5. Shower

2.4K 105 4
                                    

Zostal som. Ale odtiahol som sa.

,,O mňa sa báť nemusíš." Dal som si dole mikinu a šiel som na gauč. To je pohroma toto. Čistá pohroma.

Hannah odišla do izby. Kam si myslí, že ide tá malá mrcha?!

Vyšiel som schody do jej izby. Nikde nebola. Otvoril som dvere na kúpelni. Potichu a len trochu som otvoril. Hannah sa vyzliekala. Mala na sebe len spodné prádlo. Dala si dole nohavičky.

Do šľaka. Nemal by som na ňu tak pozerať. Vzrušuje ma to.

Rozopla si podprsenku. Nie! Nemal by som. Zatvoril som dvere a odišiel som späť do obývačky.

O pol hodinu Hannah prišla dole v krátkych nohaviciach a tričku. Predpokladám, že to je pyžamo.

,,Poď sem." Ukázal som na ňu. Hannah prešla ku mne. Potiahol som ju na seba. Sedela na mne obkročmo.

,,Robila si to niekedy?" Nadvihol som obočie. Vyľakane na mňa pozerala.

,,M-mys-myslím, že t-to-" Zapchal som jej ústa bozkami.

,,P-pane... Je to z-zaká..." Koktala, no prerušil som ju.

,,Skoro nikdy nespĺňam pravidlá organizácie. Budeš sa riadiť mojimi. Ano, babe?" Vlasy som jej dal za ucho. Trasľavo prikývla.

Opäť som ju pobozkal, no teraz o niečo drsnejšie. Hannah sa chcela odtiahnuť, no pridržal som ju a ona sa obtrela o môj rozkrok.

,,Kurva." Zastonal som. Hannah na mňa smutne pozrela.

,,Je ti jasné, že keď si dala k organizácii, stratila si priateľa." Uisťoval som ju.

,,Ja viem... Ale chýba mi." Pozrela dole.

,,Myslím, že Horan o teba záujem bude mať." Prešiel som jej rukami po bokoch. Je chudá a je drobná.

,,Hm..." Pozerala na moju hruď. ,,Čo rana?" Starostlivo sa spýtala.

,,O to sa nestaraj." Zdvihol som jej hlavu a začal som ju bozkávať. Odtiahol som sa a jej hlava mi padla na rameno. Pocítil som na rameni niečo teplé a mokré.

,,Prečo plačeš." Spýtal som sa chladne.

,,Chcem ísť domov." Vzlykala.

,,Ty si doma v organizácii." Hannah na mňa pozrela a utrela si slzy.

,,Už sa nikdy nevrátim domov?" Vyľakane na mňa pozrela.

,,Nie. Prestaneš sa kontaktovať s priateľmi, rodinou. Tvoja nová rodina je organizácia. Tvoji nový priatelia sú v organizácii." Rozplakala sa ešte viac.

,,Prestaň nariekať!" Zvýšil som hlas.

,,Ja tu nechcem byť!" Zakričala.

,,Je ti tu zle?" Zasmial som sa.

,,V kuse po mne kričíš, robíš si, čo chceš, nútiš ma do hnusných vecí!" Vyštekla na mňa.

,,Tak aby si vedela. Toto je MÔJ dom a prevládajú tu MOJE pravidlá!" Zvreskol som po nej. Snažila sa zadržať plač. No vybuchla.

,,Prestaň konečne revať!" Pevne som jej chytil ruky. Vyslobodila sa a bežala do izby.

Ja som šiel do svojej. Nechal som si len boxerky a hodil som sa do postele. Okamžite som zaspal.

Morning

Niekto zazvonil. Boha to naozaj nemám chvíľu pokoja?!

,,Hannah!" Zakričal som. Pribehla ku mne.

Syn Mafiána [H.S]Where stories live. Discover now