Emily vaatenurk
Peale tüdrukute alla minekut jäime Jasoniga voodisse pikutama. Ma olin tegelikult veel väsinud ja ega Jasongi liikuda ei tahtnud. Hakkasin püsti tõusma, et vetsuminna, kuid poiss ei lasknud mind, ainult tugevdas oma haaret minu ümber.
''Jason palun lase mind, ma pean vetsu minema ausalt'' vingusin meeletult, kuid ta ainult naeris mu üle.
''Ma lasen püksi, no ausaaaaaaalt'' jätkasin katsega püsti tõusta. See oli võimatu, ta ainult hoidis minust tugevamini kinni.
''Okei, ma siis lasen voodisse'' andsin alla, mille peale Jason kohe reageeris. Ta lasi mu koheselt lahti, kuid ma ei liigutanud enam.
''Mine mine, kähku.'' kiirustas ta mind tagant. Naersime selle peale. Ta süvenes telefonimängu ja ma jooksin kiirelt vetsu.
Jasoni vaatenurk
Mängisin Emmy telefonis kui järsku talle kirjad hakkasid tulema, need nii häirisid mind ja ma kogemata avasin vestluse.
Jaxi kleepekas:
''S.O.S EMILY!!!!!! S.O.S EM!!!!!''Austini taltsutaja:
''See et Chcuk on siin eks ja noh ta nagu küsib sinu kohta juba mitmendat korda..''Jaxi kleepekas:
''Hannal on õigus, mis me teeme? Ütleme, et oled Jasoniga üleval toas?''Austini taltsutaja:
''Ja ta küsib jube palju asju sinu ja Jasoni kohta poistelt. Kui Austin ütles, et te Jasoniga olete koos, siis ta peaaegu flippis ära''Jaxi kleepekas:
''Me oleks üles tulnud rääkima sinuga aga tead ju küll, Jason. Vaata, et ta alla ei tuleks praegu. See läheks väga käest ära...''Austini taltsutaja:
''Jaaa kindlalt!!! Ma loodan, et Chuck selle Darby asja kohta midagi välja ei räägi, muidu on perses, eriti Jasoni kuuldes oleks maailmalõpp''Jaxi kleepekas:
''Jep sama. Em, oled siin????''Austini taltsutaja:
''Emily Parker, kas sa näed ka mis me sulle räägime????''Ja ma sulgesin vestluse. Otsustasin alla minna ja Chuckiga ise rääkida. Millest nad räägivad? Mida ma teada ei tohi? Mis Darby?
Ajasin ennast voodist püsti ja viskasin Emmy telefoni voodile. Suundusin ukseni ja lahkusin oma toast. Hetkel ei huvitanud mind miski muu, kui see, et ma kindlasti lähen alla. Paar sekundit ja olin elutoa ukse najal.
''Chuck, mis värk on?'' pöörasin endale tähelepanu ja mulle jäid silma koheselt Amanda ja Hanna väga segaduses pilgud. Chuck ainult vaatas mind, midagi ütlemata.
''Chuck, mis värk sul minu tüdrukuga on?'' küsisin uuesti ja ta tõusis püsti. Ta astus mulle lähemale ja vaikis endiselt.
''Mis värk sul Emilyga on?'' küsisin veel ühe korra ja siis vaatasid kõik meid.
''Niiet ta ei rääkinud sulle? Oh mees, sa ei tea paljudki'' naeris ta mulle näkku ja muigas. See ajas mind vihale.
''Millest sa räägid?'' üritasin rahulikuks jääda kuid ei suutnud. Vaatasin korraks Hanna ja Amanda poole ja sain aru, et nad teavad väga hästi millest Chuck räägib. See ajas mind eriti vihale.
''Sa ei saa ikka üldse aru, mis?'' astus ta mulle sammu lähemale. Nägin Austinit ja Jacki püsti tõusmas.
''Tule, lähme ära'' tulid nad minu juurde ja hakkasid mind ära viima, sest ma tõesti nägin välja nii vihane, et oleksin talle kallale läinud.
''Stop! Ma tahan teada millest see mees räägib'' ütlesin maruvihaselt kuttidele enda kõrval ja nad lasid minust lahti.
''No ütleme nii, et keegi pidi teda ju lohutama'' irvitas ta uuesti ja ma lõin talle rusikaga näkku. Mis mõttes??? Ta ei jätnud samuti löömata ja lõpuks lõppes see kaklusega. Austin ja teised lahutasid meid ja hetkel, mil Austin ja Jack mind kinni hoidsid jõudis elutuppa Emily.
''Jason, mida sa tegid?'' oli ta peaaegu paanikas. Ta oli nii segaduses ja vihane samal ajal.
"Ah, et mida MINA tegin?!?" karjusin talle vastu ja ma nägin kuidas ta silmad kahetsust täis läksid.
Rebisin ennast lahti ja läksin välisukse poole, Emily jooksis mulle järgi ja haaras viimasel hetkel mu käest.
''Jason, oota'' palus tüdruk endiselt vihane olles. Näha oli ka kurbust tema silmades. Raputasin pead. Mind isegi ei huvita, mis ta vabandus on. Ma olin nii vihane ja ma ei tahtnud temaga üldse rääkida
''Lõpeta'' karjusin ja väljusin majast. Istusin autosse ja sõitsin ära.
------------------------
YOU ARE READING
Armastus
RomanceÜks tüdruk. Instagrami postitus. Uus poiss. Peod. Sõbrad. Mis juhtub?