Šel jsem s věcma do obýváku,protože tady je Elišky kámoška,která bude spát v mím pokoji,když se na mě usmála,viděl jsem v ní Denisku,ale to se mi asi jenom zdálo.Bylo už pozdě večer a tak jsem se připravil ke spánku,ulehl jsem na gauč a zavřel oči.
Asi o půlnoci jsem se probudil,prtože jsem slyšel,jak na sebe Eliška a Niall zase křičí.S jejich vztahem to nevypadá nějak moc dobře,od té doby co tu není Denča,se všichni změnili a hlavně asi já a oni dva se pořád hádají.
Najednou jsem uslyšel,jak mluví o Denče.
„Sakra Eli,proč jsi mi to nemohla říct,že víš kde je.“ vyšiloval Niall.
„Nemohla jsem ti to říct,tak to pochop,byl by to pro vás šok po měsíci co tu nebyla.“
To bylo všechno co jsem slyšel.Jak mi to Eliška nemohla říct,že ví kde je? Já jí všude hledal a ona už jí našla a k tomu nám o ní ani neřekne.
Hnedka jsem neusla,protože jsem slyšela,jak se o mě Niall a Eliška hádají.Bylo to hrozné poslouchat.
Vstala jsem z postele,kde spával Harry,vzala jsem si svoje už suché oblečení a pomalu jsem vyšla z pokoje.Šla jsem okolo obýváku,kde spal Harry,nazula jsem si boty.
Slyšela jsem,jak se převaluje,pak mě vylekalo to,když na mě promluvim tím svým krásným chraplákem.
„Kam jdeš,takhle pozdě večer?“
„Nechci tu být na obtíž,tak radši zmizim,tak jako to udělala Denča.“
„Cože,ty jí znáš?“ vylezl hned z postele a nákráčel si to ke mně jen v trenkách,které jsem mu tenkrát dala.
„Ne neznám,bohužel.“ pořád jsem koukala do těch jeho krásně zelených očí a jak se mu okolo obličeje kroutí ty jeho kudrlinky.
„Tak proč řikáš,že zmizíš tak jak to udělala Denča?“
„Protože jsi mi o tom přece řikal,že zmizela a ty ses jí snažil hledat.“
„Aha,dobře.“
Harry,už jsi to nakračoval zpátky do postele,když mi znenadání spadla kapuca a moje vlasy rozlehli po mích ramenou.Rychle jsem se otočila,jestli to Harry viděl a ano viděl.
„Stále tě miluju Harry a to si zapamatuj“ stihla jsem mu říct,než jsem rychle odešla z domu.
Harry se,ale ani nenadál a už v županu běžel za mnou.
Rychlostí mě otočil k sobě a slaďoulince mě políbil.Byl sladkej jako jahoda,kterou ponoříte do čokolády a taky tak chutnal.
Jetě více jsem se k němu více přitiskla a dala mi ruce okolo krku,bylo to tak zpomalený a tak neskutečně nádherný,už jsem se dokonce bála toho,že by to byl sen,ale díkybohu nebyl.Byl tu se mnou on,i když v županu a pod tím jen trenky,ale byl tu se mnou.
Odtrhla jsem se od něj.
„Miluju tě“ řekl mi do očí.Jen jsem se na něj usmála a pak jsem se zamyslela,co jsem to právě udělala.
Nejdříve tady od tuď chci co nejdříve zmizet a nejadnou se tu líbám s Harrym.Co jsem si to namlouvala?Stejně to bude to samí jako předtím,vrátím se ke kariéře a on bude někde na turné několik dní,možná i měsíců.Ten vztah nemá vůbec cenu,kdyby jsme se ani jeden nevídali.
„Co se děje?“ vyděšeně se na mě podíval,když jsem se odtrhla z jeho náruče.
„To nejde.“
„Co nejde?“
„Tohle všechno nejde.kdyby jsme se dali znovu dohromady tak by to skončilo zase stejně.Já začnu s kariérou a ty budeš mít turné a zase se neuvidíme.Copak to takhle chceš?Chceš aby to skončilo tak jak to skončilo minule?Nechci prožívat tohle peklo znovu a znovu,už dál ne.“
ČTEŠ
Never end? / Cz - One Direction
FanfictionDvě holky mají sen,splní se jim nebo ne? Potkají One Direction,každá se do jednoho z nich zamiluje,ale jenom jedna z nich nebude šťastná. Dokáže mu znovu věřit? Bude moct s ním znovu být? Překoná všechno on,aby s ní mohl být? Ta druhá však bude zami...