Tady je další část :) jinak jsem moc ráda,že to tolik lidí čte a že to vůbec někdo čte :3 Nevím kolik částí ještě napíšu,ale už to bude skoro konec a pokusím se pokračovat v psaní :)
Jinak budu ráda za nějaký ten koment a votes :) Miluju vás lidičky :33
Pořád je tu ta svatba.
S Eliškou jsem chodila všude kde se dalo.Už mě z toho boleli nohy a hlava.S Harrym se vídám jenom večer v hotelu,protože jsem stále s Elis.Musím jí pomáhat ve všem.
"Hejky,Deny!Pojď se podívat." volala na mě přes půlku obchoďáku.
Přiběhla jsem k ní a viděla jsem,že vybírá skleničky.
"Jaký?"
"Jsou všechny stejný." vrhla jsem na ní vážný výraz.
"Nejsou.Podívej," ukázala na jednu sadu skleniček a pak i na tu druhou, "každá má jiný vzor a tvar."
"Mě přijdou stejný." Tohle bylo už vážně moc.
"Deny,aspoň se trochu snaž a aspoň se tvař,že to to zajímá." tvářila jsem se jak kyselí citrón jak mě to nebavilo.
"Snažím se,ale všude lítám s tebou a nemůžu mít ani svoje osobní volno." vylítlo mi z pusy.
"Tak promiň,že chci,aby mi nejlepší kámoška pomohla ve všem a že jí chci mít bok po boku ať se děje co se děje." otočila se a odešla ven.
Přemýšlela jsem nad tím,co špatného jsem vypustila z pusy.Vyběhla jsem za ní ven.
Stála tam a čekala.
"Eli,promiň!" objala jsem jí, "Jen toho je na mě moc." pustila jsem jí ze sevření.
Sklopila hlavu, "Já vím.Měla bych se spíš omluvit já tobě,že toho po tobě tolik chci," podívala se mi do očí, "Jen se bojím,že něco pokazím nebo vyberu špatně nebo že Nialla znovu stratím." znovu jsem jí obajala.Jen tak jsme stáli na ulici a objímali se.Krásný pohled (:D) .
Skočili jsme si na kafe a zase se vrátili do obchodů.
Konečně jsme vybrali ty skleničky,pak ubrousky,kytky,talíře a všechno co patří ke svatbě.
Všechno jsme to museli dopravit na místo,kde se budou brát.Čas rychle utíka a budou se brát ani né za měsíc.
S Harrym a klukama jsme odjeli na jeden den do Ameriky,chtěli jsme jim koupit nějaký dárek,ale nikdo neměl ani potuchy,co jim dát.Nakonec jsme vybrali dovolenou (Líbánky) místo normálního dárku.
"To už jsme mohli rovnou vybrat v Čr nějaký zájezd,ale ne.mi museli letět do Ameriky." protestovala jsem cestou zpět v letadle.
"Taky si to řikám." pronesl Zayn s Liamem současně.
"Ale aspoň něco máme.Lepší něco nežli nic." uculil se Louis.
"Prece jen ta cesta stála za to! Něco sis tam koupila.Zase!" líbnul mě Harry na tvář.
"Zase?"
"Vždyky si chceš něco koupit,když jsme někde jinde nebo na dovolený."
"Jo aha,ale to ty taky." líbla jsem ho.
"Tak zase dobrý jo." vrhnul na nás Louis vraždivý pohled.
Oba jsme se uklidnili a v pohodě jsme doletěli do Čr.
Vím,že jsem s Denčou teprve krátce,ale jaké by to bylo,kdybych jí požádal o ruku? Chtěla by se mnou strávit celý život a mít rodinu? Nevím.Nikdy jsem o tomhle takhle nepřemýšlel.Ale chci to udělat.Až se Elis s Niallem vezmou,chci jí tam požádat o ruku.Je to pro mě velká příležitost a snad řekne ano.Byl bych neskutečně moc šťastnej.
ČTEŠ
Never end? / Cz - One Direction
FanfictionDvě holky mají sen,splní se jim nebo ne? Potkají One Direction,každá se do jednoho z nich zamiluje,ale jenom jedna z nich nebude šťastná. Dokáže mu znovu věřit? Bude moct s ním znovu být? Překoná všechno on,aby s ní mohl být? Ta druhá však bude zami...