Never end? / Cz - One Direction part 9

1K 55 0
                                    

Ráno jsem se šla podívat za Deňou a chtěla jsem jí říct o tom,co se stalo s Niallem.

Zaťukala jsem a otevřel mi Harry.

„Co potřebuješ?“ ptal se ještě ospalí.

„Potřebuju nutně mluvit s Déňou.“ Harry mě nechal pojít a odešel ven.

„Deni,kam šel Harry,viděla jsem i že odcházejí i ostatní kluci?“ přišla jsem k ní.

„To nevím,on mi taky nic neřekl.Spíš jsem se ho ani neptala,tak nevím.Co jsi vlastně potřebovala?“ ptala se a šli jsme spolu na snídani.

„Líbali jsme se s Niallem a teď spolu nějak jako moc nemluvíme.“

„Cože jste dělali?“ vytřeštila na mě oči.

„Jak jsme spolu jeli na výlet,tak jsme se spolu líbali a teď nevím jak dál?“

„Nedělej první krok,to hlavně ne.Počkej až ho udělá on.Jestli tě chce,což jo,tak ho udělá,“ usmála se, „hlavně se neboj.“ nandala si jídlo a já taky.

„Deni,co se děje?“ zeptala jsem se,protože stále míň a míň jedla.

„Nic,co by mělo?“ sedla si a podívala se na mě.

„Jdi si toho nandat víc,jak takhle s málo jídlem vydržíš tancovat?“

„Nemám hlad.“ dala si pár soust a odnesla to vyhodit.

„Včera jsme se s Harry vyspali.“ podívala na mě a já jsem jenom na ní koukala.

„Cože jste dělali?“ dojedla jsem a šli jsme ke mně do pokoje.

„Vyspali jsme se spolu,nechci teď na to myslet.Eli,mám teď sraz s nějakýma lidma ohledně mojí kariéry a potřebuju tam jít.Nechceš jít se mnou?“ ptala se mě.

„Jo,jasně,že s tebou pujdu.“ usmála jsem se.

Elis....http://24.media.tumblr.com/tumblr_mch97n8s791rwhhpmo1_500.png

Deni...http://www.tyrofashionista.com/wp-content/uploads/2012/10/perrie-clothes.jpeg

Mohli jsme vyrazit.

Cesta trvala poměrně dlouho a mi si pořád povídali.Díky bohu už Deni měla auto,které jí dali k té výhře.

Jeli jsme asi 2 hodiny,možná i víc,ale byla sranda.Hudba na plný pecky a otevřený okýnka,všichni na nás koukali a nám to bylo jedno.Zastavili jsme se i na nějaké to jídlo.

Chodili k nám pořád nějaký lidi,aby se jim Déňa podepsala,radši jsme si to nechali zabalit a dali jsme si to v autě.Tam nás aspoň nikdo neobtěžoval.

O vztahu Déni a Harryho,moc lidí nevědlo,ale ona mi řekla,že to přece jen budou muset jednou říct,pokud spolu ještě budou.

„Proč si myslíš,že vám to nevydrží?“ ptala jsem se.

„Věřím tomu,ale už jsme se 2x pohádali a to hodně,jestli to takhle pujde dál,nebude to mít cenu a on to neukončí,to já vím.Musela bych to udělat já,ale to nechci.Miluju ho.“ říkala mi a při tom řídila.

Dorazli jsme před velkou budovou,zaparkovali jsme a šli jsme dovnitř.

„Dobrý den,jdu na schůzku.“ šla hned k recepci a ptala se.

„Jak se jmenujete?“

„Denisa Drábová.“

„Oo ano,posaďte se,hned sem přijdou.“

„Ano,mockrát vám děkuji.“

Ani jsme si nesedli a už tu byli.

„Deni,rád tě vidim,“ přišel ke mně jeden muž, „Jsem Alex.“ obejmul mě a dal mi pusu na tvář.

Never end? / Cz - One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat