Zdálo se mi,že jsme se s Niallem hrozně pohádali na dovolené a pak jsme po celou tu dobu vůbec spolu nemluvili a já jsem od něj odletěla pryč a už nikdy jsem s ním nechtěla dál být.Denča se na mě vykašlala kvůli klukovi,se kterým pořád spala a pak byla těhotná a byla totálně nadně.Dítě porodila,ale nechtěla ho.Její a moje kariéra skončila a nikdy jsme se už neviděla.Já i ona jsme zemřeli sami.Bylo to hrozné,na pohřbu nikdo nebyl,obě jsme zemřeli ve stejný den.Měli jsme spolu pohřeb a byl tam jen chlap,který něco řikal,zakopali nás a tím to skončilo.
Probudila jsem se celá spocená a vystresovaná.
Byl to šílený sen,jenom aby se to ještě nesplnilo.
Rychle jsem vstala z postele,nebo spíše ze spojených křesílek,které byli v letadle na dlouhé cesty.Viděla jsem,že Nialle ještě spí a přitom se usmívá.Asi se mu zdál moc krásný sen,určitě hezčí než mě.
Vzala jsem si některé věci do kabinky,tam jsem se převlékla,učesala a namalovala.
Moje oblečení...http://nd06.jxs.cz/041/685/4334616703_94194633_o2.jpg
Vyšla jsem z kabinky a zpozorovala jsem,že na mě hledí něčí oči.Otočila jsem se a koukali na mě ty nejkrásnější blankytně modré oči Nialla.
„Moc ti to sluší.“ rozespale mi řekl.
„Dobré ráno,nebo spíše odpoledne.“ přišla jsem k němu,dala jsem mu velkou pusu.
Přítáhl si mě k sobě na klín a začal mě líbat.
„Měla jsi asi hodně rušnou noc.“ řekl mezi sladkými polibky.
„Proč se ptáš?“ přestala jsem ho líbat.
„Protože jsi mluvila ze spaní,něco v tom smyslu ,,musím tě opustit,už to dál nevydržím,stěhuju se od tebe,nesnáším tě,nech mě být...“ bylo to hodně zvláštní tě takhle slyšet.Co se ti zdálo lásko?“
Začala jsem mu vyprávět ten svůj hnusný sen a on se pak začal hrozně smát.
„Proč se směješ?Vždyť to bylo hrozný!“
„Víš,tohle se nikdy nestane.Nikdy bych tě nenechal odejít,ani kdybychom se pohádali nebo se něco v tohle smyslu stalo.Nikdy!“ Myslel to opravdu vážně.
„Proto tě tak moc miluju zlato.“ ještě jsem ho líbla na ústa a hned nás upozornili v letadle,že budeme přistávat.
Oba jsme si k sobě sedli,připoutali a mohli jsme přistát.
Venku jsme čekali na naše auto,které nás mělo odvést na naše místo určené.Naše zavazadla už jsme měli v autě a mohli jsme vyrazit.
Po té,co jsme přijeli na naši chatu nebo spíše domečku u moře,jsem se nemohla přestat divit,jak je všechno tak nádherné.
Moře bylo hned u domu.Měli jsme krásně písčitou pláž.U domu jsme měli malí přístřešek,kde jsme mohli večer trávit,u toho byl i krb.
Ve vnitř to bylo tak obrovské!Velká manželská postel povlečená do krémového povlečení.Velká prostorná kuchyň,obývák a ta koupelná?No prostě tohle se nedalo tak moc lehko popsat,jak moc nádherné to bylo.Tohle bych si kdysi dovolit nemohla ani omylem.
Niall mě vzal do náručí a odnesl mě na manželskou postel,kde mě položil a začal mě líbat.
„Je to tu nádherné!Nevím,jak to tady mi dva spolu vydržíme!“
„Ty to tady se mnou nevydržíš?“ docela se divil,když jsem mu tohle řekla.
„Když mě takhle budeš stále rozmazlovat,tak asi ne.“ začala jsem se hrozně hlasitě smát.
ČTEŠ
Never end? / Cz - One Direction
FanfictionDvě holky mají sen,splní se jim nebo ne? Potkají One Direction,každá se do jednoho z nich zamiluje,ale jenom jedna z nich nebude šťastná. Dokáže mu znovu věřit? Bude moct s ním znovu být? Překoná všechno on,aby s ní mohl být? Ta druhá však bude zami...