Never end? / Cz - One Direction part 28

807 46 0
                                    

Jak jsem řekla,tato noc ještě zdaleka nekončí.A tak se taky stalo.

Než jsme vstoupili,někdo mě chytil za ruku a otočil mě k sobě.

Přestala jsem dýchat,protože jsem nemohla uvěřit,kdo tu s námi byl.Káťa.

"Káťo,co ty tu?" obejmula jsem jí s úsměvem.

"Včera jsem přijela,protože jsem si potřebovala něco zařídit a zjistila jsem,že tady je candrbál a stavila jsem se.

"To je skvělý!" Úplně mi vypadlo,že jsem tu vlastně s Harrym. "víš,já jsem přijela s Harrym za jeho rodičema,tak jsem tady s ním."

"To vůbec nevadí,ona je tady totiž i Martina a docela se skamarádila s jedním klukem,támhle." ukázala směr k hloučku lidí,kde zrovna stála Martina s docela dost hezkým klukem.

Harry nám odešel pro pití a mi se vydali za Martinou.

"Ááá tady tě máme." zakřičela jsem a obejmula jí.Jenom na mě civěla,ale obětí se nevyhnula.

Za ramenem jsem se podívala na toho kluka.

Měl krásně čokoládové oči,dalo se do nich spadnout.Vlasy měl černé,vyčesané trochu nahoru,ale tak středně dlouhé až krátké,úsměv měl přenádherný a krásně mu zvírazňovali jeho ďolíčky ve tvářích,když se smál.Na sobě měl obyčejné oblečení,skoro to samé co Harry.No,takhle to byli oblečení všichni muži,chlapci i děti.

"Jo,promiňte holky,ale tohle je můj přítel Kristián.Jsme spolu teprve pár dní a nějak jsme to nechtěli zveřejňovat." Obě jsme na ní jenom civěli,že nám o tom ani neřekla,ale to nebyla ta jediná věc.

"Kristián je úspěšný podnikatel a vlastní právnickou firmu." Vypadala šťastně a milovaně,jenom věřit v to,že jí aspoň tento neublíží,jako ti minulý.

Najdenou k nám přišel zase jeden kluk,ten byl docela dost vysoký,měl krásně hnědé vlasy vyčesané na stranu.Když přišel trochu blíž měl trochu namodralé oči s jiskrou.Ani jsem se nestihla rozkoukat od vztahu u Martiny a hned se tu rýsuje další.

Ten kluk přišel ke Kátě a ze zadu jí objal.Sakra já chci taky kluka.Dal jí polibek na tvář.

"Deni tohle je Tobby.Známe se hodně dlouho a začali jsme spolu chodit." Jenom jsem na ně koukala s otevřenou pusou.Přišel ke mě Harry s pitím a zavřel mi jí rukou.

"Já chci taky kluka a takovej vztah." A jéje! Asi jsem to vážně řekla nahlas.

Co jsem to vyslovila vážně nahlas,tak se na mě všichni podívali a dokonce i Harrry.

"Jejda." vyslovila jsem mezi prsty.

"Deni!Určitě nekoho takového najdeš,ale musíš vážně hledat.Může ho mít klidně před nosem." upozornila mě na to Martina a Káťa jenom přikývla.

"V to budu hodně doufat." zvážnila jsem.

Na parket se začali schylovat stáda lidí,popadla jsem Harryho a vtáhla jsem ho do davu tancovat.

"Neumím tancovat." škádlil mě.

"Ale umíš.Pamatuješ jak jsme se jednou vsázeli,že nevydržíš se mnou tancovat?" jenom kývnul,že si nemůže vzpomenout.

"To jsme ještě byli spolu." Trochu jsem mu to oživila,i když to nebylo moc příjemný sem zatahovat staré,ale zato krásné vzpomínky.Přikývl.

"Zrovna jsem tam dala těžké kroky,aby jsem vyhrála,ale ty jsi to stejně dobře dával,ale přidávala jsem těžší a těžší a o už jsi neustál,ale ty přeci umíš tancovat a hodně dobře."

Never end? / Cz - One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat