Dívala jsem se na něco obrovského. Připomínalo to trochu Pentlochňapa, hrozně chlupatého a zeleného Pentlochňapa. Při bližším prozkoumání, jsem se dozvěděla, že je to něco jako jejich šavlozubý tygr. „Co budeme dělat?!" šeptl vystrašeně Stark. „Utíkat!" vykřikla jsem bez přemýšlení a dala se do pohybu neznámo kam.
♦♦♦♦♦
Hned co se dala modrovláska na útěk, ostatní nebyli pozadu. Jamie, ačkoliv nerad, letěl hned za Ušaticí a poslouchal za sebou vyděšené výkřiky svých druhů.
„Kam vůbec ‚běžíme'?!" zakřičel hned, jak doletěl vedle modrovlásky. „Nevím!" vykřikla vyděšeně za běhu a vyskočila. Hned vyletěl za ní nahoru na strom. „Hele, nezapomínejte na nás, obyčejné smrtelníky!" zakřičel Hawkeye. Jamie jen protočil očima a s Lokiho pomocí všechny dostal na strom.
„Jak víš, že to neumí lézt po stromě?" šeptl Loki. „Umí lézt po stromech, ale snad ho nenapadne, že se tu ukrýváme" řekla Neela jen a vyhlížela zeleně chlupaté tělo. Loki viditelně zblednul, i když to už snad nebylo možné. Chtěl i něco říct, ale rozmyslel si to, hned jak zazněl tvorův řev. Byl slyšet pod něma.
Všichni vyděšeně stočili pohled ke kmeni stromu. Tygr je už dávno objevil a byl v polovině cesty k jejich větvi. Všichni jako na povel zakřičeli. I Loki, ale toho si naštěstí nikdo nevšiml.
Neela zběsile hledala štiprášek v její vestě. Tam ovšem nebyl. V botě taky nebyl. Kapsa, druhá kapsa, třetí, čtvrtá, náprsní. Naštvaně sykla. Že by... Sundala si klobouk. Bingo! Roztřeseně otevřela váček s hodně štiplavým práškem domácí výroby.
„Nažer se, potvoro!" vyjekla a prášek mu vysypala na oči. Zvíře jen bolestně zakřičelo, pustilo se kmene a spadlo na zem doprovázen jeho křikem, který jako mávnutím kouzelného proutku utichl.
Nataša naprázdno polkla. I když byla speciálně vycvičena, a viděla snad všechno, byla vyděšená až do morku kostí.
„Je to mrtvé?" zeptala se Miranda. „Ne, jen omráčené" nakrčila nos Neela. Zabíjet ho ani nechtěla. Nechtěla být hned první den známá jako nějaký tygrobíjec. To by bylo trochu blbé. Chtěla si zachovat svou image klidné, mírumilovné a chytré dívky. I když ani jedno z toho nebyla.
Seskočila na zem následována ostatními. Párkrát kopla do zvířete, aby se ujistila že opravdu spí. „Tak jo radši-" Stark chtěl něco říct, ale byl přerušen divným smíchem. Nezněl lidsky a už vůbec nezněl příjemně. Neela se šokovaně podívala na zvíře vedle jejích nohou. Tygr se pomalu postavil na své silné tlapy a zařval.
„No do prdelééé!" zaklel za běhu Stark. „Takhle mu nikdy neutečeme!" zařvala Nataša. „Tak něco navrhni!" zařvala dotčeně Neela. Zoufalé časy si vyžadují zoufalé činy pomyslela si Neela a hned na to vykřikla „Pomóóóc!" zařvala nejhlasitěji, co dokázala.
„Ja-jamie na-najdi něko-někoho" řekla mu zadýchaně. Jamie unaveně kývnul, načež zkolaboval. Nebyl zvyklý lítat v tak úzkých prostorech tak dlouho. Navíc ho atmosféra Říše divů zvláště oslabovala.
Neela vyděšeně vykřikla jeho jméno, prudce zabrzdila a utíkala k němu. Samozřejmě že i Tygr změnil směr a teď si to mířil k omdlenému andělovi a nic netušící elfce.
„Jamie!"
„Jeremiáši vzpamatuj se!"
„Vzbuď se!" křičela, ale bylo jí to prd platné.
„Pozor!" zakřičeli snad všichni, načež dívka zvedla pohled.
Tygr byl ani ne pár metrů od ní. Přitiskla se k Jamiemu a nechala je obalit ledem. Náraz několika set kilového zvířete led tak tak přežil. Přes led perfektně viděla jeho hnusnou tlamu s třemi řady zubů, fialovým jazykem a dvěma kly, které se chtěly dobít dovnitř.
Zrovna když zvíře znovu otevřelo tlamu, zabodla mu tam rampouch tak, že ji nemohl zavřít. V tom uviděla šanci. Rychle opustila ledovou skrýš nechávajíc tam Jamieho v bezpečí. Stoupla si před něj s napřaženýma rukama.
„Nech nás na pokoji, nebo tě budu muset zabít!" vykřikla hrozivě. Byla odhodlaná se za Jamieho bít. A i když nerada, byla ochotná zvíře i zabít.
Zvíře se nějakým způsobem zbavilo rampouchu a než stihla cokoliv udělat, napřáhlo pracku a odhodilo jí na nejbližší strom. Neela bolestně vykřikla a hned na to vykašlala krev. Ovšem když uviděla, že zvíře prolomilo Jamieho obranu, byla nucená zakročit. Tým byl z toho, co viděl tak šokovaný, že byl naprosto k ničemu. Chtěli ji nějak pomoc, ale nevěděli jak. Nikdo tu sebou neměl své zbraně. Navíc ta, pro kterou byli zbraně jako domácí mazlíčci, omdlela.
Neela se s bolestným výkřikem zvedla a držíc se za břicho, kam ji bodla větev stromu, běžela s ledovým mečem ke zvířeti. Už už natahovalo pracku k Jamiemu, když se její meč zabodl v jeho boku. Tygr bolestně zařval a ohnal se. Stihla se tomu tak tak vyhnout.
Vyskočila a dopadla před Jamieho. Pevně svírajíc svůj meč a bok se na něho vražedně dívala. Když se zvíře pohnulo, bojově zakřičela a napřáhla se. Ovšem někdo byl rychlejší. V tygrově oku se zabodl šíp. Rychle tedy změnila taktiku a z posledních sil před sebou vytvořila oheň, který sice zvíře vyděsil, ale taky zapálil vše okolo.
Neela se v bezvědomí svezla na kolena a dopadla vedle anděla.
Tým Avengers jen vyděšeně sledovalo, jak zvíře utíká. Pak stočili pohled k Neele, která tam ovšem nestála, nýbrž ležela na zemi.
První se vzpamatoval Loki a přemístil se k ní. Opatrně se k ní sklonil. Vypadalo to, že žije. I ten mladík. Potichu si úlevně oddychl. „Co- co se u všech rohatých stalo?" šeptl. „To bych taky rád věděl, ale teď máme závažnější věc. Wikipedie nám omdlela!" vyjekl Stark.
Loki se zamračil nad tím, jak jí řekl. Nevěděl sice, co znamená slovo ‚Wikipedie' ale podle pohledů ostatních to nebylo nic hezkého. „A má nehezkou ránu" podotkl Hawkeye držíc Natašu v náručí.
Loki jen hned stočil pohled k Neele a vyhrnul jí triko. Ovšem tak, kde měla být velká ošklivá rána, nic nebylo. Nebyla tam ani ta blbá jizva. Loki se zamračil. To je jejich regenerace až tak dobrá?!
Najednou ucítil štiplavou bolest na svém čele.
„Ani se nehni, cizinče" sykl jakýsi hlas. Loki vzhlédl.
Kolem nich jich obklopovalo asi deset dost vysokých lidí mířící na ně luky. Podle výšky, luku, dlouhých vlasů těžko zakrývající zašpičatělé uši si troufl říct, že to byli elfové.
„Co na mě tak zíráš?!" sykl ten, jenž mířil na Lokiho. Ten jen polkl. „Zephire, koukni!" šeptla dívka po jeho boku a ukázala na Neelu. Zephir se sehl k Neele a vzal pramen jejích vlasů, čímž odhalil její špičaté ucho. „To je..." vydechl.
„Tipla bych si to říct. Kloboučníkovic styl jen tak nepřehlédneš" nakrčila nos dívka.
ČTEŠ
Avengers a nadpřirozeno
FanficPříběh je o dívce jménem Neela Wales. Její život není nijak pohádkový. Posměšky, šikana, pohrdání. To jí celí život potkávalo. Pak se ale do jejího života vmíchal tým superhrdinů. Změnil se její život k lepšímu, nebo se naopak ještě zhoršil? A co Lo...