Ma võtsin kõik oma riided kokku, mis mul üldse Jasoni juures olid ja hakkasin neid kokku pakkima. Otsustasin koju minna. Kindlasti kohe. Enam ei tahtnud ma Jasoniga rääkida, sel pole enam mõtet.
Panin parasjagu oma riideid kotti, kui uks lahti läks ja sealt ei keegi muu, kui Jason sisse astus. Ta nägi välja kurb, vihane ja ükskõikne samal ajal ja see hirmutas mind. Pöörasin oma pilgu temalt ära ja pakkisin oma viimaseid asju.
''Kuhu sa lähed? Ja miks sa kõik oma asjad endaga kaasa võtad?'' avas ta järsku oma suu ja seisis vaadates mu tegutsemist.
''Koju. Oma koju. Mul pole neid siin vaja, ma ei tule siia enam'' olin konkreetne ja tõmbasin koti lukku kinni.
''Misasja?'' astus ta minu ette, et ma lahkuda ei saaks.
''Kuulsid küll'' üritasin temast mööda minna kuid ta takistas mind.
''Sa oled pahane? Minu peale? Sina oled siin see, kes midagi väga ootamatut tegi.'' hakkas ta ennast kaitsma. Kuidas ta võib?
''Sellel ei ole mõtet. Ma lähen eluga edasi ja sina ka, aga eraldi'' ütlesin tülpinult.
''Ja jooksed Chucki juurde?'' kõlas sarkasm tema hääles. Mis tal viga on?
''Ma ei viitsi'' lõin käega õhus ja hakkasin temast mööda minema. See ebaõnnestus, ta astus mulle ette ja jäi mind vaatama.
''Jason lase mind palun'' palusin.
''Räägime asjad selgeks. Siin ja praegu'' nõudis ta ja seisis nagu kivi edasi, noogutasin talle.
''Mida siis nimelt?'' pööritasin silmi.
''Mis Chuckiga oli? Misasja Emily?'' oli ta järsku väga hämmingus ja kurb.
''Me läksime lahku veidi aega tagasi ja Justini pidu oli mulle hea tuulutus. See, et sina sinna ilmusid koos kahe tibiga, tegi asja mulle raskemaks. Mul hakkas jälle valus ja nähes, et sul juba uued naised on mõtlesin isegi edasi liikuda. Chuck lihtsalt oli seal ja ma olin nii purjus ka ja ma lihtsalt tahtsin sulle ''tagasi teha'' või nii'' istusin voodile ja toetasin oma koti maha.
Ta kükitas mu ette ja pani oma käed mu põlvede peale.
''Anna andeks, et ma sind kuulata ei tahtnud eile. Mõte sellest, et sa Chuckiga olid, siis kui mina ei olnud ajas mind niii raevu. Ta on paras jobu'' tunnistas Jason ja vaatas mulle otsa.
''Jah'' lükkasin tema käed oma põlvedelt ja tõusin püsti, et lahkuda.
''Emmy, kuhu sa lähed? Kõik on korras ju?'' takistas mind poisi hääl ja ma pöörasin end tema poole.
''Arvad sa tõesti? Kus sa öösel olid?'' jõllitasin teda, lootes et ta räägib mulle.
''eeeem sõbra juures'' kratsis ta kukalt.
''Mis sõbra?'' küsisin täpsemalt.
''Lukase juures olin'' tuli vastus temalt kiirelt.
''Kas see näeb välja nagu Lukase juures olemine???'' võtsin oma telefoni ja näitasin talle Rebeca saadetud pilti ja teksti. Ta ehmus ja ta vaikis.
''Jah, seda ma arvasingi'' pöördusin taas ukse poole, kuid ta võttis mu käest kinni ja pööras mu ümber.
''Ei Emmy. Ma olingi Lukase juures. Ausalt olin, sa pead mind uskuma. Kui ma siit ära läksin, siis ma helistasin talle ja läksin sinna. Me rääkisime ja võtsime mõned õlud. Peale õllesi tulid ka kangemad joogid. Lõpuks tulid ka mõned teised inimesed. Ma olin nii segi juba ükshetk, et ei saanud hakkama. Rebeca oli ka seal. Ta ujus mulle külje alla, aga ma ei suutnud midagi teha.
Siis tuli Austin ja tiris mu sealt ära. Ta rääkis midagi sinust ja Chuckist ja kui tropp mina olen ja ma tahtsin temaga koju tulla, aga ta arvas, et see pole kõige parem mõte ja ta viis mu Lukase tuppa magama. Hommikul ärgates nägin enda kõrval Rebecat. Ma võin vanduda, et meil ei juhtunud mitte midagi. Nii purjus ma ka ei olnud, et seda ei mäletaks.'' rääkis ta kõik detailselt mulle ära. Ma ei osanud midagi öelda. Ma ju usun teda, kuid see pilt?
''Rebeca lihtsalt valetab sulle selle sõnumiga. Ma vannun. Ta tahab meid lahku ajada, Lukas rääkis, et Rebeca on rääkinud talle, kuidas ta mind endale tahab aga sina olevat takistus. Tõsiselt kallis, ma ei teeks sulle nii. Eriti peale seda kõike mis olnud on'' haaras ta mu enda kallistusse. Ma lasin oma koti käest lahti ja kallistasin teda vastu.
''Niiet kõik on korras?'' küsis Jason ja vaatas mulle otsa lootusrikka pilguga.
''Jah, loomulikult. Anna andeks'' noogutasin ja naeratasin talle.
''Anna sina mulle andeks'' ütles ta vastu ja suudles mind.
----------------------------
YOU ARE READING
Armastus
RomanceÜks tüdruk. Instagrami postitus. Uus poiss. Peod. Sõbrad. Mis juhtub?