57. friday

796 49 2
                                    

On reede ja täna õhtul on Austini juures pidu. Nagu ikka. 

''Hallooooo, kuuled ka mis ma räägin?'' vehkis Amanda oma käega mu silmade ees, vaatasin tüdruku poole ja ta ootas vastust.

Avasin oma suu, et vastata kuid kellahelin rikkus asja ära. Terve klass tõusisi püsti ja hakkas asju kokku panema, mõned olid juba klassist väljaski.

Panin oma vihiku kotti ja tõusin samuti püsti, sama tegi ka tüdruk minu kõrval.

''Jep, kuuldel'' noogutasin talle ja juhtisin meid klassist välja.

''Ma tean küll, et sa ei kuulnud mis ma ütlesin'' naeris Amanda, ''ma ütlesin, et...''

''Te Jaxsoniga tulete meie juurde enne pidu. Kuulsin küll'' segasin talle vahele. 

''Jah, just see. Aga ma lähen siis praegu, näeme paari tunni pärast'' pilgutas ta silma ja kadus. Võtsin oma telefoni ja valisin Hanna numbri, ma teadsin, et tal oli samuti viimane tund ja et ta pole veel ära läinud.

''Jep, siin olen'' hõikas ta järsku mu seljatagant mind ehmatades ja telefoni lehvitades.

Tervitasin tüdrukut oma naeru ja kirumisega, et mind ehmatas. 

''Te chillite enne pidu sinu juures eks?'' küsis ta kohe ja hakkas väljapääsu poole kõndima.

''Jep, hetkene plaan on küll. Tuled ka? Või aitad Aussi?'' 

''Ma heameelega tuleks, aga jah ma aitan Austinit'' oli ta natukene nukker, et meiega before drinke ei saa võtta. 

''Teenid pluspunkte?'' naersin.

''Hahahaaa, sa tead mind'' pilgutas Hanna silma. 

''Aga okei, chill siis. Näeme õhtul'' hõikas ta ja istus oma autosse. Lehvitasin talle ja istusin samuti enda autosse. Alustasin sõitu koju. 

Maja ette jõudes parkisin auto ja astusin välja. Võtsin oma asjad ja asusin korteri poole. Märkasin veidi eemal Jasoni autot, huvitav. Jason ei peaks veel kodus olema. Ta on tavaliselt tööl sellisel kellaajal, hmm.

Keerasin korteriukse võtmega lahti ja astusin sisse.

''Jaaaaason, oled kodus?'' hõikasin, kuid ei saanud ühtegi vastust. Võtsin oma jalanõud ära ja liikusin magamistoa poole. See oli tühi, nagu ikka sellisel kellaajal. Viskasin ennast voodile ja vajusin unne.

---------------

Ärkasin selle peale, et kuulsin kellegi hääli oma elutoas. See hirmutas mind päris kõvasti ja ma valisin kiirelt telefonist Jasoni numbri. Telefon ainult kutsus ja ma kuulsin endale lähenevaid samme. 

Järsku avanes uks ja seal ta oli.

''Hei babe, miks sa mulle helistad?'' naeris poiss ja tuli minu juurde.

''Sa oled kodus? Juba? Kes meie kodus veel on?''  olin väga segaduses ja vaatasin enda ees naervat poissi.

''Kell on ju seitse juba peaaegu. Amanda ja Jaxon on siin. Nad ju pidid tulema, totu'' naeris ta ja ulatas mulle käe, et ma püsti tõuseksin.

''Misasja? Seitse? Kas ma magasin nii kaua tõesti?'' imestasin ja haarasin Jasoni käest tõustes samal ajal püsti.

''Jep, ma tõesti ei suutnud sind üles ajada'' meelitas poiss ja tegi mulle musi. Naeratasin.

''Hola!'' hõikasin oma sõpradele, kui olime Jasoniga oma toast välja tulnud.

''No tere hommikust sullegi'' naeris Amanda ja Jaxson lehvitas käega.

Jason läks Jaxi juurde ja nad mängisid xboxi edasi. Amanda tuli minu juurde ja me suundusime tagasi magamistuppa, et alustada oma protseduuridega.

''Ma arvasin, et mul on kodus vargad. Ausõna'' naersin tüdrukule.

''Tead, et Justin tuleb ka ju täna'' teatas ta siis.

''Päriselt???? Miks ma ei teadnuuuuud'' imestasin ja olin nii rõõmus, Amanda hakkas naerma.

''Jobu, ise magasid. Ta just mingi tund tagasi chatis ütles, et tuleb. See oli suht kõigile üllatuseks. Auss ja Hanna teadsid vist'' väitis Am.

''No deeeem. Nii tore tegelt, polegi ammu Justinit näinud'' 

''Jep, ja muide Chuck on ka arvatavasti kohal...'' köhatas siis ta korraks.

''Ah vahet ei ole. Meil on Justiniga kõik selgeks räägitud ju'' vastasin tõsiselt.

''Ma ju tean, aga sinul ja Chuckil ei ole ju?'' ja ma noogutasin.

---------------------------

ArmastusWhere stories live. Discover now