A kis lopakodó - Cate

15 1 0
                                    

Carlos - ImvusSziSzi


***


- Muszáj bemennem oda? - kérdezi Carlos.

- Kérlek... - karolom át.

Felnyög és elindul a ház felé.

- Este meglátogatlak a szobádban - lépek hátra Scottal .

- Ne már! Most komolyan itt hagysz? - legszívesebben odamennék és elcsókolnám a szomorúságát. De hát... Már a fogadás megtört, akkor meg teljesen mindegy. Odamegyek és ígéretemhez híven megcsókolom.

Közben hallom, hogy Scott puhatalózva randit kér Anabelltől.

- Amúgy nem hoztuk magunkkal a cuccunkat - térít vissza Carlos hangja.

- Jajj - mormogom ajkaira. A szabad kezemmel csettintek és a cókmókjuk a lábaik előtt hever. Carlos arca megrándul, de mikor tovább csókolom egy mosoly játszik ajkain.

- Majd valamikor én is beugrok hozzád Bell - hallom meg Jess hangját.

Megpuszilom Carlos ajkait és elvállok. Carlos visszhúz a csókba.

- Carlos... Este jövök....

- Az még sokára lesz - biggyeszti le alsó ajkát.

- Nem annyira - belecsippentek a duzzadt rózsaszín húsba.

- De igen.

- Css... Este... Este... - búgok fülébe.

Felmordul és durcásan elfordul, a karjait a mellkasa előtt keresztezve.

- Ne csináld... Este nem jövök akkor.

Erre visszafordul és szenvedélyesen ajkaira húz.

- Nem jövök...

- Most miért?

- ...ha most nem mész be

A ház felé fordul és a másik lányra néz.

- Gyere - Anabell belé karul és bevezeti a házba.

Elmosolyodunk és Jessel nézzük az alakjuk, ami eltűnik az ajtóban. Aztán intek a lánynak és beslisszolok Carlos után. De előtte gondosan lehalkítom a gondolataim. Veszélyes lenne, ha meghallanának.

- Violát szerintem már ismeritek - szól épp Mr. Benett és Viola lefelé jön a lépcsőn.

- Igen - válaszol Anabell.

- Sziasztok - köszön mosolyogva a lány.

- Szia! - köszönnek neki, bár Carlos csak odakaffog valami köszönés félét.

A házaspár körbevezeti öket. Ane Violához megy. Carlos külön szobát kap

Carlos a szobába érve ledobja a cuccait és elfekszik az ágyon. Kezeit a feje alá rakja és a plafonra mered. Odamegyek hozzá és felülök derekára. Aztán megcirógatom állát és hagyom, hogy ő is megérezzen.

- Hát itt vagy. Ezek szerint mégsem mentél el - simít végig mosolyogva arcomon.

Egy ujjam az ajkaira simítom. Carlos pedig felmordul.

- Csss... - hajolok ajkaira és őt is, engem is arany köd vesz körül. Carlos visszacsókol én pedig elmosolyodok.

- Nem hallják a gondolataink - mondom halkan.

VictimsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora