„Lidičky viděli jste zprávy?“ zavolal nás Liam do kuchyně,kde se přestavovalo od té doby,co už denča odjela.Bohužel už to je měsíc,co jsme jí neviděli.
„Ne,proč,něco zajímavého tam bylo?“ zavolala jsem na něj z ložnice,kterou už jsem obývala s Niallem.
„Jo.Teď tu běží zprávy o Denče!“
Jen to liam řekl,všichni jsme už byli dole,aby jsme to viděli.Jako první tam u Liama stál Harry.
Jak už je to dlouho,harry se změnil,pořád jí hledá a odmítá s klukama vystupovat a dělat všelijaké věci ohledně skupiny.Občas se zdržuje s náma doma a nebo je na cestách,aby jí našel a pak i doma u rodiny.
V televizi řikali docela zajímavé věci o ní. „Světoznámá tanečnice se všem stratila z očí a nikdo už jí měsíc neviděl,jediné co o ní vímě doposud je to,že skončila se svojí kariérou tanečnice do nevidět.Ani její táta a bratr nevědí,kde by se tato bývalá tanečnice mohla nacházet,bohužel ani její přátelé a bývalí expřítel Harry Styles o ní nemá ani potuchy.Jediné co víme jistě je to,že Harry se jí snaží najít stejně jako mi.A proto,jestli tohle zrovna Deni sleduješ,tak tě žádáme,aby jsi se vrátila,protože nám všem scházíš a rozhodně Harrymu,jak je vidět...“ ještě to dál pokračovalo,ale já šáhla po ovladači a vpnula to. „To už mi stačí.“ všichi tam na mě koukali a já radši šla ven. „Jdu se provětrat,za hodinku jsem zpátky“ sdělila jsem jim a vzala sem si klíče od auta a odjela sem k srázu,abych sem se mohla trochu uklidnit.
Než jsem vystopila z auta,viděla jsem,jak tam stojí postava a rozhlíží se po okolí.Měla ženskou,hubenou postavu,už jsem asi měla halušky,protože měla stejnou postavu jako Denča.
Nevydržela jsem to a musela jsem vystoupit.Přišla jsem k ní a podívala jsem se jejím směrem.
„Je to tu nádherné“ sdělila mi bez toho,aby se na mě podívala.
„Ano,to ano.Občas sem zajedu,abych se podívala na krajinu a trochu zapřemýšlela.“ Musela jsem se usmát,protože to bylo to,co jsem chtěla dělat.Přemýšlet nad tím,kde by moha být.
„Já také,přemýšlím tu nad věcma,co jsem stratila a nemohu vrátit.Kariéru,přátelé a rodinu,Prostě všechny které jsem milovla a stále je miluju jsem stratila a to především svojí nejlepší kámošku,která teď musí být šťastná se svým klukema na mě už zapomněli.Ale co,život jde dál!“
Konečně jsem se na ní podívala, „Nezapomněla,stále jí chybíš.“ teprve pak se na mě podívala se slzami v očích a jak jí stále stékali po tvářích.
Po měsíci jsem mohla konečně vidět ty její hnědé očí,akorát byli od mokré od slz,které zrovna vybrečela.
„Myslela jsem,že když s tím skončím se vším i s kariérou tak zapomenu,ale je to ještě horší.Všechno mi to vás připomíná.Každé místo,kam odjedu,každá věc,kterou udělám s úsměvem se najednou otočí a vidim tam vás,jak se tam smějete se mnou.Všechny ty krásné okamžiky,které jsem opustila se najednou stanou tou nejhorší noční můrou.“
„Tak se vrať se mnou,vra´t se domů Deni,tam kam patříš a k Harrymu.“
„Nemohu,není to tak snadné jak se zdá..“
„Ale ano,je to snadné,musíš jen věřit,že se to změní,“ podala jsem jí ruku,aby šla se mnou.Chvilku váhala jestli se mnou má jít,ale nakonec mi ruku dala a pevně jí sevřela.
Nasedli jsme do auta a mohli jsme vyjet,bohužel to byl jen kousek a moc jsme toho nenamlivili.
Zastavila jsem před domem a vystoupili jsme.
ČTEŠ
Never end? / Cz - One Direction
FanfictionDvě holky mají sen,splní se jim nebo ne? Potkají One Direction,každá se do jednoho z nich zamiluje,ale jenom jedna z nich nebude šťastná. Dokáže mu znovu věřit? Bude moct s ním znovu být? Překoná všechno on,aby s ní mohl být? Ta druhá však bude zami...