50. Kuradi Chuck

818 53 2
                                    

Kell helises just vahetundi ja me teadsime, et tulemas on söögivahetund. Võtsime oma asjad ja tormasime Amandaga klassist välja. Me oleme alati ühed kõige näljasemad. Iga jumala päev. Hanna tavaliselt nii ei torma, ta võtab asja rahulikult.

Saime just oma söögi võetud ja kõndisime oma laua poole. Paljudel on oma lauad välja kujunenud. Meil ka.

Nägin juba lauas istumad Jaxi ja Tobyt. Kiirendasime sammu ja jõudsime nendeni. Amanda istus Jaxi kõrvale ja mina nende vastu.

''Jackil jälle uus vallutus käsil?'' pöörasin tähelepanu eemalt tulevale Jackile, kes mingi tüdrukuga telefoninumbreid juba vahetas.

''No ma ausalt ei saa aru kuidas ta seda teeb'' ültes ka Amanda sõna sekka. Nõustusin temaga, tõesti jääb see müsteeriumiks.

''Teie klassis uus poiss eks? Kuidas tundub siis?'' tõstatas Toby teema. Pöörasin pilgu kõrvale, et mitte ta küsimusele vastata ja naersin kui nägin õnnelikku Jacki meie poole tulemas.

''Ta tundub normaalne, ta oli seal Justini juures peol ka mäletad? Hanna äkki teab rohkem rääkida, ta on ju Darbyst'' kuulsin Amandat.

''Ooot misasja?'' oli Toby väga segaduses, tundus, et ta ei saanud üldse aru kellest jutt käib.

''Mida ma tean?'' potsatas järsku Hanna mu kõrvale ja tema kõrvale omakorda Lukas.

''Noh see uus kutt, Chuck eeee mis ta oli nüüd'' üritas Amanda meenutada poisi perekonnanime.

''Johnson'' märkisin. Pälvisin kõigi segased ja küsimusi täis pilgud.

''Aaaaa see Chuck sealt Darbyst. Jajajaja, nüüd mäletan'' naeris Toby, lootsin pilkudest pääseda kuid ei.

''Kust see nüüd tuli?'' küsis Hanna mu kõrvalt.

''Ta elab oma perega mu kõrval majas. Nad käisid meie juures eile, õhtusöögil või midagi sellist.'' pomisesin ja hammustasin oma võileiba.

''Ooot oot misasja?'' kuulsin Lukast.

''Emily vist teab teda rohkem kui Hanna'' naeris Toby ja samuti ka teised.

''Mul on selline tunne, et me kohe saame temaga tuttavaks'' sosistas kiirelt Jack ja suunas oma pilgu eemale. Kõigi pilgud läksid järgi. Sealt ta tuli. Chuck Johnson.

''On ok kui ma teie lauas istun?'' tuli temalt küsimus. Kõik noogutasid ja nii see jäi. Õnneks ta ei istunud mu kõrvale, kuid sellegi poolest ta jõllitas mind.

''Ma tean, et sa ei viitsi koolis passida. Olen kooli ees ja ootan sind.
Tee kähku, printsess. <3 -J "

Nägin sõnumit oma telefoni ekraanil. Jason teab juhuslikult alati, kui ma koolis olla ei viitsi. Täna on kindlasti see päev. Haarasin oma telefoni ja kandiku ning tõusin püsti. Tundsin, kuidas keegi mu randmest kinni võttis ja peatusin.

''Ooot oot, kuhu nüüd?'' oli Hanna uudishimulik.

''Saladus.'' pilgutasin silma ja kadusin nende vaateväljast.

Kõndisin välisukse poole, kui tundsin telefoni värinat. Nägin, et Amanda oli minu, tema ja Hanna gruppi chatti midagi kirjutanud. Avasin kiirelt.

Jaxi kleepekas:
''Mis toimub, Em?''

Austini taltsutaja:
''kle sama küsimus. Ja mis värk selle Chuckiga on üldse?''

Jaxi kleepekas:
''Jah, seda ka. Kohe jäid vait kui ta tuli''

Austini taltsutaja:
''Ja tormasid minema????''

''sa oled meile midagi rääkimata jätnud vist eks???''

Jaxi kleepekas:
''Mul on sama tunne''

Austini taltsutaja:
''Hakka rääkima''

Jaxi kleepekas:
''kohe''

Mina:
''Räägin hiljem. Hetkel kiire.
Kannatage naiselajad.''

Ma ei olegi neile veel Chuckist midagi rääkinud. Ma ei kavatsenudki, aga nüüd vist olen sunnitud, muidu nad ju jäävadki küsima. Aaaagh, kuidas ma ei tahaaaa.

Avasin endale autoukse ja mu pilk kohtus naeratava Jasoniga. Ta tegi mulle ühe armsa musi huultele ja hakkas sõitma.

''Jumal tänatud, et sa olemas oled'' naersin poisile.

''Alati, babe'' ja ta haaras mu käest.

''Koju?'' esitas ta koheselt küsimuse.

''Võiks jah tegelt. Tahaks lihtsalt lebos olla'' ja nägin kuidas ta noogutas.

''Sinu või minu?'' küsis ta uue küsimuse.

''Sinuuuuuuu'' venitasin viimast tähte nii pikalt kui võimalik, millega ma poisi naerma ajasin.

------------------

ArmastusWhere stories live. Discover now