Ενώ του έβαζε τις χειροπέδες ο Νίκος με ευχαρίστηση εκείνος κοιτούσε την Ρόζυ.
Είχε πλανταξει στο κλάμα. Ετρεμε απο φόβο.
"Μην κλαις γαμωτο" της φωναξε για να το ακούσει αλλα ο Νίκος ολο και τον απομάκρυνε.
Εκείνη έτρεξε κοντά του. Ενας αστυνομικός μπηκε στην μεση για να τους χωρίσει.
Με βαριά καρδιά της ειπε "με εναν πόνο." κατεβασε το κεφάλι του και παραδόθηκε στα χέρια ενος..μπατσου.
Δεν ειχε δύναμη ουτε στα μάτια να την κοιτάξει. Δυστυχώς για εκείνη, ο Αχιλλέας ειχε μάθει για την εγκυμοσύνη. Ποσό μετάνιωσε που την ειχε διώξει έτσι..Εκείνη θα γινόταν μητέρα και εκείνος.. Μάλλον πατέρας με ενα παιδί που δεν ήξερε ακομα αν είναι δικο του.
-------------
"Γιατί του το ειπες ρε γιατι;" φωναζε στον Γιάννη ενω τον χτυπούσε στο στήθος.
"Επρεπε να το μάθει. Μου ζητησε τα πάντα για σένα. Σταματά να κλαις." της ειπε τρυφερά, αλλα εκείνη τίποτα.
"Ροζυ μου σε παρακαλώ ηρεμισε κοριτσάκι μου...δεν κάνει στην κατάσταση σου.." της ειπε η Λουίζα και την πήρε αγκαλιά.
Της χαιδευε τα μαλλιά και της έλεγε συνέχεια να ηρεμήσει.-------------
"Τι ωραιο συναίσθημα να σε βαζω επιτελους σε ένα κελί." ειπε με ευχαρίστηση ο Νίκος και γέλασε.
Το προσωπο του Αχιλλέα δεν φαινόταν καθόλου, ειχαν πέσει τα μαλλιά μπροστά. Σηκωσε το κεφάλι του και ειδε τον Νίκο.
Τον έφτυσε στην μούρη και χαμογελασε.
"3 χρονια μπατσε..ελπίζω να συνηθίσεις το φτύσιμο μου. Θα στο ρίχνω συνέχεια." ειπε και γέλασε μαζι του.
Με μια απότομη κίνηση τον έσπρωξε μέσα στο βρώμικο κελί.
"Αυριο κανονισε να εχω τα πράγματα μου εδω..και να ειναι πιο καθαρό το μέρος. Αντε μπατσονι. Γρήγορα." του ειπε ο Αχιλλέας κοροϊδευτικά.Του απαγόρευσαν δώσει το οποιοδήποτε ποσό για να μην μπει φυλακή ,αλλα λόγο ενός ποσού που έδωσε ο Γιάννης του επέτρεψαν να εχει δικό του κελί χωρις άλλους και να έχει άνεση.
Ακόμα και στην φυλακή θα ήταν ..ας το πούμε καλα..και..ασφαλής.---------------
"Θελω να τον δω πριν φύγω." ειπε χαμηλόφωνα στον Γιάννη.
Δεν είχε πια δύναμη να μιλήσει.
"Αυριο δεν γίνεται και το ξέρεις Ρόζυ. Θα φροντισω με ενα καλό ποσό να μπορέσω να σε βάλω να τον δεις μεθαύριο.." ειπε με σκυμμένο κεφάλι.
"πρέπει να πάω να παρω τα πράγματα του Αχιλλέα." ειπε και σηκώθηκε απο τον καναπέ.
"Μεθαύριο.." είπε η Ρόζυ και έκλεισε τα μάτια της.
Της χαιδεψε τα μαλλιά και πηγε στην κουζίνα όπου ήταν η Λουίζα.
"Εγω φεύγω.. Θα γυρισω σε κανα 3ωρο. Αν ξυπνήσει και θέλετε να βγειτε τα κλειδιά ειναι στο κομοδινο." της ειπε χωρις να την κοιτάξει.
Η αλήθεια είναι πως του είχε αρέσει απο τότε που την είδε αλλά απο οσα του είχε πει ο Αχιλλέας ειχε ήδη σχέση.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Black Roses #READINT2017
Romance~"Τρομαζω με εμενα, τρομαζω με τον τρόπο που με κανεις να νιωθω για σένα.Ποτε δεν ήμουν έτσι εσυ με έκανες. Φυγε." "Εισαι ενας εγωιστής. Αυτο είσαι. Οταν καταλάβεις ομως ποσό σαγαπησα θα ειναι πολυ αργά. Πολυ αργά για να δώσω μια ευκαιρία σε μας" Πη...