Pidu käib juba ammu ja kõik keda ma oodanud olen on siin. Inimesi on isegi rohkem, kui ma arvasin ja pooled neist on kindlasti kohalikud. Tüüpilised Justini peod.
Austin ja Hanna chillivad koos nagu alati. Jaxon ja Amanda on samamoodi koos piljardi juures, kuid seal on ka teisi. Lukas ja Chuck vallutavad naiste alasi ja samamoodi Toby ja Jack.
Ma lihtsalt olen siin köögis ja vaatan seda pidu. Võtan lonksu oma neljandast siidrist ja näen eemalt tulevat Justinit.
''Mis teed siin Em?'' küsis poiss ja seisis mu kõrvale.
''Ma ei tea isegi. Ma jäin mõtlema. Teeme paar shotti, mees?'' pakkusin rutakalt.
''Looomulikult naine'' naeris Justin ja me alustasime.
''Cmooon ilma meieta????'' tuli vinguval häälel Lukas meieni. Muidugi koos Chuckiga. Oh jesssus.
Hannal oli õigus, Chuck ongi ju hot.
''Emily, aga mina?'' tegi Chuck kutsika silmi ja ma naersin ainult selle üle.
''Ära vingu'' naersin ja panin pitsi poisi ette, mis kadus sama kiirelt.
''Oi kui armas sinust. Tule'' haaras poiss mu käest ja tõmbas mu rahva sisse tantsima.
-----------------
Me olime nii palju shotte lõpuks ära joonud, et olime päris purjus. Samamoodi ka Hanna ja Amanda. Kaasasin nad enda shottide joomisesse. See oli meeldiv.
''Davai, tulge. Mul on mõte'' ütles Amanda, kui oma shoti lõpetanud oli.
Ta viis meid lauani ja hetkega juba olime me laua peal. Me tantsisime seal nii, nagu homset polekski.
Järsku tuli Austin ja tõstis Hanna alla enda juurde ning tantsis seal temaga edasi. Ei läinud kaua mööda kui järsku tulid Jaxon ja Chuck. Jaxon võttis Amanda ja Chuck minu.
Hetk, mil Chuck oma käsi minul hoidis ja mind maha tõstis oli kõige veidram üldse. Samas ei ole ju vahet, Jason on minevik. Nii ma arvasin, kuni tolle hetkeni.
Ma märkasin, et Justin kutsus Austini endaga esikusse ja samamoodi ka Lukase ja Chucki.
''Mis toimub?'' läksin Amanda ja Hanna juurde.
''Justin ütles Austinile, et ta kiirelt tuleks, et neil on seal mingi probleem. Muud ma ei tea'' rääkis Hanna.
''Miks me siis veel siin oleme, tulge. Lähme'' ütles Amanda väga järjekindlalt.
Me kõndisime esikuni ja vaatepilt ei olnud hea. Üldse mitte. Seal oli purjus Jason koos kahe tüdrukuga?
Ma ei hoolinud sellest vaatepildist ja jäin sinna.
''Hei mees, miks sa siin oled?'' küsis Justin Jasonilt.
''Cmooon! Sa teed peo ja mind ei kutsu? Mida v*ttu mees?'' oli Jason veidi ärritunud.
''Sa tead seda põhjust väga hästi'' ütles Justin vastu.
''Pohhui, ma jään siia. Tulge naised, lähme'' haaras Jason mõlemad oma tüdrukud ja astus tuppa. Samamoodi läksid ka teised. Kõik peale Justini.
''Anna andeks Em'' palus Justin vabandust.
''Justin, vahet ei ole. Ja sina ei ole kohe kindlasti milleski süüdi. Lähme pidutseme edasi?'' pakkusin välja.
''Kui sa nii arvad'' naeris poiss ja me läksime tagasi seltskonda.
------------------
YOU ARE READING
Armastus
RomanceÜks tüdruk. Instagrami postitus. Uus poiss. Peod. Sõbrad. Mis juhtub?