Kell on hetkel kuus. Leppisime Amiga kokku, et lähme Austini peole kella seitsmeks.
Ma pole Lukasega nüüd peale hommikust kooli sõitu rääkinud. Koju läksin koos Amiga. Tavaliselt Lukas ikka helistab või kirjutab kuid täna mitte. Vahet ei ole tegelikult, mul polegi täna aega temaga midagi teha.
Panin selga musta seeliku ja musta crop topi. Mulle meeletult meeldivad crop topid. Jalga panin vansid ja juuksed jätsin lahti.
Kuulsin kuidas mu ema Amanda sisse lasi ja läksin alla, et me saaks minema hakata.
--------
Austini juurde jõudes võtsime kätte kohe siidrid. Alguses istusime niisama ja rääkisime juttu. Meie juurde tulid ka Austin, Jack ja Jaxson.
Kui olime veidi aega juttu rääkinud olin juba suhteliselt purjus. Läksin tantsima, sest meeletult hea tuju oli. Tantsime Ami ja teistega kui ühel hetkel mu pilk seisma jäi. Seal oli Lukas ja mitte üksi. Koos mingi tüdrukuga. Ma vaatasin neid nii kaua kui nägin üks hetk, et nad suudlevad. Mu süda purunes.
Lukas nägi, et ma nägin teda selle tüdrukuga suudlemas. Ma jooksin koheselt majast välja. Uskumatu, et ta nii tegi. Pisarad voolasid üle mu põskede. Ma tundsin kuidas mu süda on täiesti katki. Miks ta tegi nii, miks?
Hakkasin kiirelt kodu poole kõndima, kuigi teadsin, et koju ma minna sellisena ei saa. Pidin Ami juurde jääma aga kohe mingit tuju ei ole. Mu vanemad on väga ranged, ma ei saa purjus peaga koju minna. Ma lihtsalt kõndisin, ma ei tea isegi kuhu.
Poolel teel nägin pinki ja istusin sinna. Ma vaatasin oma süles olevaid käsi ja tundsin pisaraid oma põskedel.
Hetke pärast kuulsin enda kõrval tuttavat häält, mille peale ma püsti tõusin ja hakkasin ära minema. Mu katse nurjus, sest mu käest võeti kinni ja tõmmati tagasi pingile.
"Emily, see polnud see mida sa arvad" rääkis Lukas, mis mind vihastas.
"Mis see siis oli? Sa ei pea vabandama. Ma saan aru, sa oledki selline" vihastusin ja pisaraid voolamas tundsin.
"Ära nuta, palun" lausus poiss, pühkides oma sõrmega mu põsel olevat pisarat.
"Ma isegi ei tea kes see tüdruk oli. Ta lihtsalt tuli ja suudles mind. Ma ei vaata ühtegi tüdrukut, peale sinu." rääkis Lukas, mille peale ma õrnalt naeratasin.
"Lukas, ega sa ei valeta?" sositasin vaikselt.
"Ei, minu jaoks on olemas ainult üks tüdruk ja see oled sina" naeratas poiss ja haaras mu kallistusse.
"Kas ma viin su koju?" küsis Lukas, peale pikka vaikust.
"Ma ei saa koju minna sellises olekus" ütlesin kurvalt, mille peale ta mu sülle võttis ja autosse viis.
"Siis lähme minu juurde" naeratas poiss ja pani mu autosse.
YOU ARE READING
Armastus
RomanceÜks tüdruk. Instagrami postitus. Uus poiss. Peod. Sõbrad. Mis juhtub?