Τελικά;
Μήπως την ήθελε δίπλα του μόνο για να είναι εκείνος καλά και μετά να την παρατήσει τόσο απλά;
Αν ήθελε αυτό γιατί τον πείραξε που την άκουσε χαρούμενη που είναι με κάποιον άλλον..Στάθηκε μπροστά του σοβαρός.
Είχε πάρει τις αποφάσεις του. Ολα θα τελείωναν σήμερα.
"Τι θες;" ειπε με βραχνή φωνή ο άντρας απέναντι του.
Δεν τον κοιτούσε. Ηταν αφοσιωμένος στις βρωμοδουλειες του.
"Θα πάω να τα πω ολα. Ολα οσα έχεις κάνει." λεει αποφασισμενος.
Αποφασισμένος για το δικό του κακό. Ηξερε πολύ καλά πως δεν τον εσωζε κανείς.
"Πουστη. Ιδιος η αδερφή σου. Μαλάκα" ειπε εξοργισμένος ο άντρας.
"Τον ιδιο σου τον γιο ρε;" λεει ειρωνικά γελώντας.
"Πήγαινε να τα πεις ολα. Μαζι θα σαπισουμε στην φυλακή ηλιθιε" λεει ακομα πιο θυμωμενος και πετα τα παντα κάτω.
"Αυτό θα κάνω.." ειπε αποφασισμένος και ο άντρας τον κοίταξε σοβαρός και φοβισμένος.
"Δεν θα το κάνεις.. Φοβάσαι" του είπε και άρχισε να γελάει.
Ο Αχιλλέας αποφάσισε να παίξει ενα παιχνίδι.
"Εχεις δίκιο.. Πως γίνεται να σαπισω στην φυλακη." αρχισε να λεει φοβισμένος.
Ο πατέρας του χαμογέλασε περήφανος.
"Παω στην εταιρεία.. Θες τίποτα άλλο πατέρα." ειπε λυπημένος.
Τον είδε να κάθεται και δεν μίλησε.
Ο Αχιλλέας χαμογέλασε και έφυγε.
Είχε προειδοποίηση ήδη τον φίλο του για ότι θα κάνει.
Μπροστά στον πατέρα του έπαιξε απλα ενα μικρό θεατρο. Το ειχε αποφασίσει..και θα το έκανε.Εχασε την γυναικα του μαζι με το μωρό τους. Τωρα έχασε και μια κοπέλα που τον αλλαζε προς το καλύτερο.. Που τον έκανε να ξανά νιώσει κάτι.
Και τις δυο τις εχασε εξαιτίας του πατέρα του.
Αν βουλιαζε ο πατέρας του θα βουλιαζε και ο ίδιος. Δεν τον ενοιαζε πλέον.
Επρεπε να το είχε κάνει.Αφησε τον Γιάννη στην εταιρεία και όλους τους άντρες του για να τους έχει εκείνος.
Για οτιδήποτε γινόταν ο Γιάννης θα αναλάμβανε την εταιρεία και θα είχε την προστασία των αντρών του Αχιλλέα.Μπηκε στο μεγάλο κτήριο..Ξεφυσηξε και χαμογελασε πικρά.
Πόσες σκέψεις στο μυαλό του;
Μα μια και μοναδική ήταν εκείνη."Θέλω να μιλησω με τον διοικητή του τμήματος." ειπε με βαριά φωνή και ψυχρά.
Ολα τώρα θα τελείωναν για τον Αχιλλέα.Πως τα φέρνει η ζωή τελικά;
Η Ρόζυ να φτιάχνει την ζωη της και ο Αχιλλέας να καταστρέφει την δικιά του."Για σένα.." αναφωνησε στο αέρα καθώς του έβαζαν τις χειροπέδες.
"Εχεις δικαίωμα μόνο ενα τηλεφώνημα. Κανόνισε να είναι με τον δικηγόρο σου" του λεει ο αστυνομικός.
Ποιος θα το σκεφτόταν ε; Ο Αχιλλέας που για 3 ολοκληρα χρόνια πήγαινε σε πορείες και βαραγε αστυνομικούς θα ήταν τώρα εδω παραδομένος, να τον ειρωνευονται και να μην μπορεί να κάνει τίποτα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Roses #READINT2017
Romantizm~"Τρομαζω με εμενα, τρομαζω με τον τρόπο που με κανεις να νιωθω για σένα.Ποτε δεν ήμουν έτσι εσυ με έκανες. Φυγε." "Εισαι ενας εγωιστής. Αυτο είσαι. Οταν καταλάβεις ομως ποσό σαγαπησα θα ειναι πολυ αργά. Πολυ αργά για να δώσω μια ευκαιρία σε μας" Πη...