''Dostum siz Seijin'le ne yapıyordunuz öyle.''dedi Chanyeol yanıma gelir gelmez sırıtarak.
''Gene fesatlaştın dostum.Bileğini burkmuştu bende onu evine kadar taşıdım başka bir şey yok.''
''Baek eğer bizim hakkımızda ki gerçeği öğrenirse pek iyi olmaz.''dedi bu seferde Luhan.
''Bizim kurt olduğumuzu asla anlayamaz.Onun aklını okuyabiliyorum şimdilik böyle bir düşüncesi yok merak etmeyin.Neyse ben gidiyorum.''deyip yanlarından ayrıldım.
Seijin'in ağzından
Eve geldiğimde kendimi hemen yatağa attım.Kalbim çok hızlı atıyordu bu normal miydi?Çok yorulmuştum hemen uyuya kaldım. Bugün cumartesiydi sabah kalktığımda hemen bileğime baktım acısı dinmişti.Ayaga kalktım üstüne de basabiliyordum. Aşağı indim babamı öptüm.
''Günaydın prenses bugün benle işe gelmek ister misin?Hem senin içinde bir değişiklik olur.Bizim çocuklara biraz dans dersi verirsin nasıl olur?''diye sordu babam.
''Tabikide gelirim baba.''dedim sevinçle.Babamla arabayla şirketine geldik gelirken yolda pastahaneye uğramıştık ve babamdan kurabiye almasını istedim.
''Tatlım benim biraz işim var sen çocukların yanına git orada dur ve onlara biraz dans dersi ver canım.''dediğinde babam kafamı salladım ve dedigini yaptım.Exo'nun olduğunu düşündüğüm odadan içeri girdim ama aman tanrım içeride SHINee vardı.
''Sen Lee Seijin degil misin?''dedi Onew.Kafamla onayladım.
''Baban bize sürekli fotoğraflarını gösteriyordu da oradan biliyorum. Ne arıyorsun burada?''diye açıkladı.
'' Babamla beraber geldim ama işi çıktı bende Exo'yu arıyordum onlara dans dersi vericem de nerdeler biliyormusun oppa?''
'' Hemen yan odadalar .''
'' Teşekkür ederim .''Ona gülümseyip kapıyı kapattım ve yan odanın kapısını çalıp içeri girdim.
'' Aaa Seijin gelmiş.''dediler hepsi birden beni görünce.
''Selam çocuklar. Size kurabiye getirdim.''Sehun geldi elimdeki kurabiyeleri aldı.
''Nonna sen birtanesin.''deyince Sehun ona güldüm.
'' Burda ne işin var?''diye sorunca Baekhyun gözlerimi devirdim.Sanane dedim içimden.Sinir etmek için mi böyle yapıyordu anlamıyordum ama başarıyordu.
''Baek kıza biraz iyi davran.''Luhan araya girmişti.
''Önemli değil Luhan alıştım artık ben.Babamla gelmiştim ama işi çıktı bana da size dans dersi vermemi söyledi. Kurabiyelerinizi bitirin başlayalım. Bu arada bende üstümü değiştireyim.''Üstümü değiştirip geldikten sonra hepsi yerde oturuyordu.
''Hadi kalkın babam bana bir kaç ay sonra bir programa katılacak olduğunuzu söyledi. Tamam o zaman hangi şarkıları söyleyeceksiniz?''diye sordum.
''Tabiki Wolf ve Growl u söyleyeceğiz ama bir de Let out the beast' i söylemek istiyoruz ama kareografimiz yok.''diye açıkladı Suho.
''Geçen gün dans odasında yaptığın kareografiyi yapalim bence onlara bir göster.''dediğinde Baek kafamla onayladım onu.
''Evet o kareografi güzel olabilir.Tamam biri şarkıyı çalsın bende size kareografiyi gösteriyim.
Herkes bir yere oturdu. Kai gitti ve şarkıyı açtı bende dans etmeye başladım. Kareografiyi bitirince herkes beni alkışladı,inanmıyorum içlerinde Baekhyun bile vardi.
''Tamam nasıl buldunuz kareografiyi?''
''Bence süperdi bunu kullanalım.''dedi Kai.
''Bence de çok güzel olmuş şu kol hareketini nasıl yaptın bir gösterir misin?''dediğinde Luhan yanına gidip gösterdim.
''Bak simdi kolunu şöyle tutucaksın belinide biraz kıvıracaksın.''Kolunu ve belini tuttum ve nasil yapacağını gösterdim.
''Tamam yeter bugünluk bu kadar!! ''dedi Baekhyun ve kolumu Luhandan çekti.
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum ve oy verirseniz sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm a Wolf
FanfictionExo-L olanların okumasını tavsiye ederim Aşırı acemice yazılmış bir fan fictir