15. Me oleme vennad

998 66 2
                                    

Lukas kutsus mind enda juurde, ta ütles, et tal on üks tähtis jutt. Ma ei tea mida arvata. Panin oma tennised jalga ja astusin oma kodu uksest välja.

Umbes 10 minuti pärast olingi Lukase maja ees. Koputasin uksele. Järsku avanes uks ja seal seisis Jason.

''Eee, Jason. Mida sina siin teed? Kus Lukas on?'' küsisin poisilt, kes mind suure naeratusega vaatas. Miks Jason siin on? Misasja?

''Tsau Emmy, niisama tulime Lukase juurde. Mida sa ise siin teed?'' kortsutas ta kulmu.

''Aaa eee, ta ütles, et tal on mulle üks jutt. Ma ei teadnudki, et te tea te üksteist'' kokutasin talle kuidagi.

''Jaaa, ta on mu venna parim sõber ju'' rääkis Jason.

Misasja? Venna?

''Venna?'' olin ma segaduses ja Jason hakkas mu näoilme peale naerma.

''Austin. Me oleme vennad.'' naeris poiss, kuni ta nägi Lukast meie poole tulemas.

''Okei, ma lähen nüüd. Lukas tuleb. Ma helistan sulle pärast eks, näeme'' kiirustas Jason ruttu tagasi tuppa teiste juurde. Noogutasin poisile. Astusin majja ja panin ukse enda järel kinni.

Jõudsin vaevu oma ketsid jalast võtta, kui juba Lukas minu ees seisis.

''Tsau, tule.'' haaras ta minu käest. Ma pole nii tõsist Lukast ammu näinud.

Kui tema tuppa jõudsime, pani ta ukse kinni ja köhatas. Ta pilk oli ikka veel nii tõsine. Mis toimub?

''Mis on Lukas?'' küsisin murelikult.

''Noh, et eee'' kokutas poiss, samal ajal mööda tuba ringi kõndides.

''Räägi palun'' muutusin juba murelikumaks ja Lukas hakkas naerma.

''Okei, okei babe. Austin peab homme oma sünnipäeva. Tahtsin öelda, et võtan su homme õhtul peale ja lähme Austini juurde. Chill'' naeratas poiss ja pani käed ümber minu.

''Mhh Lukas. Ära tee enam nii. Ma arvasin, et midagi on juhtunud. Aga jah lähme lähme'' pahandasin natukene poisiga ja surusin ta huultele ühe musi.

----------------------

Kõnnin koju. Olin paar tundi Lukasega. Rääkisime juttu ja veetsime niisama aega. Poiste silme alla ma ei tahtnud sattuda, sest Jason.

Ja homme on Austini sünnipäev, kus on ka Jason. Loogiline ju.

Ma vihkan ennast.

Järsku värsies mu telefon ja ma sain aru, et mulle tuli sõnum. Üllatusin väga, kui sõnumi avasin ja läbi lugesin.

Jason:

tsau, pane ennast kella kaheksaks valmis, võtan su peale. Peame rääkima!

Saatsin poisile sõnumi vastu ja kiirendasin sammu. Hetke pärast olingi kodus. Läksin kööki ja võtsin süüa. Seejärel sättisin ennast teleka ette, et Riverdale lõpuni vaadata. Sinna ma jäingi.

-------------------

Avasin oma silmad ja avastasin, et magan diivani peal. Võtsin kiirelt telefoni, et kella vaadata ja kell oli saamas 30 minuti pärast kaheksa.

Tõusin kiirelt püsti ja jooksin vannituppa. Käisin kiirelt pesus ja tegin ennast korda.

Ei läinud kaua aega kui juba helises mu telefon. See oli Jason. Ma ei võtnud vastu vaid jooksin kiirelt alla ja panin ketsid jalga. Kui uksest välja astusin nägin juba ilusat kutti koos lilledega toetamas end oma musta bmw vastu. Vau mis vaade.

Okei, Emmy. Unusta Jason.

Liikusin poisini ja tervitasin teda kallistusega. Ta andis mulle lilled ja kallistas vastu. Istusime autosse ja ta hakkas sõitma.

''Sa oled ilus nagu alati, Emily'' ütles Jason ja punastas natuke.

''Ega sinulgi midagi viga pole, Jason'' tegin poisile väikse komplimendi.

Sõitsime edasi vaikuses, kuni jõudsime lõpuks sihtkohta. Me tulime restorani. Kuid mitte linna restorani. Me tulime linnast välja selleks, et süüa koos õhtust? Hmm..

-----------

Ootame oma sööki, kui lõpuks Jason avas oma suu.

''Asi millest ma rääkida tahtsin..*khkm*'' köhatas poiss ja vaatas mulle otsa.

''Ma tahtsin Lukasest rääkida. Kas teil on midagi? Või jäi mulle vale tunne?'' küsis poiss, oodates pingsalt minu vastust.

See on nagu välk selgest taevast. Seda ma ei oodanud. Mida ma talle vastan?

Em, räägi tõtt. Eieiei...

''Eee me saame lihtsalt eee väga hästi läbi'' kokutasin ja üritasin ennast päästa.

Jah, me saame nii hästi läbi, et me käime. Vau, Emily. Super vastus tõesti. Loll

''Niiet teil ei ole midagi tõsist?'' küsis poiss veendumaks, et Lukas tõesti ainult sõber on.

''Ei ole'' naeratasin tagasihoidlikult ja Jason vastas samaga.

''Mul on ka tegelikult küsimus. Miks sa ei rääkinud, et Austin sinu vend on?'' küsisin natuke ründavalt.

''Sa ei küsinud'' kehtestas poiss ennast.

Jah, tal on õigus.

-----------------------

ArmastusOnde histórias criam vida. Descubra agora