Never end? / Cz - One Direction part 29

721 45 5
                                    

Omlouvám se,že jsem dlouho nepřidávala další části,ale měla jsem moc učení a psala jsem spíše po večerech,když jsem to stíhala :DD 

S Harrym jsme šli ke mě domu a já si musela znovu lehnout,bylo mi opravdu špatně.Harry mi připravil ovocný čaj a každý den se o mě stral jak o malou holčičku.Bylo to zlatý,ale občas to vážně přeáněl.

"Nesu ti jídlo." oznámil,když vstoupil do pokoje a já si četla knížku.

Posadil se ke mě na postel a začal mě krmit.

"Harry,tohle vážně nemusíš.Mám taky ruce." Chtěla jsem si vzít to jídlo k sobě a normálně se najís.ale Harry protestoval.

"Ne!Jsi nemocná a já se o tebe chci postrat." a dával mi další a další jídlo do pusy.

Když jsem se najedla,odnesl jídlo pryč a já si vzala svojí knížku a chtěla jí dočíst,ale usla jsem.

Ráno už mi bylo konečně líp a mohla jsem zavolat Elišce.

Chvilku to zvonilo,ale pak to zvedla.

"Ano?" řekla. Eliška a Niall za 4 dny přiletí a já se musím do té doby pořádně uzdravit,abych mohla s klukama odjet na turné v Čr.

"Ahoj Eli,tak jakpak se daří?" ptala jsem se.Hodně jsem se na ní těšila,až jí uvidím a všechno mi bude popisova do podrobna,co se tam všechno stalo.

"Víš!Deni mi přijedeme dřív,přijedeme už zítra ráno.Něco se stalo a já se už chci vrátit.Přijela by jsi pro mě na letiště?" Znělo to,že by se chtěla rozbrečet.

"Eli!Co se stalo?" vyptávala jsem se,ale ona mi nic neřekla.Prej mi to řekne až zítra ráno.

Vysvětlila jsem Harrymu,ať zavolá všem ostatním,že se Eliška a Niall vrací dříve a že pojedu pro Elis na letiště.

"Deni,jsi ještě nemocná.Nikam nejedeš!"

"Ale jo jedu.Harry už jsem zdravá,je mi každý den líp a líp." Musela jsem za Elis jet,ať se mu to líbí nebo ne.

Ráno jsem tedy vstala dřív a vyrazila jsem svym autem na letiště čekat na Eliščin přílet.

Nemusela jsem čekat dlouho,protože hned ke mě přiběhla,objala  anasedla do auta.

Mohli jsme vyrazit k ní domu.

"Tak co se tedy stalo?" dolovala jsem to z ní.

"Mi..no..mi s Nialle jsme se rozešli." vypadlo z ní.

"Cože?Jak se to stalo?" vykulila jsem na ní svoje hnědé oči.

"Včera jsme si jen tak vyrazili ven na trochu menší večírek,na který jsme byli pozvaní.Když jsem šla na čerství vzduch tak tam Niall zůstal sám.Však víš,že tam bylo taky hodně holek,ale taky kluci a Niall je hezký a taky o něj mělo hodně holek zájem.Vešla jsem do vnitř a Niall se tam líbal s nějakou holkou.Vlepila jsem mu facku a řekla jsem,že je mezi náma konec a odešla jsem od něj.Niall ani neví,že jsem odletěla pryč,protože se ráno ani neukázal doma." Popsala mi všechno,co se tam stalo.Nečekala jsem,že by toho byl Niall schopen,ale asi ano.Je to idiot.

Pomohla jsem Elis vybalit věci a vyrazili jsme ke mě domu.Mezi tím přiletěl do Anglie i Niall a už přišel ke mě domu (domu = hotel )  i s ostaníma klukaa. Vešli jsme dovnitř a kluci seděli v obýváku.Všichni byli ticho,když Elis uviděla Niall,odešla pryč.

Chytla jsem jí za ruku, "Eli,musíš tam jít.Ukaž mu,že jsi silná." držela jsem jí stále za ruku,ale vymanila se mi.

"Dobře,ale nebudu s ním vůbec mluvit." Obě jsme k nim znovu přišli a sedli si na jednu volnou sedačku.

Never end? / Cz - One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat