. Baekhyun da orda durmuş boş boş bana bakıyordu.
'Ee biraz yardım etsen diyorum kalkamıyorum Aaa çok acıyo bileğim.''
'' Amma mızmızlandın be.''dedi ve beni kucağına aldı.
''Ya ne yapıyorsun bırak beni düşeçeğim.''Bir anda korkmuştum kucağına alınca.
'' Daha doğru düzgün ayakta bile duramıyorsun.''
''Bu halimden memnun olduğumdan değil neyse hadi artık gidelim.''Aslında Baekhyun beni kucağıma aldığında biraz heyecanlanmıştım. Kalbim çok hızlı atıyordu.Neden bu kadar hızlı atıyordu?
''Kalbin çok hızlı atıyor buradan ben bile sesini duyabiliyorum.''dediğinde ürkmüştüm.
''Yaa ben mi dedim beni kucağına al diye.''Mızmızlandım.
''İstersen bırakayım.''dedi ve bende sustum.Beni kucağına alması hoşuma gitmişti aslında. Ne kadar sert gözüksede aslında çok sıcak ve yumuşak biriydi diye düşündüm içimden. Tam o sırada Baekhyun birden sırıtmaya başladı.
''Neye sırıtıyosun sen bakayım?''diye sordum merakla.
''Hiç.Evet geldik evinize hadi içeri gir artık dışarısı soğuk.''dedi ve beni kucağından indirdi.
'' Teşekkür ederim.''dedim kibarca.Lafım biter bitmez arkasini döndü ve yürümeye başladı.Öküz!
Baekhyun'un ağzından
Onu kucağıma aldığımda çok tuhaf hisettim. Ama kalbinin hızlı atması hoşuma gitti. Yolda giderken bizimkileri gördüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a Wolf
FanfictionExo-L olanların okumasını tavsiye ederim Aşırı acemice yazılmış bir fan fictir