32. Pidu Darbys

893 66 1
                                    

Sain just ennast valmis ja istusin elutoas. Vaatasin oma vanemaid, kes oma pidulikule firma õhtusöögile minemas on. Täna on pidu. Ei, mitte Martinsonide majas. Darbys.

Hannat kutsuti ja öeldi, et võib võtta kaasa keda tahab. Mõtlesime, et lähme kõik kolmekesi. Hanna ja Amanda peaks kohe mu peale võtma ja siis me lähme. Neid ma ootangi hetkel. Peoni on kuskil 1,5 tundi aega, aga kuna me sõidame 2h siis lähmegi praegu.

''Tsau kullake, ole siis tubli. Näeme homme. Vaata, et oma jookidel silma peal hoiate'' noomis ema enne minekut.

''Jaa ema'' naersin.

''Ja vältige perverte'' ütles isa raudkindlalt.

''Loomulikult'' kinnitasin ja kallistasin neid.

Kuskil 10 mintuit peale mu vanemate lahkumist kuulsin lõppematut signaalitamist oma maja ees. Teadagi kes see on. Ainult Amanda signaalitab nii palju. 

----------

1,5 tundi sõitmist ja me jõudsime Darbysse. Läksime seal olevasse hotelli. Otsustasime, et sõidame alles järgmisel päeval tagasi.

Hotelli panime ainult oma asjad ja läksime juba peole. Hanna teadis asukohta ja see oli meile lähedal. 

Kui peo maja nägime erines see kõik Austini pidudest. See pidi olema kellegi Justini pidu ja maja. Vau.

Tõotab tulla hea pidu. Muusikat oli õue kuulda ja inimesi oli meeletult palju. 

Sisenesime majja ja meid tervitas Justin.

''Tsauu Han! Need on sinu sõbrannad eks?'' küsis poiss viisakalt ja kallistas Hannat.

''Jaaa, Emily ja Amanda'' tutvustas ta meid. 

''Tsau, ma olen Justin. Ja see on minu pidu. Tundke ennast nagu kodus'' naeratas Justin ja läks teise seltskonda.

''Tulge, võtame joogid'' kutsus Hanna ja me läksime.

------------

Kõik sujus niii hästi. Tutvusime mõne Hanna sõbrannaga ja noh mõne poisiga ka. Mängisime beer pongi ja ma just lõpetasin oma topsi õlut. Olime juba parajalt joonud ja tuju oli sees.

Järsku panin tähele eemal diivanil Lukast ja Rebecat. MIKS????

Emily, jää rahulikuks! Ära tee rumalusi.

Otsustasin oma sisemist häält kuulata ja läksin õue terassile, et helistada. Ütlesin tüdrukutele kuhu lähen ja et olen hetke pärast tagasi.

Jõudsin õue. Soe suvine tuul puhus ja teavas oli tähti täis. Nii ilus. Võtsin oma telefoni ja valisin numbri, mida ma ainukesena hetkel valida tahtsin. 

''Tsau, palun tule siia. Sa ei kujuta ette kes siin on'' ütlesin poisile.

''Emmy, kes seal on?'' küsis Jason teisel pool telefoni.

''Lukas ja Rebeca. Miks nad siiin on Jasoooon'' vingusin.

''Sul ei vedanud. Sa ju oled Darbys, ma ei imesta, et nad seal on. Ära tee neist välja. Või tulen sulle järgi?'' pakkus ta.

''Ei vist. Pidu on lahe. Hannal on siin ägedad sõbrad. Justin on ka hea peokorraldaja. Mmmm, näeme homme?'' üritasin nii kaine tunduda kui võimalik.

''Babe, ma tean, et sa oled joonud. Ega sa oma emaga ei räägi, chill. Olgu, näeme homme'' naeris poiss mulle.

''Kallis oled, tsauki'' lõpetasin kõne kogemata enne, kui tema vastust jõudsin kuulda.

Läksin sisse tagasi ja otsustasin tõesti Lukasest ja Rebecast mitte välja teha. 

--------

ArmastusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora