20. Test Isn't Over Yet

1.6K 81 5
                                    

♪♪♪
//We don't need anything or anyone.
-Ch.C.//
♪♪♪

,,Čože?!" Zvreskla Hannah a prudko vstala. ,,Prečo ste..." Povzdychla si.

,,Budem kľudná. Chcem vysvetlenie." Povedala pokojne.

,,Nápodobne." Vstal som. Postavil som sa k Hanne.

,,Harry nemôžme ti o tom nič povedať." Ozval sa Malik.

,,Do piče chyťte ma niekto, inak Zaynovi rozjebem hubu!" Naštval sa Liam.

,,Mali sme dohodu Zayn!" Skríkol Niall.

,,Akú dohodu?! O čo tu ide?!" Kričal som po nich.

,,Nemôžme ti povedať pravdu. Mali sme si vymyslieť výhovorku." Priznal Louis.

,,A kto vám to zakazuje?" Všetci zapchali Zaynovi ústa.

,,Tajná osoba." Povedal Liam.

,,A to je?" Spýtala sa pre zmenu Hannah.

,,To nemôžme povedať." Povedal Niall.

,,Prečo?"

,,Pretože skúška ešte neskončila." Povedal Louis. Pozrel som sa na Hannu. Začal mi zvoniť mobil.

,,My pôjdeme." Povedali a v momente odišli. Pozrel som na mobil. Og- Organizácia.

,,Ano?"

,,Príde po vás auto. Vezmite si batohy a dajte si tam najpotrebnejšie veci. Nič iné totiž mať nebudete. Máte pätnásť minút." Zložil to. Hannah to počula tiež. Okamžite sme leteli do izby.

Každý sme si vzal batoh. Hodil som tam mobil, pár krabičiek cigariet, zápalky, dve trička, teplaky, troje boxerky, dve fľaše s vodou.

O Hannin batoh som sa nestara. Šiel som si po topánky. Vzal som ešte jedny cereálie.

,,Máš miesto v batohu?" Spýtal som sa Hanny, keď si tam dávala fľašky s vodou a dva zapaľovače.

,,Ešte áno." Vonku zatrúbilo auto. Hannah do batohu hodila, čo som jej podal. Čo boli jedny cereálie a pár jabĺk. Bežali sme k autu. Nasadli sme dozadu. Hannah si so mnou preplietla prsty. Smutne pozrela na mňa.

,,Bude to v pohode." Šepol som. Ona sa oprela o moje rameno.

O hodinu sme zastali niekde.... Na lúke? Čo do riti robíme na lúke.

Vystúpili sme z auta. Ochrankár nás držal aby sme neutiekli. Hanne začali lietať vlasy dp všetkých strán kvôli vetru. Bolo počuť obrovský hluk a následne sem pristála helikoptéra.

Dotlačili nás do nej. Bol tam jeden pilot.

Vzlietli sme. Ešte predtým nám dal slúchadlá.

,,Takže inštrukcie." Spustil. ,,Zaveziem vás na opustený ostrov. Budete tam mesiac, dva, možno aj rok. Ja netuším. Musíte zostať na ostrove. Využívate veci, čo máte v batohoch a čo si nájdete." Skončil. To je snáď druhý stupeň skúšky alebo niečo také.

Zleteli sme dole. Pilot nás takmer vyhodil z vrtulníku.

Odletel.

,,Harry mne je zima." Povedala Hannah. Zložil som si batoh z chrbta a vyzliekol som si mikinu. Je tu chladnejšie. Všade tu okolo je len voda.

Ostrov je malý. Z hora som si ho pozrel. Je tu les. Je malý. Potom je tu pláž okolo. Pravdepodobne pôjdeme do lesa.

Prehodil som cez Hannu moju mikinu. Vzal som ju za ruku a vošli sme do lesa. Nazbieral som konáre a zapálil som oheň. Hannah si dala dole batoh a sadla si pred oheň.

Syn Mafiána [H.S]Where stories live. Discover now