Never end? / Cz - One Direction part 22

741 46 0
                                    

Eliška už měla zbaleno a já teprve vyšel z koupelny.Dohodli jsme se,že si každý zbalíme sám,teď se šla vykoupat Eliška a já mohl začít balit.

Tak jo jdeme na to! Otevřel jsem skřín a nemohl jsem přestat divit.

Měl jsem tam takový bordel.Teď se ani nedivím,že jsem tam nic nemohl najít.

Vyházel jsem to zase všechno ven,roztřídil jsem to.Byl jsem hotový asi za 15 minut. Teprve teď můžu začít balit.

Vyndal jsem si 2 kufry a všechno do nich skládal,aby se tam všechno vešlo.

Měl jsem 15 tílek,5 normal triček,3 džíny,12 kraťasů,2 plavky,hřeben,gel na vlasy,sprej na vlasy,kartáček,šampóny na mytí,pastu,3 páry ponožek,20 slipů,15 párů bot a pro jistotu jeden balíček po 20 kusích kondomů!

Vím,že jsem o to chtěl přijít až po svabě,ale Elišku si přece budu chtít vzít,tak proč o to s ní už nepřijít,vim že bude chtít taky.

Do malí taštičky jsem si vzal ještě něco hodně cenného,ale to je zatím jenom tajné,nikdo to neví!

Umyla jsem se a mohli jsme jít s Niallem konečně spát,i když asi moc dlouho spát nebudeme,ale prospíme se v letadle.Jo a letíme soukromým letadlem.Už jenom kvůli Niallovi a fanynek,které poletí v letadle.

Papparazům jsem neřekli,proč kluci odložili koncert,vědí jenom to,že někam jedeme a ostatní chtějí volno,protože se pak dlouho s přítelkyněmi neuvidí.

Spali jsme asi jenom 5 hodin a museli jsme vtávat,bylo asi 6 hodin ráno.

Kufry jsme odnášeli k autu,které pro nás přijelo.Naložili jsme kufry do auta a mohli jet na letiště.

„Nialle,nemůžu se už dočkat,až budeme sami mi dva,na jednom ostrově sami.Bude to nádherné!“ nahla jsem se k němu a pomalu jsem ho políbila.

„Jo bude to nádherné a hlavně to bude s tebou!“ několikrát mě ještě políbil.

Když jsme dorazili na letiště,naše letadlo už tam bylo.

Naše zavazadla dali do letadla a mi jsme ještě museli projít kontrolou.

V hale jsme potkali některé fanynky,které se s Niallem chtěli vyfotit.Dokonce se chtěli vyfotit i se mnou,až jsem se divila.Bylo to zvláštní být po boku toho nejslavnějšího zpěváka,po kterém šílí spousta holke a zrovna já s ním chodím.

„Eli,je to pravda,že spolu už dlouho chodíte?“ ptala se mě jedna fanynka,která se se mnou fotila.

„Ano,už jsme spolu dlouho a je to nádherné.“

„Taky bych chtěla někoho takového potkat a být šťastná tak,jako ty!“ řekla.

„Určitě někoho takového potkáš,ale přijde to,až ty to nebudeš vůbec čekat,“ usmála jsem se na ní,byla milá, „já jsem třeba do Londýna přijela se svou kámoškou,aby jsme si splnili svůj sen a povedlo se nám to.Já vyhrála X-Factor a ona je známá choreografka.“

„A jak se jmenuje,ono je hodně choreografek.“

„Denisa,určitě jí budeš znát.“

„Jo tahle,ta přece chodí nebo chodila s Harrym,nebo ne?Je vážně dobrá tanečnice a hodně toho dokázala a obě jste toho tolik překonali,aby jste si svůj sen splnili.“

„Jo chodila s ním,ale teď už jsou bohužel jenom dobří přátelé.Třeba se k sobě vrátí za tu dobu,co budeme s Niallem pryč.“

„Budu jim to moc přát,jim oboum to moc spolu slušelo a na Harrym bylo vidět,že je konečně zase šťastný a je sám sebou.“

„Jo to máš velkou pravdu.“ ještě jsem s ní udělala pár fotek,podepsala jsem se jí.

„Zlato,už budeme muset jít,letadlo za chvilku bude odlítat s náma,nebo bez nás.Radši s náma!“ přišel ke mně Niall,vzal mě za ruku,rozloučili jsme a šli přímo k letadlu.

V letadle jsme se uvelebili a chtěli jsme ještě něco dospat,než tam přiletíme.Je to přeci asi 5-6 hodin letu

„Nialle?“ promluvila jsem ještě na něj.

„Ano zlato?“už mluvil trochu rozespale.

„Ty fanynky bylo docela milé.S jednou jsem si povídala a mluvila i o Harrym a Denče.“

„Jo!Některé jsem milé,ale některé si myslí,že nás můžou mít jenom ony.“

„Myslíš si,že se k sobě Denča a Harry vrátí?“ zeptala jsem se ho a přitom jsem se na něj dívala.

Otočil se na mě, „Jo.Myslí,že jo.U nich je to trochu složitý,ale podle mě to oba překonají a vrátí se k sobě.“

„Jo,asi máš pravdu.Dobrou zlato.“ řekla jsem a šla si ještě zdřímnout.

„Dobrou lásko!“ odpověděl a šel taky spát.

Never end? / Cz - One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat