Never end? / Cz - One Direction part 18

835 43 0
                                    

„Tak jo kluci,teď se uklidníme a všichni mě budete poslouchat.“

Usadili jsme se a naše pozornost mířila na něj.

„Tak tedy,Denča souhlasila a chce pro nás pracovat,i když jí moc do řeči nebylo,ale přece jen souhlasila.Zítra přijde sem do studia a všechno s vámi probere co a jak.Já už jsem volal do Čr a všechno je už přichystané,máte na sestavení choreografie týden,tak se na zítřek pořádně vyspěte,aby jste byli čilý.“ Dokočil a odešel.

My jsme se s klukama odebrali do svých bytů.

Niall jel rovnou k Elišce,aby jí všechno mohl říct a taky,když tam s ní už bydlí,tak se každičký den na ní moc těší.Také je to na něm vidět,že je konečně šťastný.

Louis a ostatní jeli taky do svých bytů k přítelkyním,které měli.Jo a Liam se konečně vrátil k Daniell,také mu v tom pomohla Denča.

Já jsem jel do svého bytu v jednom hotelu,které nebylo moc daleko od všech kluků a taky né moc daleko od Denči,která se přestěhovala taky do jednoho hotelu,které je ode mě pár metrů.Ano správně,je v tom samém hotelu jak já,i když jsem tam byl první,ale to přeci nevadí.Bohužel,i když tam bydlíme oba,nikdy jsem se nepotkali,počkat jenom jednou a to je vše.Jenomže to bylo,že jsme po sobě se podívali a to bylo celý,jinak jsme se moc nepotkávali,občas se potkáme na nějaké párty,ba dokonce i v baru,kde stále s někým flirtuje a mě to pak hrozně sere,ale co už s tím nadělám.Ztratil jsem jí navždy a asi to ani nezměním,ale bez boje nic nevzdám,ať si všichni řikají co chtějí,ale já to s ní nikdy nevdám,i kdyby mě to měl stát život nebo dokonce i moje kariéra,ale nevzdám to,budu o ní bojovat až do roztrhání těla.A to jsem taky slíbil a splním to.

Dostala jsem zprávu o tom,že kluci z 1D chtějí,abych pro ně tancovala v Čr,hodně mě to překvapilo,že to po mě ještě vůbec teď chtějí,ale proč bych to odmítla.Měla jsem to v úmyslu to odmítnout,ale když jde o Čr tak to neodmítnu,jinak jo.

Ráno jsem se vyřítila z hotelu,abych stihla ty zkoušky s rukama.V té rychlosti jsem to do někoho napálila,ani jsem se nestihla omluvit a vyřítila jsem se do víru města.Rychle zavolala taxík a jela do studia.

Všichni už tam na mě čekali a já v rychlosti otevřela dveře a celá udýchaná jsem vstoupila do místnosti.

„No konečně jsme se vám slečno dočkali.Tohle je ale naposledy.“ Začal do mě hned rýt managment kluků.

„Jo jasně,omlouvám se.“ Sundala jsem si věci a šla se trochu rozcvičit.

Kluci teprve přišli a začali na mě koukat.

„Co koukáte!“ otočila jsem se na ně.

„Ahoj Deni.“ Přišli ke mně a objali mě.

„Ahoj.“ Oplatila jsem jim.

Přišel na řadu Harry „Ahoj Deni.“ Objal mě též,až jsem to ani nečekala.

„Tak co budeme teda zkoušet?“ otočil se ke mně Niall a vyptával se.

„Něco už jsem vám včera vymyslela,ale jenom kousek,snad se vám to bude líbit.“ Šla jsem pustit jejich písničku a mohla jsem začít tancovat.

Začala jsem nejdříve pomalím rozjezdem a pak jsem do toho dala všechny svoje síli.Ukončila jsem to kleknutím a ruce jsem upažila,jako kdybych vítala slunce před východem.

Kluci začali tleskat a pískat.

„To bylo nádherný,ještě se to naučit.“ Vykročil ke mně Harry.Konečně za tu dobu,co tu jsme na mě promluvil.

Never end? / Cz - One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat