Pořád jsem tancovala a na pár dní jsem odjela zpátky domů,s nikým jsem nemluvila.Nechtěla jsem a ani jsem na to neměla sílu.
V Benešově jsem potkala zase pár lidí a dokonce i Káťu,která mi taky hrozně chyběl.
„Deni,jsi v poho?“ běžela ke mně a objala mě.
„Všichni všechno víme,co se stalo,ale jak jsi na tom ty?“ ptala se mě a pořád mě držela.
„Je to horší a horší,občas mám strach,aby neskončila na tom samém místě,co on.“
„To nedělej,je to blbost a to co on udělal.Dominika teď musí být totálně v háji a ona ani neví,že jsi s ním byla,ale je tu taky tak se nezhrouti jo?“ řekla a já kývla.
Šla jsem si s nima sednou a Dominika tam byla taky.
„Jé ahoj Deni,taky jsi to slyšela s Harrym,je to hrozný,co se stalo.Pro mě úplně šok.“ vyjela po mě hnedka.
„Cože?Jak to pro tebe může být šok?Vždyť jsi ho ani neznala.“
„A ty snad jo?Že to zrovna řikáš.“
„Jo holka,já ho znala a moc dobře.“
„Jo přes plakáty,jako každá directionerka.“
„Ne osobně.Jenom kdybys nebyla tak ubohá a líp hledala na intrnetu,že ano.To je jediný co ty umíš.Šmejdit!!“
Hned vzala mobil a šla hledat a jasně že i našla.
„Ne to snad není ani možné.“
„Ale ano,je to možné,jako to,že jsme spolu chodili,a že si podřezal žíli kvůli mně.“ začala jsem hned zase brečet,ale držela jsem se na nohou.
Byl to pro ní šok.
„Aha,tak to gratuluju,to ty jsi ho do toho dostalo,kdyby jsi to ty neudělala,tak by ještě dýchal normálně a né přes přístroje.Krávo!“
„Mě říkáš krávo?Aha!Děkuju!A ano můžu za to já,jako za všechno co,možná že i za,že jsi se narodila?WTF? Jsi normální?Kdybych tohle měla zajistit,tak se narodíš možná tak s píčou na ksichtě.“
Ona se jen rozzuřila a běžela pryč.
Rychle jsem si obědnala panáka vodky a musela jsem to do sebe kopnout jinak bych se složila.
„Deni jsi v pohodě?Docela dost jsi jí to natřela,ona se nzemohla ani na jediné blbé slovo!“ podpořila mě Káťa.
Z nenadání se Dominika vrátila dovnitř a vlepila mi facku.
„Sakra,co to do tebe vjelo?“ vstala jsem ze země.
„To máš za všechno.Jo a venku stojí kluci,chtějí tě vidět.“
Ona se jen smála a já vyletěla ven,abych se ujistila,že má pravdu a vážně měla.
„Co chcete?“ Jak jsem byla naštvaná vyjela jsem i po nich.
„Víš,asi jsme ti to měli říct už dřív,ale Harry se už před dvouma dnima probudil a scháněl se po tobě.“ řekl mi to Liam,ostatní se na to nezmohli.
„On se po mě ptal?“ byla jsem mimo.
„Jo,chtěl tě vidět,ale nikdo se ti nemohl dovat nic.Tak jsme přijeli ti to říct,aby jsi to věděla.Teď je už doma.“ pokračoval Louis.
„Aha,tak to je hezký,hlavně že mu je líp.To je důležité!“ kývla jsem hlavou a byla jsem na odchodu.
„Počkej??!.“
ČTEŠ
Never end? / Cz - One Direction
FanfictionDvě holky mají sen,splní se jim nebo ne? Potkají One Direction,každá se do jednoho z nich zamiluje,ale jenom jedna z nich nebude šťastná. Dokáže mu znovu věřit? Bude moct s ním znovu být? Překoná všechno on,aby s ní mohl být? Ta druhá však bude zami...