„Ahoj,tak co jakej byl bowling?“ ptala jsem se,když jsem přišla s talířem ke stolu.
„Jo suprovej,vyhráli jsme proti Liamovi a Sophii a pak se oni dva hrozně pohádali a každej odešel pryč,ale neřikej nic jasný?“ řekl Zayn.
„Aha to jsem netušila.Tak snad to bude v poho.“ řekla jsem a nandala jsem si jídlo.
„Kde je vlastně Harry?“ ptala se Eleanor,když přišli s Louisem.
Obejmula jsem se s ní i s Louisem.
„Nechce sem přijít,protože má modrou hlavu.“
„Ty jsi to vážně udělala? Takže to nezvládl.“ ptal se mě Zayn.
„Jo má jí modrou,já mu řikala,že to nezvládne.“ všichni jsme se začal smát,protože konečně Harry přišel s modrou hlavou.
„No co se smějete,to ona.“ byl na mě Harry naštvaný.
„Já ti to řikala,že to beru vážně.“ čťouchla jsem do něj.on se ani neusmál.
„Myslel jsem,že to je jenom sradna,jak teďkon mám vystupovat s touhle modrou hlavou?“ byl hrozně naštvaný.
„Ježiši tak promiň,nevěděla jsem,že ti to bude tolik vadit.“ šla jsem vyhodit jídlo a odešla jsem.
„To jsi nemusel Harry!“ řekl mu Louis.
„Tak jako,co mám dělat.“ řekl mu naštvaně.
„Ježiši,je to jenom tužidlo to se po několika umytí smeje.“ řekla Eleanor.
„Asi bych sem se jí měl jít omluvit co?“
„Jo to by jsi teda a měl a to hodně rychle.“
Harry šel teda za mnou do pokoje.
„Deni,omlouvám se,nechtěl jsem,aby jsme se pohádali.“ omluvil se mi Harry.
„Jo v pohodě,ale už nechci aby se to opakovalo.“
Harry si mě k sobě přitáhl a políbil mě.
„Moc tě miluju.“
„Já tebe taky.“ opětovala jsem mu polibek.
Objali jsme se a vrátili jsme se za ostatníma.
Když jsme tam přišli viděli jsme nebo spíš i slyšeli to jak na sebe Sophie a Liam křičí.
„Co se to děje?“ zeptal se Harry Zayna a ostatních.
„Já nevím,ale už to dlouho nevydržim.“ odpověděl místo Zayn Louis.
„Jak tak koukám,rozejdou se.“ řekla jsem.
„Jo,to teda.“ kejvla mi na to Eleanor s Perry.
Konečně se uklidnil a odešli pryč.
Šla jsem za Liamem,aby mu troch mu trochu pomohla.
Chytila jsem ho za ruku.
„Liame,co se děje.“ byl hrozně rozrušený.
„Já nevím,prostě pořád se kvůli něčemu hádáme a jí se pořád něco nelíbí.“ smutně se na mě podíval Liam.
Přitáhla jsem ho k sobě s obejmula jsem ho.
„Já už to s ní nevydržím Deni.“ nemohla jsem tomu uvěřit,ale brečel.Takovýho jsem ho ještě nezažila.
„Liame,víš já popravdě jí nemám ráda,vůbec ne.Připadá mi to,jakoby jsi s ní byl jenom,že jste se rozešli s Daniell.“ musela jsem mu to říct.
ČTEŠ
Never end? / Cz - One Direction
FanfictionDvě holky mají sen,splní se jim nebo ne? Potkají One Direction,každá se do jednoho z nich zamiluje,ale jenom jedna z nich nebude šťastná. Dokáže mu znovu věřit? Bude moct s ním znovu být? Překoná všechno on,aby s ní mohl být? Ta druhá však bude zami...