Never end? / Cz - One Direction part 27

808 49 3
                                    

S Eliškou jsme si volali,co se nejvíce dalo,ale chtěla jsem je nechat taky o samotě a taky jsem měla jít zase ven s Harrym.Nevím proč,ale připadá mi,že si s Harrym rozumím čím dál víc.Mám ho vážně ráda.

Ráno jsem rychle vyskočila z postele,něco jsem na sebe hodila a vyběhla jsem ven na čerství ranní vzduch.

Běžela jsem si zaběhat do parku a zpátky.Cestou jsem se stavila do Strasbucksu pro kafe.Když jsem se vracela,cestou jsem potkala Harryho.

"Ahoj Deni." pozdravil mě.

"Ahoj.Kam jdeš?" otočila jsem se.

Měl na sobě volné světle hnědé džíny a bílé tričko.Boty Vansky.

"Vidím,že už jsi taky byla pro kafe,já tam teprve jdu." 

"Jo aha,kdyby jsi řekl dřív,mohla jsem se pro tebe stavit,ale byla jsem si ještě zaběhat." napila jsem se kafe.Rozloučili jsme se,odešla jsem do pokoje a on pro kafe.

V pokoji jsem se rozhodovala,co bych asi celý den dělala.Chtěla jsem si buď zajet nakoupit a nebo na pláž.

Někdo zaklepal.Otevřela jsem a tam byl Harry.

"Ahoj.Promiň jestli rušim,ale napadlo mě,že by jsme i mohli dneska někam vyrazit." vstoupil do mého pokoje.

"Ahoj,jo právě jsem se rozhodovala,co bych dělala." sedla jsem si k němu na mojí postel.

"Chtěl jsem se jet podívat na rodiče,když mám volano a myslel jsem,že by jsi mohla jet se mnou a pak by jsme mohli jet třeba na pláž.Určitě jsi tam měla teď namířeno,jak tak koukám na zem." Ano,měla jsem na zemi rozházené věci a na jednu stranu jsem si dala plavky.

"No tak dobře.Ráda s tebou pojedu,aspoň je konečně poznám," vstala jsem,šla jsem ho vyprovodit.

"ale počkej tak půl hodinky,potřebuju se převléknout,abych je neviděsila."

"Jo dobře,pak na mě zaťukej až budeš hotová." obejmul mě a odešel.

Achjo,jak já miluju tu jeho krásnou vůni.

Šla jsem si na sebe vzít červená krátké kraťasy a bílé tílko s potiskem "The End" a bílé sandále.Asi poprvé co si na sebe neberu podpadky,kromě tancování.

V koupelně jsem si vlasy trochu upravila.Dala jsem si lehce černou tužku a řasenku.

Do kabelky jsme si strčila peněženku,zrcátko,malou flašku s vodou a mobil.Vyšla jsem z pokoje,zamkla za sebou a seběhla jsem schody k Harrymu pokoji.

Lehce jsem zaťukala a hned mi otevřel.Měl na sobě své černé úzké džíny s dírami,bílé tričko a bíle Vansky.

Když se ke mě naklonil,jeho vůně mi prověrala nosní dutiny! Byla tak silná,ale sladce přitažlivá.Kdybych měla tu možnost,tak bych ho přeřízla.

"Sluší ti to,jako vždy!" Náhle jsem ucítila jak mi dal lehký polibek na můj odhalený krk.

"Děkuju,tobě taky jako vždy!" zlehka jsem se pousmála "A ta vůně?Dobrá volba." Ukázala jsem vztyčený palec nahoru.

"Moje oblíbená.Na každou holku působí." udělal na mě ten svůj obvyklí laškující úsměv.

"Tak asi zabírá," nic lepšího mě zrovna nenapadlo odpovědět, "můžeme vyrazit." vyrazila jsem ke schodům.Sešla jsem je až k autu,Harry mě doběhl,protože ještě musel zamknout.Otevřel mi dveře a já nastoupila.

Nejdříve jsme vyrazili,no trochu delší cestou k jeho rodičům a pak jsme měli v plánu jít si zaplavat k moři.

Cestou jsme poslouchali písničky,typu One Direction (jak jinak) , některé písničky od Justina,Demi,Seleny,Ollyho,Ellie Goulding a tak různě všechno.

Never end? / Cz - One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat