Never end? / Cz - One Direction part 6

1.4K 70 1
                                    

Už uplynuli 3 měsíce a Harryho jsem dlouho neviděla,párkrát se tu ukázal,ale pořád nic.

Začala jsem se prohrabávat vzpomínkama a skusila jsem si na něco vzpomenout,ale najednou jsem viděla v poličce u knížek vyčnívající fotku.

Pomalu jsem si jí vzala do rukou a začala jsem brečet.Utíkala jsem pryč,Eliška mě nechala radši být,řekal jsem jí,že jdu jenom ven se provětrat.

Běžela jsem v dešti k jednomu studiu a vzpomněla jsem si na něj,slyšela jsem totiž od tud písničky.

„Vzpomínám si.“ zakřičela jsem.

Měla jsem chuť tancovat v dešti.

Začala jsem se hejbat do rytmu a vrátilo se mi to.

Protancovala jsem večer v dešti.Zastavila jsem a vytáhla jsem z kapsy fotku co jsem našla.

Byli to moje rodiče.Začala jsem brečet.

Na všechno jsem si tu noc vzpomněla a řeknu vám jediné,byl to ten nejkrásnější pocit,kterej jsem dlouho nezažila

Rychle jsem vztala a běžela jsem domu.

„Eli,jsi tu?“ zavolala jsem na ní.

„Jo jsem u sebe v pokoji.“ ozvala se.

Běžela jsem k ní.

„Co se děje?“ Eliška už byla na pokraji zhroucení,protože se pořád snažila,abych si vzpomněla.

„Vzpomněla jsem si.“ Eliška se rychle vymrštila na nohy a byla u mě.

„Zopakuj to ještě jednou.“ řekla.

„Vzpomněla jsem si.“ tekla mi slza.

„Bože Deni,na tuhle chvíli jsem čekala hodně dlouho.“ začali jsme obě ječet a blbnout.

Eliška tomu nemohla uvěřit,že už jsem si vzpomněla,ale já tomu taky nevěřila,ale byla to sakra velká pravda.

„Deni,dneska mají kluci koncert a Harry je na pokraji zhroucení.Musíme tam jít.Ukaž mu,že sis vzpomněla.“ jenom jsem jí na to kývla a obě jsme se šli přichystat.

Bylo tam hodně lidí,ale dostali jsme se dovnitř.Byli jsme hnedka u pódia.

Když koncert začal,koukala jsem se jenom na Harryho,ale on mě neviděl.byl vážně celý bledý a hodně zhubnul.

Zrovna zpívali Moments a Harry mě v tom davu našel a usmál se na mě.Já jsem měla na velkom lístečku napsaný vzkaz.Hodila jsem mu ho na pódio.

On pro něj šel,protože viděl,že jsem to byla já,kdo ho hodil.

Vzal si ho a přečetl si ho,bylo na něm „Vzpomněla jsem si,na všechno!“

Harry se na mě podíval a ochrance ukázal ať pro mě dojdou a vzal si mě na pódio.

Kluci přestali zpívat.

„Deni,ty sis vzpomněla?“ zeptal se.

„Jo na všechno sem si vzpomněla,všechno si pamatuju Harry.“

Vzal mě za ruce.

„Omlouvám se,že jsem u toho nebyl.“

„Nemusíš,hlavní je,že už teď to víš.“

„Deni,něco ti chci říct a chci,aby to věděli všichni.“ řekl to do mikrofónu.

Jenom jsem kývla.

„Miluju tě Deni,zamiloval jsem se do tebe hned na první pohled.Miluju tě a nikdy nepřestanu,i když mě tady předevšema odmítneš,nikdy o tebe nepřestanu bojovat než dostanu tvoje srdce.“ řekl mi to do očí.

Never end? / Cz - One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat