Never end? / Cz - One Direction part 21

767 47 0
                                    

„Eli,víš jak jsem ti jednou řikala o tom klukovi,jak jsem měla v Čr?“ nám neodpověděl,ale mluvila na Elis.

„Jasně,že vím.Jediné co jsi mi kdy zatajila,ale pak jsi mi to řekla,co se stalo.Proč?“

„Je tady.Tam.Venku.“

„Co tady dělá a co chce?“

„Mě!

„Mám toho dost.“ vyřítil se Harry ven.

Deni šla rychle za ním,aby všemu zabránila.

„Harry,nedělej to!“ chytila ho za paže a obrátila ho k sobě.

„Jo udělám to.Nikdo si tě nebude přivlastňovat jeko nějakou věc.“

„Harry,prosím!On ti ublíží,“ chvilku se na ní díval, „tak jako ublížil mě.“

„Nikdo ti nebude ubližovat!“ vyrval se jí z rukou a šel ven.

„Copak to tu máme?“ promluvil Maty, „děvka a její klučina.“ začal se horoucně smát.

„Nech toho Maty.Není můj kluk,ale hodně dobrej přítel.“

„Tak jako všichni ostatní tady.“

„Vypadni odtud Maty a už se tu neukazuj.“

„To mi říká ta pravá,která pořád před vším utíká.“

„Cože?“ přišla ještě Elis a podívala se na mě.

„Oooo copak jsi jí to neřekla?“ měl v ruce nějakou věc,vypadala to na železnou tyč.

„Deni,o co jde?“

„Vypadni od tud,nebo ti rozbiju hubu.“ varoval ho Harry.

„Ty a rozbít hubu mě?To bych moc neryskoval,aby si pak neměl poškozený ten svůj krásnej slavnej obličejíček.“ drze se usmíval.

„Chtěla jsem se odstěhovat sem kvůli němu.Už jsem ho nikdy nechtěla vidět.“ řikala jsem Elis.

„A to je vše?“ ptala se mě na další a další otázky.

Mezitím se už oba dva do sebe pustili.Mlátili se tam hlava nehlava.

Harry mu vrazil několikrát pěstí a on mu to vracel.

Váleli se tam po sebě,kopali,mlátili do sebe.

„Pokusil se mě znásilnit.“ vykřikla jsem.

Všichni utichli a oni dva vstali.Harry se na mě podíval a otočili se na něj.

„Ty hajzle.“ přišel k němu,chytil ho za rameno a velkou ranou ho kopl přímo do rozkroku.

On se na nic nezmohl a sklátil se přímo k zemi.

Přišel ke mně,chytil mě do náručí a odnesl mě dovnitř,kde mě položil na židli.

Klekl si ke mně.

„Deni,to jsem nevěděl a za tu rvačku venku se omlouvám.“

„Ne Harry,za to se neomlouvej.Zasloužil si to.“ objala jsem ho a dala jsem mu pusu na tvář.

„Eli!Omlouvám se skažení oslavy,ale nevěděla jsem,že se tohle stane.“

„To je dobrý,to nikdo nečekal,ale hlavně,že se nestalo nic hroznýho.Bude lepší,když radši pujdeš a odpočineš si.Mi s Niallem stejně už půjdeme,potřebujeme si zbalit věci abychom mohli zítra odletět.“ řekla.

„Mi to tu s Harrym uklidíme.“

Elis s Niallem,už odlétají zítra a koncert byl odsunut o 3 týdny.Aspoň jsme to měli všichni nacvičené a Niall o ni nepřijde.Já aspoň budu mít zatím volno.

Elis s Niallem odešli a s Harrym jsme se pustili do velkého uklízení.

K tomu jsme si s Harrym začali zpívat a házet po sobě věci.

Místo toho abychom to uklidili,jsme tam udělali ještě větší bordel než tam doopravdy byl.

Ale za jednu věc jsem byla moc ráda.Konečně jsem měla to své staré já.

„Harry!Nech toho!“ měl v ruce hadici a stříkal po mě vodou.

„Notak,Harolde!“

„Neřikej mi tak.“ začal po mě stříkat ještě víc.

Sehla jsem se pod stůl,abych sem se schovala,ale našla jsem tam kusy ledu do pití.Vzala jsem to do teplých rukou a mrštila jsem to po něm.

I když mi to od mokra moc nepomohla,ale čím jiným bych se měla bránit.

Po 10 minutách,když jsme to ukončili,jsem konečně mohli znovu začít uklízet.No né znovu,mi jsme předtím ani nezačali!

Byl to krásný pocit,mít vedle sebe někoho,s kterým jsem si kdysi užila tolik zábavi,ještě k tomu to byl můj bývalý kluk.Noa?Jsem ráda,že jsme vůbec přátelé!

Celý oblečení jsem měla mokré,klepala jsem se při uklízení zimou.Bohužel už jsem neměla nic na sebe.

Když jsme to douklidili,mohli jsme vyrazit domu.Oba jsme bydleli ve stejnom hotelu,tak jsme každý nemusel jít sám.

Jelikož byla venku docela zima a já šla jenom v tom mokrým oblečení,mrzla jsem,když jsem vyšla ven.

Harry šel hned za mnou.Sundaval si mikinu a podával mi jí.

„Ná!Vem si jí!“ důrazně řekl,podával mi svojí oblíbenou mikinu.Byla modročerná s bílími pruhy po stranách.Ve předu měla zvláštní vzor,vůbec nevím co to bylo,ale podobalo se to hvězdě.

„Ne,to je dobrý!Je to jenom kousek.Vydržim to.“ rukama jsem si objímala hruď.

„Dělej vem si jí!Vidim,jak mrzneš.Než by jsme tam došli,zmrzla bys a pak by jsi nemohla vystupovat.protože bys byla nemocná.“ dal mi jí okolo ramen a k tomu mě ještě objal a šli jsme.

Dorazili jsme k hotelu,vyšli jsme schody,aby jsme se trochu zahřáli.

Sundala jsem si jeho mikinu a dala jsem mu jí.

„Děkuju.“ řekla jsem.

„To nestojí za řeč.“ laškovsky se usmál. „Po dlouhé době jsme si konečně popovídali sami,“ pokračoval, „Děkuju!“ Přišel ke mně a objal mě,poté mi dal pusu na tvář „Dobrou noc.“ a odcházel.

„Harry?“ zavolala jsem ještě na něj,než sešel schody.Otočil hlavu na mě.

„Nechtěl by jsi zítra se mnou někam vyrazit?“ Nechtěla jsem být zalezlá v hotelu a ležet jenom v posteli,když tu někdo je,s kým můžu jít ven.Stejně ostatní páry budou někde spolu nebo dokonce sami.

„Budu moc ráda,tak zítra v deset před hotelem?“

„Jo dobře,v deset před hotelem.“ zamávala jsem na něj a šla jsem do pokoje umýt se,převlíknout a spát.

S Niallem jsme si celou noc balili věci na dovolenou.Bylo to strašný.Nevěděla jsem,že mám ve skříni tolik věcí a tolik bot.

Všechno jsem vyházela a vybrala jen to nejdůležitější,co bych si mohla vzít.

Srovnala jsem oblečení,dala do kufru a bylo to.Ještě jsem tam dla nějaké boty a bylo zbaleno.

Měla jsem asi 6 šatů,15 tílek,8 sukní,pro jistotu 20 kalhotek,2 páry ponožek,10 kraťasů,hřeben,sponky,gumičky,skřipec,naušnice,kartáček,pastu,lak na vlasy,taštičky se šminkami,opalovací krémy,šampóny na mytí,3 plavky,2 tašky přes rameno a asi 10 párů bot.

Chtěla jsem to snížit počet oblečení,ale už jsem to nechtěla přerovnávat znovu a znovu,radši jsem to nechala tak,jak je!

Never end? / Cz - One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat