Ma avasin oma silmad ja nägin enda kõrval magavat Chucki. Eeeeee?????
Mida sa teinud oled Em?
Ehmatasin ja kergitasin ennast. Vaatasin toas ringi ja avastasin meie riided igaltpoolt. Jep, nüüd tuli meelde.
Mässisin teki ümber enda ja korjasin igaltpoolt oma riideid, et need selga panna.
''Äkki annad mulle ka tekki, printsess?'' mõnitas mind just ärganud naerev Chuck.
''Võta. Kuid sa ikka saad aru, et sellest siin ei tohi keegi kuulda eks?'' torisesin samal ajal riidesse pannes.
''Blabla'' naeris ta ja tuli suudles mu kaela.
''Chuck!!!! Ära teeee eks'' pahandasin ja poiss hakkas naerma ja viskas ennast tagasi pikali.
''Ma lähen nüüd vaatan kus kes on, palun kui sa tuled ka siis veidi hiljem eks'' lugesin Chuckile sõnad peale ja poiss naeris jälle.
Astusin toast välja ja märkasin seda piltidega seina. Jep, ma olen siin samas. Justini maja on meeletult suur ausalt.
Kõndisin elutoa poole ja nägin igalpool suuuurt segadust ja uniseid pidutsejaid. Kuulsin köögist tulevaid hääli ja läksin sinna.
''No mis sa panustad kes täna hommikul Chucki kõrval ärkab?'' naeris Justin.
''Ega sa ometi ei arva, et keegi meie tüdrukutest? Amanda ja Hanna ei iialgi, alles jääb ainult Emily. '' küsis järsult Toby. Okei huvitav.
''Emily kindlasti mittte'' mõtlesid poisid koos.
''Ei, mina kindlasti mitte'' ütlesin ja astusin nende sekka.
''No ma teadsin, kuid kes siis?'' tekitas Justin ikkagi küsimuse.
''Mis vahet seal ikka on?'' küsisin ka.
''Ega tegelt polegi, lihtsalt põnev on alati'' naeris Toby.
''Ok aga tegelt viige mind asjadega kurssi, mis toimub?'' palusin ja võtsin külmkapis veepudeli ja toetusin köögi kapi vastu end.
''No tegelt midagi nagu. Hommik on ja kell on 11.'' vastas Justin.
''Austin ja Hanna läksid poodi. Peaksid varsti tagasi jõudma. Amanda ja Jaxon magavad veel ja Jason--'' hakkas Toby edasi rääkima.
''Jason lahkus kunagi öösel'' lõpetas Justin ta lause.
''Okei okei, huvitav. Ja Lukas ja Chuck?'' küsisin, et mitte kahtlust tekitada.
''No Lukas on kuskil oma tibiga, kellele ta terve peo aja külge lõi ja Chuckist ei tea me hetkel midagi'' vastas Justin ja Toby noogutas kaasa.
''No ma arvan, et Chuck--'' hakksin ütlema kuid mind segati.
''on siin samas'' naeris kööki tulnud Chuck ja tuli seisis minu kõrvale.
''Nii rääägi, kelle kõrval sa seekord ärkasid?'' naersid Toby ja Justin.
''No ütleme nii, et ühe väga ilusa tüdruku kõrval, aga ta lahkus juba enne mind'' kinnitas Chuck ja pilgutas mulle silma, müksasin teda selle eest. Justin vaatas meid hetkeks kahtlaselt, kuid tähelepanu püüdsid koheselt Hanna ja Austin, kes tagasi jõudsid.
''Uskumatu, aga mina enam Austiniga poodi ei lähe'' naeris Hanna ja istus laua taha.
''Ära aja, see polnud ju nii hull'' ütles Austin vastu ja seisis Hanna juurde.
''Mis toimub?'' Küsis segaduses olev Toby.
''No see mees reaalselt ei suuda ära otsustada millist vett või millist mahla ta tahab ja niiii edasi'' naeris Hanna.
''Nii tüüpiline Austin'' hakkas ka Toby naerma.
Võtsin oma vee ja otsustasin käia vannitoas ja oma soeng üle vaadata. Kui vannitoa ust kinni panema hakkasin pani keegi oma jala vahele. Avasin ukse.
''Kas sa päriselt ka tuled minuga igalepoole kaasa?'' küsisin poisilt.
''Mõtlesin küll. Sa näed piisavalt ilus välja ära põe'' muigas Chuck ja läks ära.
Mis toimub selle inimesega?
Just kui vannitoast välja tulin seisis ukse taga Justin. Mis nüüd?
''Em, vasta mulle nüüd ausalt'' alustas ta juttu.
''jaaaaaah?'' vastasin segaselt.
''Sina oledki see tüdruk, kes täna Chucki kõrval ärkas eks?'' küsis poiss ja mul käis miljon võnget kehast läbi. Misasja? Kuidas ta teab?
''Kuidas sa tead? Misasja? Chuck ütles sulle eks?'' küsisin paaniliselt ja ta hakkas naerma.
''No ole nüüd. Seda on näha kullake'' naeris Justin.
''See pole ju nii hull'' vingusin.
''No ütleme nii, et Lukas saab ka kindlasti aru. Teistest ma väga ei usu. Oh Em'' naeris ta endiselt.
''No vahet ei ole, ta on ainult Chuck. Chuck Wepner. Playboy.'' naersin ja läksin elutoa poole.
''Kuidas arvad'' kuulsin Justini muigamist.
--------------------
YOU ARE READING
Armastus
RomanceÜks tüdruk. Instagrami postitus. Uus poiss. Peod. Sõbrad. Mis juhtub?