22. I Loved Her.

1.4K 79 4
                                    

Hannah

Rozbehla som sa preč. V to ma schmatli niečie ruky. Mykala som sebou.

,,Ššš..." Priložil mi k nosu nejakú hnadru. Vyvrátila som oči dohora a padla som na kolená.

Prebrala som sa na bielej posteli. Bola som zviazaná. Moje nohy bolu od seba. V puse som mala nejakú guličku s dierkami aby som mohla dýchať. Kričala som. Mykala som sebou. Každý môj pohyb ma bolel.

Bola som oblečená. Jediná dobrá vec na tom.

,,Vidím, že už si hore." Kto je to? Nikdy som ho nevidela. Ľutujem, že som od Harryho utiekla. Radšej som tam mala byť s ním. Nemala som bežať na to posrané letisko. Kurva!

,,Asi sa pýtaš kto som, kde si a prečo." Zazubil sa a kľakol si na miesto kde sa mi nohy oddelovali od seba a každá bola priviazaná o druhý roh postele.

,,Som Desmond. Harryho otec..." Rukami mi prešiel po stehnách a zašiel mi až pod tričko. Takmer si na mňa ľahol.

,,Si u mňa doma." Stlačil mi prsia. Zvreskla som. Čo si to kurva dovoľuje?! Mykala som sa ešte viac. Jazykom som posúvala guličku.

Desmond sa otočil kvôli nejakému zvuku vzadu. Vypľula som guličku a mala som ju na krku ako obojok.

,,Ešte raz sa ich dotkni ty kokot starý!" Zvreskla som po ňom. 

,,Ako si želáš." On to zle pochopil.

,,Nedotýkaj sa ma!" Zvreskla som a na konci som mala piskľavý hlas. Kričím naozaj silno.

Desmond vytiahol ruky a sadol si na mňa obkročmo.

,,Ale však ty si dobré dievčatko." Pohladil ma po tvári. Napľula som mu do oka.

,,Úchyl." Čelom som mu vrazila do nosu.

,,Ty štetka!" Odišiel z postele. Len som sa na ňom zasmiala. To ma naučil Harry. Raz tak vypol Louisa, lebo ho provokoval. Pamätám si to. Musela som Harryho odťahovať.

Harry...

Nie som preč dlho, no chýba mi.

Two moths later

Nič si nepamätám. Zo žiadneho dňa. Pichajú do mňa nejaké injekcie.

,,Hannka!" Okríkol ma Desmond. Musím ho počúvať. Dal by mi elektro šok. Mám na krku obojok.

Napchal ma do klietky. Pichol do mňa injekciu. Ešte som videla, že ma vezie do izby.

Zobudila som sa niekde vonku. Je tu chladno. Pootvorila som oči. Videla som rozmazane, ale Harryho spoznám vždy.

,,Harry, čo ideš robiť." Roztrasene sa spýtal jeho otec. Harry v ruke zvieral nôž. Plakal. Určite plaka.

,,Ľúbil som ju." Povedal trasľavo. Bodol si nôž do brucha a kúsok ho potiahol dole. Vystrekla z neho krv.

,,Nie! Harry!" Kričal jeho otec. Vyzliekol si tričko a priložil mu ho na ranu. Moje viečka padali. Nebola som schopná jediného slova.

,,Čo sa to tu deje!" Skríkol hrubý hlas. Videla som tmavomodrú uniformu. Policajt. Počula som strieľanie. Zvuk sanitky.

Mohutné ruky ma vytiahli z klietky a položili ma na niečo mäkké.

Počula som pípanie prístrojov. Otvorila som oči. Sedel pri mne Niall.

,,N.." Nebola som schopná jediného slova.

,,Ššš..." Pohladil ma po čele. Smutne sa na mňa usmial.

,,H..." Nie. Proste zo mňa výjde len prvé písmenko.

,,Louis je s Harrym. Neboj." Po tvári mu stiekla slza. Niečo sa stalo. Čo sa stalo. Potrebujem to okamžite vedieť.

Chcela som sa posadiť.

,,Hannah lež." Prikázal mi Niall. Začala som plakať. Už mám toho dosť. Stále mi niekto rozkazuje. Neviem, čo je s Harrym. Neviem kde je. Viem, že sa bodol.

Na stolíku je papier a pero. Načiahla som sa po tom. Niall mi to podal.

Čo je s Harrym?

Napísala som tam.

,,J-je v pohode." Zotrel si slzu. Určite nie je v pohode.

Do izby vošiel Zayn a niečo pošepkal Niallovi. Niall len prikývol. Zayn sa na mňa usmial a odišiel.

Čakala som, čo mi Niall povie. Nič. Pozeral na mňa. Vzala som si papier a pero.

Čo ti povedal?

Napísala som.

,,Nič dôležité." Chytil ma za ruku. Hladil ma po vrchnej časti dlane. Odvrátila som od neho pohľad a pozerala som von oknom. Prší.

,,Budeš v poriadku. Neboj." Mňa nezaujíma, či ja budem v poriadku. Chcem vedieť, či je Harry v poriadku.

Na ruke som pocítila chlad. Niall tu nebol. Odišiel. Nechal ma tu samú.

Next day

Od rána je na chodbe rušno. Doktori dobre, že nelietajú po chodbe. Chcem vedieť, čo sa deje.

Bolo počuť krik z vedľajšej izby. Bol to chlapský krik. Do mojej izby niekto rýchlo vošiel. Sú to chalani. Okrem Harryho.

Všetci naozaj rýchlo dýchali. Otočili sa na mňa. Očami som behala po každom. Zastavila som sa pri ich očiach. Majú v nich strach.

,,Ahoj." Povedali jednohlasne. Strčte si to ahoj niekam. Čo je s Harrym. Kde je. To on tak kričí?

Nastalo ticho. Naozaj ticho. Žiadny krik... Nič.

Pozbierala som sa a sadla som si.

,,Hannah, mala by si ležať." Prišiel ku mne Niall. Odsotila som ho. Mám na sebw tú zasranú nemocničnú košeľu.

Posadila som sa na kraj. Bosou nohou som sa dotkla chladných dláždic.

,,Hannah myslím to vážne." Chytil ma za ruky. Mykala som sebou. Kopla som ho do kolena. Po tvári mi stekali potoky sĺz. Chalani mu šli pomôcť.

Kopala som všetko, čo som mohla. Vytrhla som sa Niallovi a fackala som, mlátila som ich.

,,Hannah stačí!" Skríkol po mne Zayn. Buchla som ho do hlavy. Srdce mi búšilo ako o život. Chcem vedieť, čo je s Harrym.

Nevidela som ho hrozne dlho. Dva mesiace. Dva skurvené mesiace som bola bez Harryho. Bola som s jeho pedofilným otcom. A teraz ma za Harrym nepustia. Chcem len vedieť, či je v poriadku. A to mi nepovedia. Klamú mi. Viem, že nie je v poriadku. To, čo si spravil.... Človek po tom len tak v poriadku nebude.

,,Pustite ma!" Vykríkla som. Konečne som niečo povedala.

,,Nie! Ľahni si!" Skríkol Liam.

,,Choď do riti!" Zvreskla som po ňom. Začala som ich kopať. Chytili ma za ruky aby som ich neudrela. Kopala som však moc.

,,Hannah." Ozvalo sa spomedzi dverí.

Vote&Comment

Love ya'll. ❤

Syn Mafiána [H.S]Where stories live. Discover now