Bölüm 14

2.1K 182 4
                                    

Hafifçe gülümsedim.Biraz usumustum.Hava soğumaya başlamıştı. ceketini çıkartıp ustume örttü.

Baekhyun : Bu gün çok güzeldi.

Ben : Evet.dedim ve başımı onun omzuna yasladim.

Biraz daha böyle kaldıktan sonra kalktık.Baekhyun beni eve bıraktı.

Baekhyun:Iyi geceler prenses.dedi ve beni yanagimdan öperek gitti.

Sabah kalktigimda yeni arabamla okula gittim ve sinifa girdim. Baekhyun oturmuş bana gulumsuyordu.Yanina gidip.

Ben :Günaydın.

Baekhyun : Günaydın prenses.

Ben : Bana prenses demen hoşuma gidiyor. Insana kendini özel hissettiriyor. Bugün bana şu güçlerim konusunda yardimci olur musun.

Baekhyun : Tamam ama genis bir alan lazım bize.Ormana gidelim hem havada güzel.

Ben : Eveeettt süper olur piknikte yapmış oluruz.O zaman ben evden yiyecek bir şeyle getireyim seninle sonra buluşuruz.

Baekhyun : Tamam.

Dersler bitmişti Baekhyun'a evden atıştırmalık bir şeyler alacağımı söyledim. Arabamla eve gittim ve yiyecek bir şeyler aldşe.Evden çıktım ve Baekhyun'la bulusacagimiz ormana gittim.Beni bekliyordu.Elimdekileri aldi .

Baekhyun:Bunları daha sonra yiyelim.Ilk önce ne kadar hizlisin gorelim bakalım. 3'kadar sayinca kosucaz tamam mı.

Ben: Tamam

Baekhyun : Hanna...dul...set.

Kosmaya basladik.Ilk basta normal hizla kossamda sonralardan hizlandim ve Baekhyun'u geçtim . Çok hızlı kosuyordum.Baekhyun tam arkamdaydi.Ayagim bir tasa takıldı ve yavasladim.Baekhyun tam arkamda olduğu için duramadi ve bana çarptı.Yuvarlanarak yere düştük. Tam Baekhyun'un üstüne düşmüştü.

I'm a WolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin