Παίρνω εβα τσιγάρο και τον αναπτήρα και βγαίνω στο μπαλκόνι.
Κάθομαι σε μια καρέκλα και ανάβω το τσιγάρο.
Βλέπω στο απέναντι σπίτι εκείνη την κοπέλα να κοιτάει προς τα εδώ με γουρλωμένα μάτια."Τι κάνει το μωρό μου;" λέει φωναχτά και απότομα για να τρομάξω.
Θα φάει ξύλο.
Η άλλη κοιτάει σαν λυσσάρα.Μπαίνει μπροστά μου και σκύβει να με φιλήσει.
Ναι καλά.
Γυρίζω το κεφάλι απο την άλλη και δεν του δίνω σημασία.ΒΓΑΊΝΕΙ ΕΞΩ ΜΕ ΜΠΟΞΕΡΑΚΙ ΧΩΡΙΣ ΜΠΛΟΎΖΑ.
ΘΑ ΤΟΝ Σ Φ Α Ξ Ω.
Κοιτα πως τον κοιτάει..
"Μπες μεσα. Τώρα." του λέω απότομα."Τι έπαθες;"
Ρωτάει κιόλας..
Ρωτάει ο βλακας.
"Μην με τσαντίζεις κι άλλο. Μπες μέσα τώρα."
Μπαίνει μέσα και αρχίζει να βρίζει.Αι μωρη πατσαβούρα να δω τι θα κάνεις τώρα στο μπαλκόνι.
Σβηνω το τσιγάρο και μπαίνω μέσα.Κάθεται ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ στον καναπέ.
Παίρνω το μπουκάλι και το βάζω μπροστά του.
Το αφήνω πανω στο τραπεζάκι και με κοιτάει."Ναι τι;" μου λεει αδιάφορος.
"Ηπιες χθες;" τον ρωτάω και με κοιτάει ακόμα αδιάφορος.
"Ναι."ΤΟ ΗΞΕΡΑ.
Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΟΥ ΕΞΑΝΤΛΕΊΤΑΙ."Καπνισες;"
"Ναι.. Γιατι ρωτάς όμως;"
"Ησουν με κάποια χθες το βράδυ εδώ..;" η φωνή μου σταθερή.Πετάγεται πάνω.
"Τι ειπες τώρα Ρόζυ;" λεει θυμωμένα και μου πιάνει βίαια τον αγκώνα.
"Ξέρω πως χθες εδω ησουν με μία."
"ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ; ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΉ; ΠΑΣ ΚΑΛΑ; " φωνάζει έξαλλος.Του εξηγώ όσα έγιναν το πρωί και κάθεται στον καναπέ.
Πιάνει το κεφάλι του και με κοιτάει απογοητευμένος." Δεν ξέρεις Ρόζυ.."
"τι δεν ξέρω;"
"Πως γίνεται να είσαι μεσα και εγω να φέρνω κάποια εδώ; "Δηλαδή; Και ποια στο διάολο ήταν αυτή; Και γιατί μου είπε ψέματα;
Γαμωτο.
Σκατά τα έκανα."Αχιλλέα.. Συγγνω--" δεν με αφήνει να ολοκληρώσω και απογοητευμένος μου λέει
" Δεν έχεις καταλάβει ακόμα πόσο σε αγαπώ Ρόζυ. Λυπάμαι.. "
Φοράει τα παπούτσια του βαζει την κουκούλα και βγαίνει έξω.Είμαι ηλιθια τέλος.
________________________
Έχει βραδιάσει και ακόμα να έρθει.
Μάλιστα..
Από το πρωί μέχρι τώρα..
Μάλιστα..Ξαπλώνω στον καναπέ και ανοίγω την τηλεόραση.
Ακούω φωνές απέξω και αμέσως μετά το κουδούνι.
VOUS LISEZ
Black Roses #READINT2017
Roman d'amour~"Τρομαζω με εμενα, τρομαζω με τον τρόπο που με κανεις να νιωθω για σένα.Ποτε δεν ήμουν έτσι εσυ με έκανες. Φυγε." "Εισαι ενας εγωιστής. Αυτο είσαι. Οταν καταλάβεις ομως ποσό σαγαπησα θα ειναι πολυ αργά. Πολυ αργά για να δώσω μια ευκαιρία σε μας" Πη...