Never end? / Cz - One Direction part 5

1.9K 86 0
                                    

„Máš na ní ještě chvilku počkat,ani nevím co si vzala na sebe.“ vedla mě do obýváku,kde jsem si sedl.

„Mohla by jsi mi dát napít,prosím?“ zeptal jsem se,byl jsem na suchu.

„Co by jsi chtěl?“

„Stačila by voda.Děkuju.“

Když šla do kuchyně,uviděl jsem na stole nějakou fotku.Vzal jsem si jí a podíval jsem se na ní.Byla na ní Déňa a asi její rodiče.

„Na to nesahej,prosím.tady máš u vodu.“ položil jsem fotky a vzal jsem si od ní sklenku vody.

„To jsou její rodiče?“ zeptal jsem se,když jsem dopil.

„Jo jsou to její rodiče,ale nesahej jí na to,ona to úplně nesnáší,když jí někdo šahá na soukromé fotky.U mě jsi už na to zvykla.“ přisedla si ke mně.

Slyšeli jsme jak někdo sestupuje ze schodů a u dveří se oběvila Deni.

Otočil jsem se na ní a nemohl jsem dýchat.Strašně moc jí to slušelo.

„Pání.“ zmohl jsem se jenom na tohle.

Přišla ke mně a ze stolu si vzala tu fotku a někam jí založila.

„Tak jdeme?“ zeptala se.

„Jo,jasně.“ zvedl jsem se a vedl jsem jí za ruku ke dveřím.

„Tak si to užijte.“ řekla nám při odchodu Elis.

„Díky.“odpověděli jsme oba na jednou.

Otevřel jsem jí dveře od auta,obešel jsem auto a sedl si vedle ní.
„Tak a můžeme vyrazit.“ nastartoval jsem a vyjeli jsme.

„A kampak to míříme?“ otočila se na mě.

„To se nech překvapit.“ usmál jsem se.

Jeli jsme asi půl hodiny a neprohodili jsme mezi sebou ani slovo.Bylo to takové to trapné ticho.

„Za ten včerejšek se ti omlouvám,jak jsem po tobě vyjel.“ prolomil jsem to ticho.

„Né,za to se ty omlouvat nemusíš,měla jsem to zastavit,ale stalo se,tak to dál rozebírat nebudeme.

Vy máte teď s klukama volno,že nemáte žádné koncerty?“ zeptala se mě.

„Jo,chtěli jsme si vzít volno na pár týdnů,aby jsme si odpočinuli.Niall třeba včera odletěl do Irska za rodičema.Zayn je doma s Perry,protože je těhotná a Liam se konečně rozhoupal a dal to dohromady s Daniell,konečně.“ trochu jsem se rozpovídali a už tu nebylo to trapné ticho.

„Počkat,Perry je těhotná?“vykulila na mě oči,ty její krásně hnědé oči.

„Jo,konečně se jim to povedlo,ale je teprve ve 3 měsíci a Zayn s ní chce strávit hodně času.“

„Tak to je moc hezké,asi se moc těší.No kdo by se netěšil na děti.“ usmála se.

Konečně jsme dojeli na to místo a já jsem zastavil.

„Proč zastavujeme?“ otevřela dveře a vyšla ven.

„Jsme už na místě.“ šel jsem ke kufru a tam jsem vzal košík a deku.

„Copak to máš?A ještě jsi mi neřekl kam jdeme?“ byla hrozně moc nedočkavá.

„Chci tě vzít na svoje oblíbené místo a neboj,jsi první kdo tam bude.“ je to pravda,že bude první,protože jsem tam ještě nikdy nikoho nezval.

Šli jsme nejdříve pár minut lesem a před námi se oběvil velký kopec.Na ten jsme se museli už šlapat,ale došli jsme.

Roztáhl jsem nám deku a oba jsme se posadili naproti sobě.

Never end? / Cz - One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat