Kiskutya - Scanabell

9 1 0
                                    

Anabell - @ImvusSziSzi ; Csekkoljátok le Ane történetét 


***


Beérkezve a suliba az első dolgom a lányhoz menni. A tegnap történtek miatt nem is tudnék ne mosolyogni.

- Szia! - köszönt, mikor odaérek.

- Hogy vagy?

- Köszi jól és te? - kérdez vissza udvariasan.

- Jól - válaszolok kurtán, mert valami fémes szag belerondít a vaníliába. Vér. Valami nincs rendben vele.

- Ma megint ötre menjek? - kérdezi még mindig mosolyogva. Itt valami baj van.

- Ühüm, de inkább négyre. Hogy tovább maradj - mosolygok vissza.

- Sajnálom,de nem maradhatok sokáig.

- Ohh... - csalódottságom próbálom elrejteni.

A lány ismét lehajtja a fejét, a haja az arcába hullik.

- Akkor... Akkor... - nem tudom, már hogyan tartsam fent a beszélgetést.

- Négyre ott leszek - néz fel rám.

- Oké - levegőt veszek és épp folytatnám, de ekkor becsöngetnek. - Akkor... Majd - visszaballagok a helyemre és kezdedét veszi az óra.

A lányt ma is az udvaron találom. Ma nem veszek reggelit, inkább utána sietek és beérve ráköszönök.

- Szia! - mosolyog vissza.

Csendben sétálunk.

- Hogy vagy? - teszem fel ismét a kérdést. Pontosan értheti mire gondolok. Nem mondott igazat arról, hogy jól van. A vér szaga továbbra is érződik. Henry is megállított szünetben és vigyorogva a szemöldökét húzkodta.

- Na, tegnap meg volt?

- Leakadnál? - épp el akartam slisszolni mellette, de nem mozdult el az ajtóból. A lány pedig már lefelé ment a lépcsőn. Hülye szekrény.

- Mondd azt, hogy hülye vagyok, és te nem érzel vér szagot.

Felnézek rá.

- Nem történt semmi. De, ha most megbocsájtasz, kiderítem, mitől sérült meg.

A lány hangja szakít vissza.

- Jól,de már kérdezted az osztályban is - mosolyog rám. Nem értette.

- Tényleg? - inkább teszem a szenilis srácot.

- Igen - bólint mosolyogva.

- Hmm, akkor bocsi - vonok vállat hanyagul.

- Semmi. Bárkivel megesik - mosolyog majd megtorpan. Én meg visszaszoritom a morgasom. Előttünk a földön madarak vannak.

- Me... menjünk arrébb - remeg meg kissé a hangom, mert figyelnem kell, nehogy megtudja a lány ki vagyok. Félne tőlem. Ebben biztos vagyok. De előbb azt szeretném ismerjen meg. És utána majd elmondom neki. Akkor viszont már lehet nem fog félni tőlem.

- Miért? - látom, hogy rám néz, de nem fordítom felé a fejem.

- Mert... Mert.. - fújom ki a levegőm - nem szeretnek az állatok.

- Hogy lehet őket nem szeretni? - elmosolyodok, mert aranyosan félreértette.

- Én szeretem őket. Ök... félnek tőlem.

VictimsWhere stories live. Discover now