„Kluci,musíte mi pomoct s Denisou a to hned.“ zavolal jsem na kluky,aby mi s ní konečně někdo pomohl.
„Tohle už není normální.“
„Ne to teda není.“
„Je hrozně nepříjemná na nás na všechny.“
Přidali se do toho všichni.
„Je to tím jak je nevyspalá a pořád jenom tancuje,jenom na pár hodin si lehne a to je konec,jestli takhle bude pokračvat,tak to skončí hodně špatně a určitě nejsem jediný,který o ní nechce přijít.“ už jsem to vážně nemohl vydržet.
„Prošla si hodně špatným obdobím a teď je na nás,aby jsme jí pomohli.“ přidal se do toho Liam.
„Nejdřív jí umře máma a teď jí zakážou se stýkat se svým klukem,jinak by přišla o práci.Co tohle sakra je?“ pokračoval Niall.
„Jediný kdo jí může pomoct jsme mi a Eliška,asi budeme muset někomu zavolat a vy určitě víte,kdo to asi bude.“ řekl jsem jim s přesvědčením.
„Elišce!“ dokončil to za mě Niall.
„Když to nevyjde nám,jediná onakdy nestane o to se neboj.“ usmála jsem se u telefonu.
„Kdy máš vlastně další X-Factor?“ ptala jsem se dál zase já.
„Už v neděli a o je teprve pondělí a už se teď klepu strachy.“
„Ježiši Eli,ty se nemáš čeho bát,přece víš,co ti k tomu řekl sám Simon,jsi úžasná.Ty holka,máš přece talent jak vyšinutý.“ zasmáli jsme se obě.
„Jo to řekl,ale nemusí to být pravda.“
„On,ale má pravdu,vytvořil skupiny a to je co říct,tak mi řekni,proč by zrovna on nemohl mít pravdu?“ Opírala jsem o zábradlí a zároveň jsem posoucla to ticho co tam bylo.Takvá nádhera.Nikdy jsem nečekala,že bude takový tich zrovna v Německu,kde to všechno po večerech ožívá.Byl to zázrak.
„Hale Deni,máš možná pravdu,že ten talent mám,ale co s ním.Třeba už ani nepostoupím.“
„Jo tak tou věř,že jo.Ty musíš postoupit,jinak to snad ani nejde jinak říct.Vě tomu,že tě Simon nechá postoupit,i kdybys chtěla nebo ne,ale je o tak.Ty to prostě vyhraješ u Simona aspoň jo,“ poslouchla jsem jestli mě poslouchla a pokračovala jsem „není důležité vyhrá,ale zúčastnit se,to je hlavní a tímhle pravidlem se řiď.“
„Jo a čím si se ty řídila,když si se ty dostala takhle daleko?“ ptala se mě.
„Naučila jsem se žít si svůj sen a neutíkat před ním a jak koukám,tak se mi to daří.Řikej si to taky a uvidíš,že i sny se dokážou i plnit!“ a mě se zrovna jeden sen plní a doufám,že i ten druhý se mi splní.
„To se ti říká lehko,ale težce plní.“
„Tak si to neřikej,ale plň si ho dokuď ještě můžeš.Né vždy si ten sen můžeš splnit,ale teď je na to ta správná chvíle.Jdi do toho a neotáčej se zpět.“
„Asi máš pravdu.Hale už budu muset končit,jsem unavená a ty mi zítra zavolej,jak dopadl ten den ať jsem taky informovaná,když né od kluků,tak aspoň od tebe.ZAtím dobrou noc.“
„Dobrou noc.“řekla jsem a obě jsme to položili.
Převlékla jsem se do svého pižama a ulehla jsem si do postele,nastavila jsem si budík na 11:30 abych sem se jenom naobědvala a mohla se už jenom převléknout a vyrzit.Ješě se chci pořádně vyspat.
Ráno jsem se probudila jen tak t jí to dokáže rozmluvit to,co Déňa dělá.“
„Máš pravdu a jaký je teda plán?“ ptal se Louis.
ČTEŠ
Never end? / Cz - One Direction
FanfictionDvě holky mají sen,splní se jim nebo ne? Potkají One Direction,každá se do jednoho z nich zamiluje,ale jenom jedna z nich nebude šťastná. Dokáže mu znovu věřit? Bude moct s ním znovu být? Překoná všechno on,aby s ní mohl být? Ta druhá však bude zami...