Κεφάλαιο 20

876 139 12
                                    

"Τι μου λες ρε Ρόζυ; Οτι θα πας να δεις τον πρωην σου; Δεν ειναι λογικό αυτο που λες. Δεν το δέχομαι"
ειπε φωνάζοντας και έριξε ενα άγριο βλέμμα στον Γιάννη.
"Φεντερίκο σε παρακαλώ πρέπει να πάω. Μην με αναγκάσεις να παω χωρις να σου πω τίποτα για το πότε φεύγω." του ειπε ψυχρά και αυστηρά.
"Φεντερίκο θα παω μαζι της εγω" πετάχτηκε η Λουίζα για να τον ησυχάσει.
"Μια εβδομάδα. Μονο μια εβδομάδα σου δίνω Ρόζυ. Ουτε μέρα παραπάνω. Αν λειψεις παραπανω εμένα δεν θα με ξαναδείς" της ειπε φωναζοντας και εκλεισε την πόρτα με δύναμη.
"Καλα και ο Αχιλλέας καλύτερα θα το έπαιρνε ολο αυτο. Μα αυτον βρηκες και εσυ;" την ρώτησε αστεια για να αλλάξει το κλίμα.
Τα δυο κορίτσια γελασανε αλλα ήταν για πολύ λίγο.
Το κινητό του Γιάννη ηχησε σε όλο το σαλονι.
"Παρακαλώ;" ειπε αυστηρός.
"Ναι ναι. Ευχαριστώ." ειπε και το έκλεισε.
"Η δίκη ειναι σε 10 μέρες." ειπε και η έκφραση του άλλαξε.
"Γιάννη; Κινδυνεύει πολύ;" τον ρώτησε και κουλουτιαστηκε στον καναπέ.
"Αρκετά. Ο ίδιος είχε ενδιαφερθεί. Αν δεν φάει 7-8 χρόνια μεσα θα φαει 3-4..παντως να γλυτώσει τελείως δεν παίζει." της ειπε σοβαρός και σχεδόν απότομα.
Δεν του έφταιγε σε τίποτα αλλα δεν ήξερε που να ξεσπάσει.
"Μπορείτε να με αφήσετε μόνη μου;" είπε χαμηλόφωνα.
"Ναι κοριτσακι μου..οτι θέλεις." ειπε η Λουίζα και έκανε νοημα στον Γιάννη να σηκωθεί.
"τον παω βόλτα" ειπε δείχνοντας τον Γιάννη.

Κάθισε και σκέφτηκε..ήθελε περισσότερες μέρες να μείνει Ελλάδα.
Τοσα πολλά είχε κάνει για τον πατέρα του και κινδύνευε;

--------------

"Ελα Μαρτινί σήκω" του ειπε ο αστυνομικός και ο Αχιλλέας γύρισε προς εκείνον.
"Βρε τον Νικολάκη μας." ειπε και γέλασε
"γελας με τα χάλια σου ε;" του ειπε χαμογελώντας.
"Μπορείς να μου φέρεις εναν καθρέφτη;" τον ρωτησε και περίμενε να δε τι θα πει ο Νίκος
"Γιατί;"
"Για να γελάσεις και εσύ;"
"Με τι να γελασω;" ρωτησε νευριασμένος ο Νίκος.
"Με τα μούτρα σου." ειπε και αρχισε να γελάει.
"Θα ερχομαι να σε επισκεπτομαι στο κελί σου μην μου ανησυχεις" ειπε ειρωνικά.
"αντε γαμησου μπατσε." του ειπε και εφτυνε τις λέξεις.

Αλλα όντως. Αντι να φοβάται για το τι θα γίνει έκανε πλάκες με τον μπατσο.
Εκτός απο όλο το βράδυ που σκεφτόταν την Ρόζυ.
Ηταν ο τελευταίος άνθρωπος που ήθελε να μάθει για τις μαλακιες που κάνει.

-------------

"Είσαι σίγουρη πως θες να πας μονη σου;" την ρωτησε ο Γιαννης.
"Ναι Γιάννη σίγουρα. Κατσε εσυ με την Λουίζα. Θελω να τον δω μονη μου. Θα σε παρω τηλέφωνο να έρθετε με πάρετε μόνο."
"Εντάξει" της είπε και την αφησε να φύγει.

Black Roses  #READINT2017Donde viven las historias. Descúbrelo ahora