Το τραπέζι ήταν στρωμένο με διαφορά φαγητά πάνω.
Δυο κεριά φωτιζαν όλο το τραπέζι.
Ενα τριαντάφυλλο πανω στο τραπέζι ήταν που μου έκανε εντύπωση.
Ήταν όλα υπέροχα.Εκείνος κάθεται πίσω απο το τραπέζι.
Το φως το κεριών τον κάνει να φαίνεται τόσο όμορφος.
Θεε μου.. Ειναι υπέροχος.Ανοίγει το ηχείο δίπλα του και για μουσική έχει επιλέξει μια απλή χαλαρωτική.
Σήμερα θα του το πω.. Τόσες εβδομάδες του το κράταγα μυστικό.
Σήμερα μόνος του ζήτησε να φάμε μαζί. Και οχι μονο να φαμε. Αλλα να είναι ένα ρομαντικό δείπνο.Έρχεται.
Με κοιτάει στα μάτια και σκύβει ελάχιστα.
"Μπορείς να καθίσεις", η φωνή του βαριά και βραχνή.
Αυτο το πουκάμισο τον κάνει να φαίνεται τόσο σεξυ. Σοβαρά.
Τα μπράτσα του, οι κοιλιακοι του.Κάθομαι και κάθεται ακριβώς απέναντι μου.
"Πριν ξεκινήσουμε μπορώ να σου πω κάτι;" τον ρωτάω διστακτικά.
Δεν απαντάει. Μου βάζει κρασί και με κοιτάει χωρίς να πει τίποτα.
"Οχι τώρα."
Χαμηλώνω ελάχιστα το βλέμμα μου.Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να τσακωθουμε τώρα.
"Ακου Ρόζυ. Πριν 3,5 χρόνια, μπήκες στην ζωή μου πολύ ξαφνικά. Με άλλαξες. Και όπως είδες δέχθηκα την αλλαγή μου. Και ας πέρασε πολύ καιρός. Εγω άλλαξα. Και αυτό που με έκανες εσύ εγω το λάτρεψα. Και το λάτρεψα επειδή με αυτό που έγινα εγώ άρχισα να σε κάνω χαρούμενη.
Περασαμε πολλά.
Φυλακή, χωρισμοι, τσακωμοι.
Αλλα τώρα είμαστε εδω. Μαζι. Και εμενα μόνο αυτό με νοιάζει."Πίνει μια γουλιά απο το κρασί.
Τον κοιτάω με ενθουσιασμό.
Δεν περίμενα ποτέ απο τον Αχιλλέα να μου μιλήσει τόσο ανοιχτά."Τις τελευταίες μέρες ή και μήνα μπορείς να πεις. Ήμασταν λίγο χάλια. Φταιω. Όλο αυτό με έχει κάνει να χάσω τον ύπνο μου. Δεν μπορω. Θα τρελαθω ετσι και πάθεις τίποτα.
Οταν σε βλέπω όμως στα μάτια ηρεμώ αμεσως.
Να. Διαολε. Οπως τώρα. Με κοιτάς με αυτό το αθώο βλέμμα. Αυτή η γαλήνη στα μάτια σου με ηρεμεί τόσο πολύ.
Ειναι σαν μαγεία. Γαμωτο.
Ακομα και όταν κάνουμε σεξ ή έρωτα με αυτά τα μάτια με κοιτάς.
Μόνο που τότε τα μάτια σου εχουν και τον πόθο μέσα.
Ρόζυ. Σε έχω ερωτευτεί τρελά.
Και θέλω να ξέρεις πως σε αγαπώ. Σαγαπω πάρα πολύ ματιά μου."Νιώθω τα μάτια μου υγρά.
Με κοιτάει όντως έτσι.
Είναι ερωτευμένος μαζι μου.
Μαγαπαει αλήθεια..
Νιώθω αυτές τις μικρές πεταλούδες στο στομάχι μου να πετάνε σαν τρελες." Και εγω Σαγαπω πολύ Αχιλλέα.."
Ελα Ρόζυ. Ήρθε η ώρα.
" Εχω να σου πω κάτι." λεω σοβαρά και κουνάει καταφατικά το κεφάλι του για να συνεχίσω.
"Είμαι έγκυος.. Δυο μηνών" η φωνή μου να τρέμει απο φόβο.Σοβαρεψε.
Τα μάτια του λάμπουν.
Χαμογελάει."Μου κάνεις πλάκα; " η φωνή του ακούγεται χαρούμενη.
Ξέρετε. Αυτό που όταν είσαι χαρούμενος η φωνή σου αλλάζει. Και μπορεί να καταλάβει ο άλλος πως είσαι χαρούμενος μόνο απο τον τρόπο που μιλάς.
"Αχιλλεα. Είμαι δύο μηνών έγκυος στο παιδί σου." διευκρινίζω και σηκώνεται πάνω σαν τρελός.
Με σηκώνει με προσοχή και με κλείνει στην αγκαλιά του.
Γελαει.
Ακόμα και τα μάτια του χαμογελάνε."ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΠΑΜΠΑΣ. ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΠΑΜΠΑΑΑΑΣ ΡΕΕΕ."
Φωναζει καθως με κάνει σβούρες σαν τρελός.
"Ψυχή μου.. Καρδια μου.. Με έκανες τον πιο ευτυχισμένο άντρα στον κόσμο."
Τα τελευταία λόγια τα λέει καθώς με αφήνει."Ειμαι ερωτευμένος μαζι σου Ρόζυ. Τρέλα ερωτευμένος μαζί σου."
Στο επόμενο δευτερόλεπτο τα χείλη μας είχαν γίνει ένα.
Κάναμε βήματα προς τα πίσω.
Πέσαμε στον καναπέ χωρίς να ξεκολλήσουμε.
Τα χείλη μας και οι γλώσσες μας είχαν πάρει φωτιά.Θα φανώ χυδαία.
Αλλα τον θελω.
Θελω να τον νιώσω μεσα μου.
Να με κάνει να τρέμω απο ηδονή μόνο για πάρτη του.Σιγα σιγά αρχίσαμε να βγάζουμε ο ένας τα ρούχα του άλλου.
"Μμμ.. Κάνει?" ρωτάει και χαϊδεύει την κοιλιά μου.
"Ναι Αχιλλέα. Αντε τώρα." του λεω ανυπομονη και με παίρνει ετσι γυμνή σε στυλ νύφης.Με ξαπλώνει στο κρεβάτι και το ένα χέρι του το περνάει γύρω απο την μέση μου.
Λατρεύω τον τρόπο που με πιάνει έτσι.
Λες και είμαι ευαίσθητη και θα σπασω.
Τα χέρια του αγκαλιάζουν το μικροσκοπικό μου σώμα.
Τα μάτια του έχουν γίνει ενα σκούρο καφε. Ο πόθος είναι φανερός.Μπήκε μέσα μου αργά και βασανιστηκα.
Με το ένα χέρι να με κρατάει απο την μέση και το άλλο να κάνει βόλτες σε όλο μου το κορμί.
Χαϊδεύει κάθε σπιθαμή του κορμιού μου.Το χέρι του σταματάει στο αιδοίο μου.
Ο ρυθμός του ακόμα αργός.
Τα δάχτυλα του παίζουν με την κλειτοριδα μου.Νιώθω το σφίξιμο χαμηλά στην κοιλιά.
Νιώθει ότι σφιγγομαι και οι ωθήσεις του γίνονται πιο γρήγορες.Με έναν αναστεναγμό τελειώνουμε και οι δύο.
"Αυτο πρέπει να το ξανακάνουμε."
Οι λέξεις βγαίνουν απότομα απο το στόμα μου.
Ακουστικα χυδαια.
Πόσο ντρέπομαι."Ο ελα τωρα. Ασε τις ντροπες μωρο μου. Αυτο που είπες ηταν πράγματι πολύ σεξυ. Να λες πιο συχνά τέτοια." λεει γελώντας.
Χαϊδεύει τα μάγουλα μου που εχουν γίνει για άλλη μια φορά κατακόκκινα και καίνε απο την ντροπή.Έβαλα το κεφάλι μου στο στερνό του και ο χτυπος της καρδιάς του με αποκόμισε γλυκά.
VOUS LISEZ
Black Roses #READINT2017
Roman d'amour~"Τρομαζω με εμενα, τρομαζω με τον τρόπο που με κανεις να νιωθω για σένα.Ποτε δεν ήμουν έτσι εσυ με έκανες. Φυγε." "Εισαι ενας εγωιστής. Αυτο είσαι. Οταν καταλάβεις ομως ποσό σαγαπησα θα ειναι πολυ αργά. Πολυ αργά για να δώσω μια ευκαιρία σε μας" Πη...