"ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΕΓΚΥΟΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΓΑΜΩ;"
"Πρώτων μην ουρλιάζεις. Και δεύτερων,δεν με νοιαζει πως και πότε θα φροντίσεις να χωρισεις την μικρή ανοητη και θα παντρευτεις εμενα πριν αρχίσω και παιρνω κιλα και δε-" εκει ηταν που θυμωσε ακόμη πιο πολύ.Αρχισε να της φωναζει περισσότερο.
Στο τελος κατέληξε να της το κλείνει και να πετάει με δυναμη το κινητό στον τοίχο.Τις φωνές και την συζήτηση όμως την είχε ακούσει και η Λουίζα. Η οποία δεν θα άφηνε τίποτα και κανέναν να πληγώσει την Ρόζυ τωρα που την εχει κοντά της.
----------
"Ετοιμηηη" ειπε κάνοντας την εμφάνιση της στο δωμάτιο της Λουίζας. Ηταν η ωρα που θα πηγαίνανε στο κλαμπ. Ειχε φορέσει ενα μαύρο κολλητό φόρεμα μεχρι λιγο πιο πανω απο το γόνατο, μαυρα τακούνια και ειχε κανει τα μαλλια της μπουκλες, ειχε βαφτει έντονα, κατι που δεν συνήθιζε.
Ο Αχιλλέας την κοιτουσε απο πανω μεχρι κάτω. Της έκανε έλεγχο και εκείνη κατάλαβε ποσο νευριασε με το κοντο φόρεμα. Ηξερε οως μπροστά στην Λουίζα δεν μπορουσε να κάνει σκηνή."Πανεμορφη οπως παντα, ε Αχιλλέα" ειπε η Λουιζα και τον σκουντηξε.
"Ναι..οπως πάντα" Ειπε και εκεινος με την σειρα του.
----------
Την κοιτουσε τοση ώρα να χορεύει και πολλα αντρικα βλέμματα να εχουν πεσει πανω της. Ειχε αηδιασει. Την κοιτουσαν σαν λιγουρια. Τους ετρεχαν τα σάλια.
Δεν είχε καταλάβει ομως πως ειχε γίνει ενας με αυτούς ετσι οπως την κοιταζε.
"Φιλε μου..πηγαινε χορεψε μαζι της..βλεπω ειναι ετοιμος ο Μαριάνο να παει κοντα της" του ειπε ο Pablo δειχντοντας εναν άντρα που ηταν αρκετά κοντα της.
"Θα του σπασω τα ποδια." ειπε θυμωμενα και γυρισε να το κοιτάξει. "Βαλε μου ένα ουσκι διπλό" του είπε
"Θα μεθύσεις Αχιλλέα" ειπε αυτην την φορα η Λουιζα. "Αρκετα έχεις πιει" συνέχισε.---------
Σηκωθηκε με νευρα και την πλησιασε.
"Σταματα να χορευεις τόσο προκλητικά γαμω" της ειπε ενα το χερι του εκανε βόλτες στην πλατη της
"Ειμαι ενα ανωριμο κοριτσι θα κανω οτι γουσταρω γκεγκε?" Του απαντησε και του γυρισε την πλατη.
Την τραβηξε απο το χερι και την εβγαλε εξω γρήγορα.
Η Λουίζα έτοιμη να τους ακολουθησει ακουσε την φωνη του Pablo "Αστους"."Μπα τι επαθες;" τον ρωτουσε προκλητικά ενω σχεδόν τριβόταν πάνω του.
"Εχεις πιει ρε βλακα" της ειπε και χτυπησε το χερι του διπλα στον τοίχο.
"Ναι και; Τι σε νοιαζει; Αφου δεν σε νοιαζει για μενα. Γιατι δεν με αφήνεις ησυχη;"
"Γιατι είσαι γυναικα μου." της ειπε αυταρχικά.
"Μονο στα χαρτιά."
"Εισαι...τι να σου πω"
"Τι ειμαι; ελα πες το ρε μαγκα;"
"Γαματο.." κολλησε πανω της και αρχισε να την φιλαει βίαια.
YOU ARE READING
Black Roses #READINT2017
Romance~"Τρομαζω με εμενα, τρομαζω με τον τρόπο που με κανεις να νιωθω για σένα.Ποτε δεν ήμουν έτσι εσυ με έκανες. Φυγε." "Εισαι ενας εγωιστής. Αυτο είσαι. Οταν καταλάβεις ομως ποσό σαγαπησα θα ειναι πολυ αργά. Πολυ αργά για να δώσω μια ευκαιρία σε μας" Πη...