37. Austin ja ...?

847 66 2
                                    

Ärkasin üles ja ei näinud kedagi enda kõrval. Läksin uudishimust alla kööki ja avastasin sealt süüa tegeva Jasoni. 

''Hommikust kaunitar. Kohe saab süüa, õige ajastus'' naeras poiss ja tegi mulle kiire musi.

''Hommikust sullegi. Mmm, super'' vastasin ja jäin teda vaatama. Istusin hetke pärast laua taha toolile ja nautisin vaatepilti.

''Sa ei ole ainus tüdruk, kes siin täna hommikul on'' naeris Jason.

''Mis mõttes?'' kortsutasin kulmu ja ta tuli minu juurde.

''Ma täpselt ei tea, aga Austin üksinda küll oma toas hetkel ei ole'' sositas ta mulle ja naersime selle peale.

''Ma lootsin, et te ei saa teada'' ütles järsku Austin ja sisenes kööki.

''Kes see salapärane tüdruk on Aus?'' küsisin kohe ja naersin tema oleku peale.

''Noh eeeeee, mine vaata.'' ütles Austin ja istus mu vastu.

''See on imelik ju'' ütlesin vastu.

''Mine nüüd'' ütles Austin uuesti ja tõusin püsti.

Kõndisin trepist üles ja läksin Austini toa poole. Koputasin uksele ja kuulsin kuidas keegi mul sisse lubas tulla. Avasin ukse ja mu suu jäi lahti.

''Hanna? Misasja sa siin teeed? Sina ja Austin?'' tekkis mul kohe palju küsimusi.

''Eeeee, ära pahaseks saa Em, palun. Ma tahtsin sulle rääkida, aga sul on selle Lukase ja Jasoni värgiga nii palju tegemist olnud, et ma ei ole jõudnud.'' hakkas tüdruk kohe vabandama.

''Hannaaaaa, sa ei pea vabandama ju. Ja ma ei ole pahane, misasja. See on just mega lahe ju'' hõiskasin talle ja hüppasin tema kõrvale voodisse.

''Arvad?'' ütles Han vaikselt.

''Täiegaaaaa. Nii armaaas. Te nii sobite ka minu arust. Saame nüüd kõike koos teha ju ja.'' rääkisin vaimustatult, Hanna ainult naeris kaasa.

''Jah, see on lahe.'' nõustus ta.

''Okei nii kuidas te tutvusite??'' küsisin kohe ja ta hakkas naerma.

''Mäletad kui Darbys Justini peol käisime? Tol samal päeval, kui sinu siia Jasoni juurde tõime, läksime Amandaga Toby juurde. Jaxon oli seal ja Amanda nagu nii või naa läks sinna. Ma läksin ka siis, sest ei viitsinud veel koju minna. Austin oli ka seal. Ja siis sealt läks nagu edasi. Ta on jubeeee armas ja tore ja--'' rääkis tüdruk, suur naeratus näol.

''Mul on nii heameel teie üle. See on super lahe'' rõõmustasin endiselt.

''Lähme alla, mu kõht on niiii tühi.'' ütlesin uuesti ja läksime alla.

''Hanna? Misasja?'' lausus järsku Jason, kui me kööki jõudsime. Hakkasime Hannaga naerma.

''Ma pärast räägin sulle'' pilgutasin poisile silma ja istusin tagasi oma kohale.

--------------

''Niiet siis Austin ja Hanna?'' kordas Jason uuesti ja tõstis oma laua peal olevaid asju sahtlitesse.

''Jep. Nii armas ju'' kinnitasin teda ja vahetasin voodipesu.

''Tead mis on armsam? Sina.'' lähenes ta mulle järsku ja tegi mulle musi.

''Jobu'' naersin talle.

''Mis kell te lähete muidu?'' küsis ta siis ja tegeles oma asjadega edasi.

''Amanda peaks varsti siia jõudma, niiet kohe varsti.'' ütlesin ja ta noogutas.

Siis helises mu telefon. Seal vilkus Amanda nimi. Haarasin telefoni ja oma rahakoti, sain aru, et ta jõudis siia. Suudlesin kiirelt Jasonit ja jooksin elutuppa, et sealt Hanna kaasa võtta.

Läksime panime kiirelt ketsid jalga ja astusime Martinsonide majast välja. Nägime juba Amandat ja hüppasime autosse.

''Olete valmis?'' küsis Amanda naerusuil.

''Täielikult!'' kinnitasime koos Hannaga ja Amanda vajutas gaasi ja läinud me olimegi.

Umbes 15 minuti pärast jõudsime kaubanduskeskuse juurde. Loomulikult läksime me shoppama. Me pole seda niiiiiiii ammu teinud, et paha hakkab. Tuju oli laes ja sisenesime keskusesse.

----------------

ArmastusWhere stories live. Discover now